Skocz do zawartości
marianmk2

9A zdechł po spawaniu wydechu:(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam:dobrze

Oddałem wczoraj auto do mechanika(pierwszy raz w życiu i chyba ostatni na pospawanie wydechu, auto paliło bez problemu:fajny

Dziś dzwoni do mnie że auto gotowe, więc jade...Próbuje odpalić, odpalił na chwile po czym zgasł...Ponowna próba i pierdział, gasł.

Po chwili odpalił ale był strasznie zamulony, obroty 1000 po przytrzymaniu gazu i ani grama więcej po wciśnięciu. Obecnie nie pali w ogóle.

Pytałem czy odpiął kleme podczas spawania, odpowiedział że nie:taksobie:taksobie

Jest możliwość spalenia ECU bądź czegoś? Miał ktoś kiedyś podobną sytuacje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No kolego a mechanik odłączył akumulator podczas spawania elementu czy nie jak nie to mogło się coś w instalacji spalić. Zacznij od stacyjki. I teraz mechanik po szkole żadnej pewnie niech do mechanika elektryka zaprowadzi. W łeb takiego mechanika - ale to tylko moja opinia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpowiedział że nie

 

To może być problem. Przy spawaniu należy odpiąć klemy z aku.

W łeb takiego mechanika - ale to tylko moja opinia.
:ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stacyjka OK, kręci z kluczyka normalnie, wszystkie kontrolki sie świecą.

Klem nie odpinał bo stwierdził że spawa gazowo i nie ma takiej potrzeby ;o Myślał że ma głąba przed sobą;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie powinno się stać nie raz tak spawałem różne auta ale przypadki chodza po ludziach.

 

Masz 92 rok ma już złącze koło biegów najszybciej zdiagnozować z kompa.

 

---------- Post added at 21:59 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

 

że spawa gazowo

 

Kto dziś gazem spawa???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest po swapie do Golfa MK2...Kable od diagnostyki są na podszybiu, jeszcze nie podpięte obok wajchy biegów, jak zczytywać kody/błędy w 9A?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stoi jak byk u niego migomat, wkręcał że spawa gazowo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto spawa gazowo mechanik naszego kolegi:) ją wiem z doświadczenia że niby się nic nie stanie ale jak ojciec mechanik też tak spawal poloneza to a po co klemy zdjąć to głupota i polonez już nie jeździł ale miał wydech szczelny:) :) a sprawdź po prostu czy jest iskra wogóle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam że uwalił Ci komputer silnika przy spawaniu, powody j.w.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak kolega wyżej napisał sterownik ufajczony a sprawdz kable od sondy czy ich do kupy nie zespawal i takie rzeczy jak cewka i aparat i kostki na przepustnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sondy podczas spawania nie było wkręconej, on miał tylko pospawać a ja miałem san reszte ogarnąć tzn. uszczelnić i wkręcić sonde.

Też podejrzewam zjarany sterownik...Ale czasem coś tam załapie na ułamek sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kumplowi tak spawał fachowiec wydech, że nie wiem jakim cudem ;) ale spaliło sterownik i alternator...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm ustaw kluczyk w pozycji zaplonu, zdejmij wsowke z rozrusznika a w miejsce niej wez krotki kabel zaloz na wsowke i podlacz pod biegun plus jesli masz ujarana kostke w stacyjce powinien w ten sposob zapalic. resetowales system? czyli odlacz klemy od aku nawet na 10 minut mozesz je zlaczyc ze soba szybciej kondesatory sie rozladuja. jak masz mozliwosc pozyczenia od kogos kompa to wepnij i sprawdz czy odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kręci normalnie z kluczyka.....Właśnie kminie ECU żeby podmienić i ew. wykluczyć sterownik...Dam znać jak coś zdziałam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kumplowi tak spawał fachowiec wydech, że nie wiem jakim cudem ale spaliło sterownik i alternator...

 

pewnie spawacz nie miał spawarki i spawał prądem z alternatora :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie spawacz nie miał spawarki i spawał prądem z alternatora :D

 

nie wiem, nie mam pojęcia

 

wiem jedno

Pojechałem z nim odstawić auto, to wszystko działało, wracamy odebrać i już nie odpala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawne ECU będe miał na piątek więc sie okaże co i jak....Właśnie wróciłem z pracy i ide coś tam podziałać miernikiem. Zobacze czy nie są jakieś kable spalone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój kumpel blacharz, spawa itd. zawsze zdejmuje klemę, nigdy już do tego mechanika nie jedź, koleś się nie zna. po co ryzykować ? lepiej ściągnąć na tą chwile klemę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności