Skocz do zawartości

marianmk2

  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marianmk2

  • Urodziny 14.10.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Krapkowice

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1992
  1. Nie, nie ma żadnych modów prócz tych które są wypisane tutaj, wydaje mi sie że po ruszeniu wydechu powinno sie chyba coś poprawić Obecnie jest 2.25" tylko na końcowym tłumiku komorowym z mk2 GTI 16V Nie wiem co sie działo u poprzedniego właściciela, dawca był ściągnięty z UK z przebiegiem 60tyś mil, sprzedający nie miał żadnych informacji dot. modów silnika. Pod maską wyglądało wszystko jak fabryka, bez silikonów, stożków, FMIC i do tego fabryczny DP o zabójczej średnicy 45mm
  2. Samochód niedawno po swapie, generalnie odpycha sie "nieźle" Nie mam jednak porównania z innym Golfem z takim silnikiem więc nie wiem czy napewno wszystko jest okej Na innym forum doradzono mi zrobienie poniższych logów, jeśli potrzeba jeszcze jakieś logi to bardzo chętnie je zrobie. Chce po prostu wiedzieć czy z osprzętem jest wszystko wporządku. Mody: DP 2.5", reszta wydechu chwilowo 2.25", FMIC, orurowanie 60.3mm, wyrzucone śmieci (SAI, EVAP itp.), DV prosto z kolektora. Druga sonda nie jest wyrzucona z softu, lezy sobie na podszybiu do czasu korekty softu. Wyrzucone błędy, typowo po swapie... Co dziwne, ładowanie akku pod pełnym obciążeniem(światła, dmuchawa itp.) to 14.15V, VAG pokazuje 13.8V Czujnik prędkosci działał.... nawet nie zauwazyłem kiedy sie wysypał Generalnie u siebie mam licznik napędzany linką, na liczniku jest czujnik Halla z którego pobrałem sygnał prędkości do ECU, wcześniej działał, musiało coś sie w nim posypać Nie sa też podpięte czujniki hamulca i sprzęgła. Nie miałem kiedy sie za to zabrać 003+020 115+118 002+033
  3. Już jest dobrze, auto odpaliło. Okazało się że uszkodzony był czujnik położenia wału http://www.youtube.com/watch?v=LSrhCZYMTx4&feature
  4. Czujnik halla na aparacie sprawny,czujnik położenia wału jak da rade sprawdzić? Auto nie miało alarmu, typowy "golas" Dwa grube kable z rozrusznika też zlutowałem Problem w tym, że komp się odzywa po włączeniu zapłonu, bzyknie pompa paliwa, przekaźnik 109 zwarty, wszystkie napięcia są... Więc zostaje tylko upalony sterownik
  5. mam zrobione tak że pali z kluczyka, VR w automacie nie kręci z klucza bez odpowiedniego sygnału, ale sobie z tym poradziłem A kręce zazwyczaj na krótko z rozrucha żeby obserwować czy jest iskra i leci paliwo przy kręceniu. Wyskoczyło ogólnie w ciul błędów, jak to po swapie, wsio podpięte, pokręcone silnikiem i wyskakują tylko te dwa, czujnik położenia wału i węglowy. Halla sprawdzałem, miga w nim 5V podczas kręcenia;/
  6. Witam Wsadziłem VRa do mk2, silnik dostałem jednak ze starą wiązką(komp na 58pin) nie umiałem znaleść takiego kompa więc kupiłem nową wiązke (komp na 68pin) Silnik na aparacie. Silnik mam zgrany z manualem, wiązka z kompem pochodzi z automata. Silnik siedzi, wiązka spięta jednak nie odpala, tzn komp trybi, przy przekręceniu zapłonu słychać jak odzywa się pompa paliwa, przekaźnik 109 na miejscu. Napięcie na wtryskach jest, napięcie na skrajnych pinach wtyczki do Halla jest. Podczas kręcenia nie ma iskry ani nie pracuje pompa paliwa. Przy skrzynce bezp. mam jedną wolną 8pin kostke, jest ona zapewne od sterownika skrzyni. Patrzyłem w autodacie na pinout ECU i pin 11 i 18 jest od sterownika skrzyni, zapewne silnik nie odpala bo ECU nie ma sygnału z sterownika skrzyni czy silnik jest na biegu czy na luzie(automata w VR6 idzie odpalić na biegu? Raczej nie) Jak to oszukać? Co mu tam podać za sygnał żeby silnik zatrybił? komp trybi normalnie, po przekręceniu kluczyka słychać pompe... Wydaje mi się że ECU nie dostaje sygnału o położeniu wajchy na P albo N;/ Sprawdzane wszystko, napięcie na hallu jest, sam hall sprawny, przejścia z wtyczek do ECU, wszystkie masy i plusy na ECU są bo sprawdzałem wg. a2resource i autodaty, napięcie na cewce jest(na środkowym pinie nie ma nic) na TPSie 5V na skrajnych pinach, no wszystko gra;/ W wiązce jest taka wtyczka jak po środku, generalnie trzy kable z tej wiązki są do stycznika Kick-downa, jeden jest na zegary, dwa przewody są do światła wstecznego i dwa przewody idą na ECU Jeden przewód brązowo-czerwony idzie na pin 7 ECU(niby masa) po podaniu tam masy zero zmian. Drugi przewód żółto-czerwony idzie na pin 18, wydaje mi się że chodzi właśnie o ten przewód. Dawałem mu tam mase i nic się nie dzieje, zero zmian. Plusa boje się tam rzucić bo mam pożyczony sterownik i nie chce nic upalić. Generalnie wiązka jest z B3 92r automat, komp też jest z automata o końcówce 258 F. W poniedziałek wpadnie znajomy VRem w manualu i podmienimy sterowniki... Chyba że ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Na VAGu dwa błędy, jeden od czujnika położenia wału a drugi od węglowego, bo nie jest wpięty zaworek
  7. Jak ktoś chętny, to mam kolektor z KR (najgrubszy) Wałki z ABFa i kompletne Digi 1 P&P do 16V
  8. Pasują również czujniki od silnika 1.8T To jest to samo...Numerki również sie pokrywają A na "pałe"można sprawdzić rezystancje na skrajnych dwóch pinach. Dokładnie to już oscyloskopem
  9. Zawór na nagrzewnice miały przeważnie silniki 1.3 w mk2...Kurrr....Już mnie szlak trafia Jak skutecznie odpowietrzyć to dziadostwo? jedynie odkręcając korek?
  10. Zbiorniczek początkowo był z Passata, później na próbe wsadziłem z Golfa(są takie same) Czy węże twarde? hmm....Nie bardzo. Oby dwa węże idące na nagrzewnice k.rewsko gorące, z resztą jak i pozostałe węże... Chłodnica na całej powierzchni jednakowo gorąca....Jeszcze raz podkreśle że termostatu brak Ale przybywa od stanu max aż po korek? To chyba nie jest normalne zjawisko....W każdym VW jaki robiłem(a było tego sporo) Po odkręceniu korka na gorącym silniku płyn nie podnosił sie, było lekkie "psssst" i nic więcej....U mnie podnosi sie i wypierdziela....Ba, na zakręconym zbiorniczku też podnosi sie pod korek;/
  11. Witam:dobrze Więc na wstępie; Silnik z Passata B3 US 92R(2.0 16V 9A) Wsadzony do Golfa Mk2. Problem jest tego typu iż...Silnik po swapie, chodzi wszystko elegancko ale... Układ wodny szczelny, nie przybywa oleju ani płynu, brak białego, słodkawego dymu z rury, brak "masła" pod korkiem oleju... Podczas gazowania na postoju nie wydobywają sie ze zbiorniczka bąbelki, węże nie są spuchnięte... Zalałem układ, odpowietrzyłem(układ zalany, korek odkręcony i czekałem aż załapie 90c i włączy sie wiatrak po czym uzupełniłem płyn do poziomu max i zakręciłem korek) Lecz po jezdzie w mieście i otworzeniu maski na włączonym silniku mam pełny zbiorniczek płynu, pełniuśki:zeco:zeco Po lekkim odkręceniu korka wywala płyn przez zaworek w zbiorniczku.... Wymieniłem już nawet cały zbiorniczek na inny, testowałem 4 różne korki(o-ringi nie podwinięte) Myślałem że może termostat sie zacina albo nie otwiera, więc na próbe go wyrzuciłem....Dalej to samo. Wentylator sie włącza, wężyk przelewowy drożny(całkiem nowy) Na odkręconym zbiorniczku nie wywala płynu....Myślicie że to uszczelka pod głowicą? Objawy są hmm...Dziwne, bo do niczego nie pasują;/ Chłodnica została z RP(kupiona w styczniu jako nowa, Valeo) fakt faktem jest mała(525mm) ale to chyba nie będzie przyczyną?
  12. Nie, nie zauważył wspawam tulejke w wydech i wkręce sonde...Ale to po wymianie uszczelki pod czapką;/
  13. A komp jest na dwóch płytkach czy na jednej? Jak na dwóch to lekkka lipa. Jak na jednej to można zrobić prawie tyle co w DIGI I Lekki ból byłby gdyby 16V miała odcinke przy 6500:(
  14. Prędzej czy później wskoczy, wskoczy Na głowicy z KR, dwóch wałkach wydechowych i kolektorze z KR, to tak na początek A co za DIGI tam siedzi? I czy II?? Soft gotowiec?
  15. Hmm...No w sumie to tak, nie mam porównania do innego 1.8/2.0 16V Ale wkręca sie normalnie..Jadąc z 60 na trzecim biegu, czuć takie hmm..Lekkie przymulanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności