Skocz do zawartości
Kondziu666

wibracje silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas jazdy na równych obrotach silnik zaczyna wpadać w wibracje, wpada je również na postoju na wolnych obrotach.

Silnik 2,0tdi-140km,skrzynia manualna.

Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem chętnie dowiem się co może być przyczyną mojego dyskomfortu podczas jazdy moim paskiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie dwumasa do wymiany.

Jaki masz przebieg?

Czujesz różnice jak na postoju wciśniesz sprzęgło?

Edytowane przez servee79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja co prawda ma Tourana 2.0 TDI 136 KM AZV z 2004r. z manualem i też mam drgania na postoju na luzie.

na jesień 2010 mechanik obstawiał dwumasę bo na postoju jak silnik był rozgrzany dobiegało z silnika od strony kierowcy " grzechotanie", ale przy ruszaniu nie szarpał. W zimie doszedł problem z pedałem sprzęgła bo nie wracał do swojej pozycji po wciśnięciu i były problemy z wysprzęgleniem biegu. Na wiosnę wymieniłem komplet sprzęgła Sachs z łożyskiem i problemy z grzechotaniem i zmianą biegów ustąpiły.

Niestety drgania na luzie jakie były takie są. Byłem u speca od VW sprawdził pompki bo je podejrzewał ale są OK, tylko je wyregulował i podoginał blaszki w stykach listwy elektrycznej do pompowtrysków bo też podobno często są problemy ze stykami na tej listwie.

Przy podpięciu pod kompa okazało się, że jest dostępna aktualizacja oprogramowania silnika ale po wgraniu nowego softu drgania tylko tylko zmalały nie ustąpiły całkowicie.

Od jednego nawet słyszałem, że ten typ silnika SzajsWagena tak ma.

Nie wie co jeszcze może być przyczyną a ja sobie już dałem spokój z tym bo innych problemów z nim nie ma.

Edytowane przez HoSe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem ale tylko jak sie silnik nagrzeje i jak stoje na luzie to troche szarpie nic sie nie dzieje w czasie jazdy. Mechanik powiedzial mi ze to moze byc filtr paliwa. Ja mam 90 tys najechane czy to mozliwe ze to dwumas do wymiany ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 90 tys najechane czy to mozliwe ze to dwumas do wymiany ????

 

Ja miałem przy 80 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być to dwumasa ale sprawdz też zawieszenie sinika i oczywiśćie pompowtryski niezawsze jest to dwumasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze egr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Mam passata b6 2.0 fsi silnik BVY. Problem jest następujący. Na wolnych obrotach momentami zaczyna drgać cały samochód i przez chwilę miga kontrolka check engine. Błąd: wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Tydzień termu wymienione świece komplet na ngk platinum wraz z cewkami. Wymieniłem jeszcze raz cewkę na czwartym cylindrze i to samo. Teraz nie mozna nawet wczytac się kompem. Pytanie czy moze byc to wina sterownika silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich,

 

Mam passata b6 2.0 fsi silnik BVY. Problem jest następujący. Na wolnych obrotach momentami zaczyna drgać cały samochód i przez chwilę miga kontrolka check engine. Błąd: wypadanie zapłonu na czwartym cylindrze. Tydzień termu wymienione świece komplet na ngk platinum wraz z cewkami. Wymieniłem jeszcze raz cewkę na czwartym cylindrze i to samo. Teraz nie mozna nawet wczytac się kompem. Pytanie czy moze byc to wina sterownika silnika?

Kamil spieszę z pomocą i podsyłam dwa linki związane ze sterownikiem silnika:

http://forum.vw-passat.pl/threads/53635-passat-b6-problem-z-odpaleniem

oraz

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1659992.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kamil spieszę z pomocą i podsyłam dwa linki związane ze sterownikiem silnika:

http://forum.vw-passat.pl/threads/53635-passat-b6-problem-z-odpaleniem

oraz

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1659992.html

 

Dzięki za podpowiedź, niestety nic nie wniosła...

 

Wstawiłem auto do aso, wgrano nowego softa, drgania uspokoiły się na okres 2 miesięcy. Teraz znowu to samo. Tylko na wolnych obrotach jest problem z drgającym autem (podczas drgań obroty są na tym samym poziomie). W aso powiedziano, że zawór egr usytuowany jest przy 4 cylindrze i może nie domykać się do końca (prawdopodobnie uszkodzony przez katalizator). Z błędu wynika, że na czwartym cylindrze jakby iskra za słaba była. Zamieniałem cewki i świece i dalej problem był na 4 cylindrze, Obstawiam egr, ale więcej bede wiedział w przyszłym tygodniu,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności