Skocz do zawartości
holker

B5 AFN - prośba o analizę logów - już nie automat :)

Rekomendowane odpowiedzi

Dawki nie ustawiałem jeszcze, nie czas na to. Mam w zanadrzu 12'tkę do przełożenia więc wtedy będzie zabawa. Ustawiając kąt wtrysku luzujesz 4 śruby a sprawdzasz właśnie na tym TDI timing. Co do kąta 51-55 to rada kolegów z forum, wówczas kąt jest lekko przyspieszony. ja mam ustawione na fabryczne 45-47 i komunikat: spec dead on.

Co do dawki, to ustawia się nastawnikiem, można minimalnie korygować Vagiem. Nie wiem na razie jakie wartości tych dawek powinny być pod obciążeniem, należałoby spytać kogoś znającego temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ponownie,

jestem po przekładce z automatu na manual i ostatnio mam problem z mocą Passka.... wywala taki błąd jak na screenie -

blad0207.jpg

 

Jak tylko znalazłem czas to wziąłem się za logi - akurat złapał ten błąd w czasie logów

 

Logi dynamiczne:

Grupa 000

Grupa 001

Grupa 003

Grupa 008

Grupa 010

Grupa 011

Grupa 004

 

Tylko logi dynamiczne są z tym błedem.

 

Logi statyczne Basic Settings:

Grupa 000

Grupa 003

Grupa 004

Grupa 011

 

Logi statyczne Measuring Blocks:

Grupa 000

Grupa 001

Grupa 004

Grupa 003

Grupa 007

Grupa 013

 

 

Bardzo proszę o pomoc,

czy problem tkwi w samej turbinie (uszkodzenie mechaniczne) czy może w elektronice?

 

Pozdrawiam, Dawid

blad0207.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nikt? nic?

 

Panowie... :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że robiłeś logi na notlaufie i zaraz padnie Ci bateria :P Ale widać że doładowanie zerowe. Sprawdź dolot, podciśnienia i N75.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że właśnie będzie dobrze, że robię logi w czasie gdy właśnie występuje ta usterka.

Musicie mnie bardziej nakierować co i - w jaki sposób posprawdzać, tak jak dolot i podciśnienia wiem, że mam szukać nieszczelności, tak jeżeli chodzi o n75 to nie bardzo wiem. Kiedyś coś czytałem, że na próbę można podmienić n75 z zaworkiem od egr, mam rację? Zauważyłem, że raczej w cieplejsze dni sa problemy z turbiną, ale to może tyko zbieg okoliczności....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamień N75 z N18 (ten od EGR). Sprawdź wężyki podciśnienia czy są dobrze podpięte, sprawdź czy zawór jest dobrze założony (ten czarno biały na zdjęciu na jednym z wężyków)

http://allegro.pl/czujnik-zawor-cisnienia-vw-audi-191906283a-i2440783217.html

 

sprawdź ręcznie jak chodzi sztanga turbiny, czy ma bardzo krótki skok i z oporem czy rusza się w zakresie 2-3 cm czyli poprawnie, potem sprawdź czy sztanga rusza się w górę i w dół logując kanał 011 (chyba 011) statycznie. Najpierw sprawdź albo wymień wężyki od N75 i ten zawór zwrotny. Potem zamień N75 z N18 i zobaczymy dalej.

 

Poczytaj pierwsze posty użytkownika Marek

http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-1528.html

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności