serek Zgłoś #21 Napisano 19 Października 2011 Dawki nie ustawiałem jeszcze, nie czas na to. Mam w zanadrzu 12'tkę do przełożenia więc wtedy będzie zabawa. Ustawiając kąt wtrysku luzujesz 4 śruby a sprawdzasz właśnie na tym TDI timing. Co do kąta 51-55 to rada kolegów z forum, wówczas kąt jest lekko przyspieszony. ja mam ustawione na fabryczne 45-47 i komunikat: spec dead on. Co do dawki, to ustawia się nastawnikiem, można minimalnie korygować Vagiem. Nie wiem na razie jakie wartości tych dawek powinny być pod obciążeniem, należałoby spytać kogoś znającego temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #22 Napisano 2 Lipca 2012 Witam Panowie ponownie, jestem po przekładce z automatu na manual i ostatnio mam problem z mocą Passka.... wywala taki błąd jak na screenie - Jak tylko znalazłem czas to wziąłem się za logi - akurat złapał ten błąd w czasie logów Logi dynamiczne: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 003 Grupa 008 Grupa 010 Grupa 011 Grupa 004 Tylko logi dynamiczne są z tym błedem. Logi statyczne Basic Settings: Grupa 000 Grupa 003 Grupa 004 Grupa 011 Logi statyczne Measuring Blocks: Grupa 000 Grupa 001 Grupa 004 Grupa 003 Grupa 007 Grupa 013 Bardzo proszę o pomoc, czy problem tkwi w samej turbinie (uszkodzenie mechaniczne) czy może w elektronice? Pozdrawiam, Dawid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #23 Napisano 6 Lipca 2012 nikt? nic? Panowie... :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #24 Napisano 6 Lipca 2012 Widać że robiłeś logi na notlaufie i zaraz padnie Ci bateria Ale widać że doładowanie zerowe. Sprawdź dolot, podciśnienia i N75. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
holker Zgłoś #25 Napisano 6 Lipca 2012 Myślałem, że właśnie będzie dobrze, że robię logi w czasie gdy właśnie występuje ta usterka. Musicie mnie bardziej nakierować co i - w jaki sposób posprawdzać, tak jak dolot i podciśnienia wiem, że mam szukać nieszczelności, tak jeżeli chodzi o n75 to nie bardzo wiem. Kiedyś coś czytałem, że na próbę można podmienić n75 z zaworkiem od egr, mam rację? Zauważyłem, że raczej w cieplejsze dni sa problemy z turbiną, ale to może tyko zbieg okoliczności.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #26 Napisano 7 Lipca 2012 (edytowane) Zamień N75 z N18 (ten od EGR). Sprawdź wężyki podciśnienia czy są dobrze podpięte, sprawdź czy zawór jest dobrze założony (ten czarno biały na zdjęciu na jednym z wężyków) http://allegro.pl/czujnik-zawor-cisnienia-vw-audi-191906283a-i2440783217.html sprawdź ręcznie jak chodzi sztanga turbiny, czy ma bardzo krótki skok i z oporem czy rusza się w zakresie 2-3 cm czyli poprawnie, potem sprawdź czy sztanga rusza się w górę i w dół logując kanał 011 (chyba 011) statycznie. Najpierw sprawdź albo wymień wężyki od N75 i ten zawór zwrotny. Potem zamień N75 z N18 i zobaczymy dalej. Poczytaj pierwsze posty użytkownika Marek http://forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-1528.html Edytowane 7 Lipca 2012 przez serek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach