pawcio1987 Zgłoś #1 Napisano 8 Maja 2011 Witam.Mam problem po wymianie aku,na nowy na bp skacza obroty znaczaco,a na gazie falowanie od czasu do czasu i zacinaja sie na ok 1500,po zalozeniu nowego aku auto stalo odpalone az zalaczyly sie wentylatory,takze komp powinien zalapac dobre parametry(Chodzil na bp).Prosze o porade co zrobic i jak zaadaptowac kompa jeszcze raz jesli mialo by to miec miejsce.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #2 Napisano 9 Maja 2011 i co nikt nic nie wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #3 Napisano 9 Maja 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2102 2.3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #4 Napisano 12 Maja 2011 No dobra czekam w dalszym ciagu na jakies podpowiedzi:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #5 Napisano 15 Maja 2011 Dzis zaobserwowalem cos nowego,po wcisnieciu pedalu gazu i checi przelaczenia na gaz tj by cos odcinalo na benzynie go.podejdzie z 1000obr do 1500 i odetnie go(pedal caly czas wcisniety)potem znow pusci go zalapie do 2000tys obr i sie przelaczy,na gazie chodzi roznie albo go dlawi albo 1200 trzyma w tych granicach albo 400-500.Bylem u elektryka i mowil mi ze komputer mogl zgubic wpisy i teraz ciezko mu sie dostroic i trzeba wgrac nowe i podobno ze bedzie dobrze po tym.Gazownik mowi ze potencjometr w silniczku krokowym.a ja zglupialem juz i co robic?Pomocy!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #6 Napisano 16 Maja 2011 Akumulator też sie rozpina specjalnie- ujemną klemą najpierw. Tak zrobiłeś? Spróbuj jeszcze raz rozłączyć i zresetować. Jak nie da rady, to VAG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #7 Napisano 16 Maja 2011 rozpinalem i nic.wyszlo pod VAG-iem ze krokowiec padniety jest:-(trzeba bedzie jakas uzywke zakupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #8 Napisano 17 Maja 2011 Silnik krokowy sprawdza się, przykładajac np. baterię płaską do dwóch skrajnych styków w złączu, zmieniajac biegunowość trzpień bedzie się wysuwał i chował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio1987 Zgłoś #9 Napisano 20 Maja 2011 Dzis odłaczylem krokowy i po kilkunastu minutach podlaczylem i jest ok,wiec na razie nie wymieniam tylko przeczyszcze go.i mam pytanko czym odkrecic 2 śrubki ktore ida tam gleboko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #10 Napisano 20 Maja 2011 czym odkrecic 2 śrubki ktore ida tam gleboko? takimi imbusami gwiazdkowymi odkręcałem: http://allegro.pl/klucze-imbusowe-gwiazdka-9-x-cv-tuv-180-mm-i1617426396.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach