subo_vr6 Zgłoś #1 Napisano 5 Maja 2011 witam problem jest tego typu iż mam możliwość nabycia pasów usa do passata b3. auto stoi całe kompletne i musze sama sobie wszystko wymontować. teraz pytanie co jest dokładnie potrzebne do przekładki, wiem że na pewno: -plastiki słupka -prowadnica pasów -pasy te przy siedzeniu i teraz pytanie do was drodzy koledzy, co jeszcze jest potrzebne aby to wszystko działało? domyślam sie że pewnie jakaś elektryka, przekaźniki i inne pierdoły. gdyby ktoś z was mógł wymienić co jest dokładnie potrzebne i gdzie to jest pochowane, a może ktoś robił takiego swapa. prosze o pomoc i z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 5 Maja 2011 Bartek najpierw zobacz czy te prowadnice pod osłonami słupków po których przesuwają się pasy są odkręcane prowadnice czy zgrzane do słupka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2011 licznik z kontrolką zapięcia pasów by się fajnie prezentował więc jak jest możliwość to go wyjmij.. resztę niech dopiszą znawcy tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2011 Prowadnice są przykręcane, może tylko brakować na słupkach "gwintów" żeby je przykręcić. Potrzebne są jeszcze zamki przednich drzwi, bo chyba z nich idzie sygnał do pasów ze maja się zapinać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #5 Napisano 6 Maja 2011 a może sygnał idzie z krańcówki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #6 Napisano 6 Maja 2011 a może sygnał idzie z krańcówki Nie wiem tego dokładnie, ale w ETKA jest rozgraniczenie na zamki do automatycznych pasów i zamki ze zwykłymi pasami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #7 Napisano 6 Maja 2011 http://wiki.vag.cc/images/2/27/137_ELRA_Automatic_Safety_Belts_US_Spec.pdf tu znajdziesz wszystko co potrzebujesz. Generalnie system aut. pasów jest bardzo rozbudowany, bardziej niż by się mogło wydawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #8 Napisano 6 Maja 2011 Odpuść olej szkoda czasu i tak się sp... o ile już się nie zacinają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gobo90 Zgłoś #9 Napisano 6 Maja 2011 ja montowalem niedawno u siebie jest troche dlubania ale do zrobienia fotki u mnei w temacie potrzebujesz same szyny od pasow przykrecane sa w ori miejsca potrzebujesz tylko takie blacvhy moicujace jak bedziesz demontowal bierz wszystko co jest przykrecone do prowadnic nawet srobki bo bedzie problem tak samo blaszki pod raczkami w suficie bo sa inaczej montowane. do tego plastiki zamki przednich drzwi i wiazka jest dosc prosta idzie od skrzynki bezpiecnzikow do drzwi kierowcy potem do jednej krancowki pasa do drugiej i silnika, dalej pod fotel do czujnika przesowu fotela potem pod kanapa sa przekazniki od pasow i czujnik zderzeniowyu i dalej na pasazera ta sama historia co kierowcy sorki za zawilosc tekstu ale jestme po paru piwkach jak cos pytaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach