Skocz do zawartości
Seaquest

Błąd 17564,P1156 auto nie zapala od razu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od jakiegos czasu mam problem z rozruchem paska.

Auto nie chce zapalic od razu, na poczatku myslalem ze to moze pompka paliwa.

Krece i dopiero za 2 a czasem za 3 razem odpala. Pojade powiedzmy na miasto, wracam ze sklepu, odpalam i to samo. Zarowno na zimmym jak i cieplym silniku.

Dzis podlaczylem VAGa i wyskoczylo mi cos takiego

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

Control Module Part Number: 6N0 909 901

Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001

Software Coding: 00004

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522)

49-00 - No Communications

 

 

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 EB

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1264

Coding: 00005

Shop #: WSC 05311

WVWZZZ3BZ1E158661 VWZ7Z0Y3212235

1 Fault Found:

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

 

Czy to ma jakis wplyw na mój problem a jezeli tak to czy to powazny problem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli można to się dołączę (nie mogę nowego tematu założyć...). Mam problem z zapowietrzającym się ukł. paliwowym = problemy z uruchamianiem auta. Dziś się trochę pobawiłem wężykami i na powrocie z filtra do baku cały czas leciało mnóstwo pęcherzyków powietrza. Po zgaszeniu silnika w wężu dolotu do filtra pojawiały się duże pęcherze powietrza, aż w końcu paliwo z przewodu całkiem zeszło.

 

Oto logi:

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 EK

Component: 1,9l R4 EDC G000AG 1367

Coding: 00001

Shop #: WSC 05314

WVWZZZ3BZ3E325249 VWZ7Z0C6818129

3 Faults Found:

19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground

P3010 - 35-10 - - - Intermittent

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-00 - -

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak zapali to chodzi normalnie ? Nie przerywa itp ? U mnie spoko, tylko problem jest przy zapalaniu auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Raz mi auto zgasło w trakcie jazdy (zapowietrzony filtr). Poza tym 1,5miesiąca jeździłem bez problemu i teraz znowu się powtarza problem z uruchamianiem. Poza tym, czasem losowo szarpie lekko silnikiem i czasem dymi z wydechu. Jak dam rade to jutro z logami podjadę do warsztatu.

 

EDIT:

Błąd z czujnikiem G71 i 72 zniknął - pogmerałem wtyczką, wyciągnąłem czujnik itp. Został błąd pompy i nie wiem czy przypadkiem się nie kończy ;/ Po zdjęciu przewodów z filtra niby paliwo z baku pompa podaje, ale na oko nie sprawdzę ciśnienia itp. Po drugie od jakiegoś czasu przy włączeniu zapłonu pompę było bardzo mocno słychać - tzn. zasysanie paliwa - głośniej niż zwykle. Czy to mogą być jakieś oznaki zużytej pompy?

Edytowane przez lukee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o głośność pompy to u mnie na przykład jest tak że jak mam pełny bak to praktycznie wogóle jej nie słychać a jak mam jedną piątą baku to wtedy wyraźnie zasysa..

 

---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:59 ----------

 

Powiedz mi tylko jeszcze gdzie znalazłeś błąd pompy w VAG ? jaka to sekcja , ja tylko sprawczałem "Engine" czy to ma być właśnie tutaj ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tak, to właśnie w tej sekcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u elektryka. Sprawdził przekaźnik od pompy i przewody i uznał, że jest wszystko ok. Pozostaje wyciągnąć i przyjrzeć się pompie. Albo węże przy pompie zaciągają lewe powietrze albo sama pompa jest już do wymiany - koszt z robocizną - do 300zł.

 

Co do wyżej wymienionego błędu to się zdziwiłem. Okazuje się, że niby w moim aucie nie ma pompy chłodzenia paliwa i nie wiadomo w sumie skąd błąd się bierze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od jakiegoś czasu przeszukuje forum, ale jak dotąd nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na mój problem. Usterka dotyczy passata z 2001 r 1,9 diesel AVF, samochód ciężko pali gdy jest zagrzany, znaczy trzeba trochę pojeździć żeby usterka się uwidoczniła. Gdy jest zimny pali bez problemu, Gdy jest ciepły po odpaleniu i jakby po nierównej pracy a raczej osiągnięciu coś około 800 obrotów samochód gaśnie, można go odpalić przytrzymując zapłon na rozruszniku do momentu, kiedy osiąga lekko ponad 800 obrotów, czyli jakieś 3-5 sekund. Gdy jest zimny od razu wchodzi na 850 obrotów lekko wyrównuje i nie ma problemu nigdy nie gaśnie. W trakcie jazdy żadnych problemów.

Po diagnostyce komputer wykazuje jeden błąd i zawsze ten sam:

Błąd przekaźnika pompy chłodzenia paliwa

 

Przekaźnik został wymieniony na oryginalny nowy

Wymieniony czujnik położenia wału

Wymieniony olej na olej ze specyfikacji

Wymieniony filtr paliwa

Wymieniony filtr powietrza

Sprawdzony rozrusznik przeczyszczony i sprawdzony na stole, szczotki i wszystko sprawne

 

Co ciekawe błąd nie daje się wykasować gdy silnik nie pracuje, na pracującym silniku błąd daje się wykasować ale zaraz powraca po ustaniu pracy a raczej załączeniu zapłonu

 

Nie wiem czy błąd ten ma coś wspólnego z opisywaną usterka – zaczynam w to wątpić.

Może ktoś miał podobny problem , kończą mi się powoli pomysły gdzie szukać dalej . Proszę pomoc może ktoś ma jakieś sugestie, każde mogą okazać się cenne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj dokładny numer tego błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

numer 19466 przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa, przerwa/zwarcie obwodu bo masy - nieciągły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J445 jeżeli chodzi o ten przekaźnik to został wymieniony na nowy ggniazdo sprawdzone - znajduje sie on w skrzynce razem z komputerem - chyba ze gdzies jest jeszcze jakis inny przekaźnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności