Seaquest Zgłoś #1 Napisano 4 Maja 2011 Witam, od jakiegos czasu mam problem z rozruchem paska. Auto nie chce zapalic od razu, na poczatku myslalem ze to moze pompka paliwa. Krece i dopiero za 2 a czasem za 3 razem odpala. Pojade powiedzmy na miasto, wracam ze sklepu, odpalam i to samo. Zarowno na zimmym jak i cieplym silniku. Dzis podlaczylem VAGa i wyskoczylo mi cos takiego VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 6N0 909 901 Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001 Software Coding: 00004 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522) 49-00 - No Communications VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 EB Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1264 Coding: 00005 Shop #: WSC 05311 WVWZZZ3BZ1E158661 VWZ7Z0Y3212235 1 Fault Found: 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Czy to ma jakis wplyw na mój problem a jezeli tak to czy to powazny problem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #2 Napisano 6 Maja 2011 Jeśli można to się dołączę (nie mogę nowego tematu założyć...). Mam problem z zapowietrzającym się ukł. paliwowym = problemy z uruchamianiem auta. Dziś się trochę pobawiłem wężykami i na powrocie z filtra do baku cały czas leciało mnóstwo pęcherzyków powietrza. Po zgaszeniu silnika w wężu dolotu do filtra pojawiały się duże pęcherze powietrza, aż w końcu paliwo z przewodu całkiem zeszło. Oto logi: Address 01: Engine Controller: 038 906 019 EK Component: 1,9l R4 EDC G000AG 1367 Coding: 00001 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ3E325249 VWZ7Z0C6818129 3 Faults Found: 19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground P3010 - 35-10 - - - Intermittent 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-00 - - 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-00 - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seaquest Zgłoś #3 Napisano 6 Maja 2011 A jak zapali to chodzi normalnie ? Nie przerywa itp ? U mnie spoko, tylko problem jest przy zapalaniu auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #4 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) Raz mi auto zgasło w trakcie jazdy (zapowietrzony filtr). Poza tym 1,5miesiąca jeździłem bez problemu i teraz znowu się powtarza problem z uruchamianiem. Poza tym, czasem losowo szarpie lekko silnikiem i czasem dymi z wydechu. Jak dam rade to jutro z logami podjadę do warsztatu. EDIT: Błąd z czujnikiem G71 i 72 zniknął - pogmerałem wtyczką, wyciągnąłem czujnik itp. Został błąd pompy i nie wiem czy przypadkiem się nie kończy ;/ Po zdjęciu przewodów z filtra niby paliwo z baku pompa podaje, ale na oko nie sprawdzę ciśnienia itp. Po drugie od jakiegoś czasu przy włączeniu zapłonu pompę było bardzo mocno słychać - tzn. zasysanie paliwa - głośniej niż zwykle. Czy to mogą być jakieś oznaki zużytej pompy? Edytowane 7 Maja 2011 przez lukee Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seaquest Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2011 Jeżeli chodzi o głośność pompy to u mnie na przykład jest tak że jak mam pełny bak to praktycznie wogóle jej nie słychać a jak mam jedną piątą baku to wtedy wyraźnie zasysa.. ---------- Post added at 21:00 ---------- Previous post was at 20:59 ---------- Powiedz mi tylko jeszcze gdzie znalazłeś błąd pompy w VAG ? jaka to sekcja , ja tylko sprawczałem "Engine" czy to ma być właśnie tutaj ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2011 Tak, to właśnie w tej sekcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukee Zgłoś #7 Napisano 9 Maja 2011 Byłem dziś u elektryka. Sprawdził przekaźnik od pompy i przewody i uznał, że jest wszystko ok. Pozostaje wyciągnąć i przyjrzeć się pompie. Albo węże przy pompie zaciągają lewe powietrze albo sama pompa jest już do wymiany - koszt z robocizną - do 300zł. Co do wyżej wymienionego błędu to się zdziwiłem. Okazuje się, że niby w moim aucie nie ma pompy chłodzenia paliwa i nie wiadomo w sumie skąd błąd się bierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slowek Zgłoś #8 Napisano 18 Września 2011 Witam Od jakiegoś czasu przeszukuje forum, ale jak dotąd nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na mój problem. Usterka dotyczy passata z 2001 r 1,9 diesel AVF, samochód ciężko pali gdy jest zagrzany, znaczy trzeba trochę pojeździć żeby usterka się uwidoczniła. Gdy jest zimny pali bez problemu, Gdy jest ciepły po odpaleniu i jakby po nierównej pracy a raczej osiągnięciu coś około 800 obrotów samochód gaśnie, można go odpalić przytrzymując zapłon na rozruszniku do momentu, kiedy osiąga lekko ponad 800 obrotów, czyli jakieś 3-5 sekund. Gdy jest zimny od razu wchodzi na 850 obrotów lekko wyrównuje i nie ma problemu nigdy nie gaśnie. W trakcie jazdy żadnych problemów. Po diagnostyce komputer wykazuje jeden błąd i zawsze ten sam: Błąd przekaźnika pompy chłodzenia paliwa Przekaźnik został wymieniony na oryginalny nowy Wymieniony czujnik położenia wału Wymieniony olej na olej ze specyfikacji Wymieniony filtr paliwa Wymieniony filtr powietrza Sprawdzony rozrusznik przeczyszczony i sprawdzony na stole, szczotki i wszystko sprawne Co ciekawe błąd nie daje się wykasować gdy silnik nie pracuje, na pracującym silniku błąd daje się wykasować ale zaraz powraca po ustaniu pracy a raczej załączeniu zapłonu Nie wiem czy błąd ten ma coś wspólnego z opisywaną usterka – zaczynam w to wątpić. Może ktoś miał podobny problem , kończą mi się powoli pomysły gdzie szukać dalej . Proszę pomoc może ktoś ma jakieś sugestie, każde mogą okazać się cenne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #9 Napisano 20 Września 2011 Podaj dokładny numer tego błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slowek Zgłoś #10 Napisano 20 Września 2011 numer 19466 przekaźnik pompy, chłodzenie paliwa, przerwa/zwarcie obwodu bo masy - nieciągły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 20 Września 2011 http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17498 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slowek Zgłoś #12 Napisano 21 Września 2011 J445 jeżeli chodzi o ten przekaźnik to został wymieniony na nowy ggniazdo sprawdzone - znajduje sie on w skrzynce razem z komputerem - chyba ze gdzies jest jeszcze jakis inny przekaźnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach