marekbialek Zgłoś #21 Napisano 25 Maja 2011 Zobaczcie coś takiego - ja szukałem pewnych informacji co do mojej wady ale znalazłem ciekawy watek o stukach podczas hamowania i przyspieszaniahttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0 Mam nadzieję, że to pomoże - chyba najtańsze rozwiązanie przecież wyżej napisałem, ze mój mechanik dokrecił coś przy sankach i cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #22 Napisano 25 Maja 2011 tu nie chodzi oto, że ktoś coś dokręci trzeba zapobiec odkręcaniu się tych śrub dlatego wymienia się tam pewne śruby i stosuje specjalne podkładki - ale mimo wszystko to dobrze, że ktoś już dał znać, że taki problem się pojawia - bo jak widać po doświadczeniach kolegów ze skody to serwisy potrafiły wymienić połowę samochodu (półosie, koła dwumasowe, skrzynie biegów DSG) i dalej nic nie znalazły - to jest dla mnie porażka:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIEK.BB Zgłoś #23 Napisano 26 Maja 2011 Witam A mi coś stuka w pod silnikiem jadać prędkością 60km/h na 4 lub 5 dodając pedał gazu...puszczam gaz nic sie nie dzieje, dodam gaz i słychać stuknięcie...co to może być?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdrianOK Zgłoś #24 Napisano 1 Czerwca 2011 U mnie podobna walka z tematem w toku... Przy ruszaniuu i hamowaniu sporadycznie dochodzą uderzenia od dołu - tak jakby silnik lub skrzynia przesuwały się na poduszkach. Ale poduszki ponoć wyglądają OK. Dodam, że są to mocne uderzenia, jakby ktoś z dołu młotkiem uderzył. Nie zawsze tak się dzieje. Czasami wszystko jest OK i nawet ciężko komuś wytłumaczyć / pokazać istotę problemu. Wyłącznie w pierwszych 1-3 sekundach od startu lub przy końcówce hamowania (jazda na wprost), czasem w zakręcie. Osłona była ściągana, śruby dokręcane. Próbowały swoich sił 2 ASO VW i 2 inne warsztaty. Za każdym razem kończyło się to ich nie mocą... Masakra. Co to może być, bo ja już nie wiem ? Tuleje z przodu były wymieniane, dwumasa również. Podejrzenie o przegub wewnętrzny, tutaj kolega pisze coś o okolicach sanek... ale przecież oni to w 4 serwisach dokręcali wszystko ponoć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AdrianOK Zgłoś #25 Napisano 8 Czerwca 2011 Koledzy ! Naprawiono ! Naprawa polegała na tym, że olałem te ASO i pojechałem do dobrego mechanika, który na spokojnie przyglądnął się sprawie. Zajęło mu to 40 minut. Zadzwonił do mnie, że znalazł usterkę i można odebrać samochód. Przyczyna była taka, że jakiemuś ciulowi w ASO przy wymianie paska rozrządu wpadła śruba "7-ka" w poduszkę środkową od silnika. I jak auto ruszało to silnik się gibał, uderzało w śrubę, która waliła w belkę - i było jak młotkiem. Przy przechyłach i gwałtowym hamowaniu także. Ale nie zawsze... No bo czasem ta śruba układała się inaczej... Jestem wreszcie zadowolony a autoryzowanym serwisom życzę większej rzetelności, bo te pieniądze wcześniej były wyrzucone w błoto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #26 Napisano 17 Czerwca 2011 Zobaczcie coś takiego - ja szukałem pewnych informacji co do mojej wady ale znalazłem ciekawy watek o stukach podczas hamowania i przyspieszaniahttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=36471&postdays=0&postorder=asc&start=0 Mam nadzieję, że to pomoże - chyba najtańsze rozwiązanie Pytanie za 100 pkt jak tak bede jeździł do sierpnia to nic sie nie stanie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kowet Zgłoś #27 Napisano 17 Czerwca 2011 Raczej do którego sierpnia:) A poważnie wszystko powinno być OK chyba, że robisz jakieś 10 kkm miesięcznie. Ja na mojej wadzie zrobiłem już prawie 10 kkm i muszę tak jeździć bo nie mam mechanika i czasu aby autko odstawić i poczekać na wyrok w postaci... siadło ... będzie kosztować... Pozdro i raczej się nie przejmuj, chyba że twoja wada to zupełnie coś innego ale to już inna historia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Polski Zgłoś #28 Napisano 19 Sierpnia 2011 Wszystko się wyjaśniło U mnie to nie śruby tylko simerlbloki wymienił mi je meches i po problemi nic nie stuka i nie puka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszynek Zgłoś #29 Napisano 19 Sierpnia 2011 u mnie powodem takiego stukania była poluzowana śruba od łapy silnika. wczoraj odebrałem samochód mechanika, był na wymianie osłon przegubów. po przejechaniu 50km przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu słyszałem pojedyncze stuki podobne co do tej poluzowanej łapy silnika. okazało sie że lewe koło dostało luzu, badz było źle dokręcone. po dokreceniu wszystko ucichło. podobne stukanie objawia sie gdy jest wybita przednia tuleja wahacza, lub śruba w niej jest za słabo dokręcona. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil1993 Zgłoś #30 Napisano 13 Lipca 2017 (edytowane) Witajcie. Mam problem z autem od dłuższego czasu. Problem polega na tym, ze podczas normalnej jazdy i dodaniu gazu jest jednorazowy stuk gdzieś w okolicach podłogi. Przykładowo jade 60km/h i jest wbity 5 lub 6 bieg ( DSG) i dodam gaz energiczne to stuk słychać oraz czuć pod podłogą zarówno od strony kierowcy jak i od strony pasażera. Dodam ze w aucie wymieniałem tylna poduszke( górną i dolną) , poduszke skrzyni biegów, przeguby wewnętrzne ( wibracje podczas przyspieszania) oraz łączniki stabilizatora. Oczywiście byłem na stacji diagnostycznej i nic nie wykryli, samochód wylądował u mechanika i mechanik też rozłożył ręce. Ktoś ma jakieś sugestie gdzie może leżeć przyczyna ? . Poprosiłem mechanika żeby zobaczył jak wygląda poduszka z prawej strony i stwierdził ze jest okey, silnik nie buja sie na boki ani do przodu lub do tyłu Edytowane 13 Lipca 2017 przez rainman777 Przeniesiony zgodnie z pkt.2.1.a regulaminu forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
struna38 Zgłoś #31 Napisano 14 Lipca 2017 Ja miałem podobnie i wymienilem tuleje wahaczy, i jak na razie po problemie. Wysłane z mojego HTC 10 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #32 Napisano 14 Lipca 2017 Miałem kiedyś podobny problem w pasku, pojechałem do mechanika i po długim poszukiwaniu kazałem by sprawdzić wszystkie śruby od sanek i okolice bo wymieniałem niedawno za nim zaczęło stukać dolne tuleje wahaczy i coś tam jeszcze, okazało się że jedna śruba od sanek była niedokręcona i w końcu bingo, cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach