Gość Filter Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2011 Witam passat b5 2004 2,5 tdi automat oddałem go do serwisu aby zrobić rozrząd i przy jego wymianie stwierdzili, że trzeba wymienić łożysko wiskozy (do dziś nie wiedziałem co to jest) jak podali mi cenę to usiałem i już nie mogłem wstać ponad 800zl w ASO - ponieważ to łożysko jest niby z jakąś metalową osłoną czy to co mówi serwis jest prawdą? poczytałem sobie trochę o tym na forum i nie znalazłem nic podobnego a koszt łożysk do innych modeli to kwestia 100-200zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2011 jeźeli łożysko napędu wiskozy masz walnięte to jest to zespół połaczony z aluminiową płytą do której przykręca sie jeszcze kilka innych rolek i cena jak na aso jak najbardzoej może sie zgadzać nie wiem czy jest mozliwa wymiana samego łożyska ale raczej nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2011 [attach]50876[/attach] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Filter Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2011 ja te schematy sobie znalazłem w innym poście i przeglądałem, kwestia tego czy coś kombinuja czy mówią prawdę jeżeli chodzi o części 6, 8 to sprzęgło i koło - jednak nie widzę tam nic co kosztowałoby z 900zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2011 ja te schematy sobie znalazłem w innym poście i przeglądałem, kwestia tego czy coś kombinuja czy mówią prawdę jeżeli chodzi o części 6, 8 to sprzęgło i koło - jednak nie widzę tam nic co kosztowałoby z 900zl czyli sam sobie odp a co do kosztu z ASO to jak najbardziej ok bo to ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Filter Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2011 to co jeszcze mówili, że nie ma zamienników i można to jedynie kupić w aso a gdzie na schemacie znajduje sie to o czym pisze nowoa "zespół połaczony z aluminiową płytą do której przykręca sie jeszcze kilka innych rolek" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2011 to co jeszcze mówili, że nie ma zamienników i można to jedynie kupić w aso a gdzie na schemacie znajduje sie to o czym pisze nowoa "zespół połaczony z aluminiową płytą do której przykręca sie jeszcze kilka innych rolek" AREK pisze właśnie o tych elementach nr 6 i 8 + napinacz i rolki prowadzące/odwracające Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Filter Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2011 nic mi sie tu kupy nie trzyma we wszystkich modelach b5 jest to zbudowane identycznie jak na schemacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2011 nic mi sie tu kupy nie trzyma we wszystkich modelach b5 jest to zbudowane identycznie jak na schemacie ? tak we wszystkich B5 jest podobnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #10 Napisano 11 Kwietnia 2011 W ASO pewnie chcą Ci założyć element 5A http://allegro.pl/nowe-lozysko-wspornik-visko-059121313f-2-5-v6-tdi-i1525355788.html w którym znajduje się łożysko wiskozy http://allegro.pl/nowe-lozysko-wiskozy-audi-vw-passat-2-5-2-5-tdi-i1556850924.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Filter Zgłoś #11 Napisano 11 Kwietnia 2011 (edytowane) teraz juz jaśniej, dzieki 5A http://allegro.pl/nowe-lozysko-wspornik-visko-059121313f-2-5-v6-tdi-i1525355788.html tu widzę ŁAPA OBUDOWA ŁOŻYSKO WSPORNIK, każda z tych części da się rozdzielić ? czy aby wymienić trzeba zakupić całość Edytowane 11 Kwietnia 2011 przez Filter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #12 Napisano 12 Kwietnia 2011 tak ja pisałem o cześci 5A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluk84 Zgłoś #13 Napisano 11 Sierpnia 2011 odkopię trochę temat może ktoś jest w stanie powiedzieć czy łożysko napędu wiskozy (bo chyba tak to się nazywa) jest wymienne samo czy tylko cały ten element 5A może ktoś przerabiał ten temat już i udało mu się dostać takie łożysko lub wie co tam siedzi i jak się za to zabrać dla jasności chodzi o to łożysko na którym jest założone koło pasowe napędzające wiskozę z tego co się już dowiedziałem nie ma problemu z dokupieniem koła(rolki) pod pasek ale nigdzie nie mogę znaleźć info co jest pod tym kołem czy zwykłe łożysko które można podebrać w większości sklepów czy coś bardziej skomplikowanego ewentualnie proszę o jakiś kontakt do dobrego fachowca/serwisu co by mi udzielił takich info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #14 Napisano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) odkopię trochę temat może ktoś jest w stanie powiedzieć czy łożysko napędu wiskozy (bo chyba tak to się nazywa) jest wymienne samo czy tylko cały ten element 5A może ktoś przerabiał ten temat już i udało mu się dostać takie łożysko lub wie co tam siedzi i jak się za to zabrać dla jasności chodzi o to łożysko na którym jest założone koło pasowe napędzające wiskozę z tego co się już dowiedziałem nie ma problemu z dokupieniem koła(rolki) pod pasek ale nigdzie nie mogę znaleźć info co jest pod tym kołem czy zwykłe łożysko które można podebrać w większości sklepów czy coś bardziej skomplikowanego ewentualnie proszę o jakiś kontakt do dobrego fachowca/serwisu co by mi udzielił takich info Hura!Udało mi sie znależć w Etce.Jest troche "zakamuflowane" ale jest.Czy chcesz numer tej części? Żartowałem... 058 115 136 A łożysko wentylotor wiskotyczny -30,8 Euro Możesz jeszcze potrzebować N 012 287 1 pierścień zabezpieczający 40X1,75 -1,04 Euro Powodzenia. Gdybyś potrzebował do sprawdzenia- nr rysunku w Etce 903-45 Aha,z tego co widzę w Etce, kuuupa roboty.Trzeba,mniemam,wymontować ten aluminiowy(chyba aluminiowy) wspornik,wycisnąć łożysko,wstawic nowe,..... Ażeby wymontować wspornik trzeba.... Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #15 Napisano 11 Sierpnia 2011 dla jasności chodzi o to łożysko na którym jest założone koło pasowe napędzające wiskozę z tego co się już dowiedziałem nie ma problemu z dokupieniem koła(rolki) pod pasek ale nigdzie nie mogę znaleźć info co jest pod tym kołem czy zwykłe łożysko które można podebrać w większości sklepów czy coś bardziej skomplikowanego Nie wiem co ty tam rozbierać chcesz - ja wymieniłem całe - mniej zachodu i pewniejsza operacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #16 Napisano 11 Sierpnia 2011 Nie wiem co ty tam rozbierać chcesz - ja wymieniłem całe - mniej zachodu i pewniejsza operacja Danek,koledze chodzi o łożyskowanie koła pasowego ,do którego montowana jest część(sprzęgło wiskotyczne) z Twoich zdjęć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #17 Napisano 11 Sierpnia 2011 Aaaaa - to co w korpusie silnika siedzi Kumam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluk84 Zgłoś #18 Napisano 11 Sierpnia 2011 Tomaszu na ciebie zawsze można liczyć ale ze smutkiem stwierdzam że spóźniłeś się hehehe część zamówiona ale będzie na wtorek a roboty tak jak mówisz mnóstwo ale skoro wykopaliśmy ten sam nr. to utwierdza mnie to w przekonaniu że dobrą część zamówiłem wiec jeszcze raz dzięki o pierścieniu pierwsze słyszę ale może oda się starego nie zniszczyć albo będzie w kpl. swoją drogą ciekawe czemu etka nie pokazuje w normalnej konfiguracji że jest tam jakiekolwiek łożysko tylko trzeba szukać po innych silnikach modelach itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #19 Napisano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Tomaszu na ciebie zawsze można liczyć ale ze smutkiem stwierdzam że spóźniłeś się hehehe część zamówiona ale będzie na wtorek a roboty tak jak mówisz mnóstwo ale skoro wykopaliśmy ten sam nr. to utwierdza mnie to w przekonaniu że dobrą część zamówiłem wiec jeszcze raz dzięki o pierścieniu pierwsze słyszę ale może oda się starego nie zniszczyć albo będzie w kpl. swoją drogą ciekawe czemu etka nie pokazuje w normalnej konfiguracji że jest tam jakiekolwiek łożysko tylko trzeba szukać po innych silnikach modelach itd Jesli tylko jestem w stanie,zawsze chętnie służę pomocą.Co do poszukiwań w Etce,to trzeba w przypadku cześci,o której tu mowa,szukać tego wspornika,czyli wejść do "Elementy połączeniowe i mocujące alternatora".I mamy nasze łożysko jak na dłoni. Jaka jest cena tej cześci? Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 11 Sierpnia 2011 Jesli tylko jestem w stanie,zawsze chętnie służę pomocą.Co do poszukiwań w Etce,to trzeba w przypadku cześci,o której tu mowa,szukać tego wspornika,czyli wejść do "Elementy połączeniowe i mocujące alternatora".I mamy nasze łożysko jak na dłoni. Jaka jest cena tej cześci? tomek chodzi ci o http://imageshack.us/photo/my-images/685/wisko.png/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach