tomnik Zgłoś #21 Napisano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) tomek chodzi ci o http://imageshack.us/photo/my-images/685/wisko.png/ Nie Rafał, Ty pokazałeś rysunek:121-90 o nazwie "kierownica powietrza,sprzęgiełko wiskotyczne,śmigło wentylatora" A tutaj chodzi o (napisałem to wyżej): rysunek 903-45 o nazwie "elementy mocujące i połączeniowe alternatora,pasek wieloklinowy" pozycja nr 1 Ale nie mieszajmy już,przyszłym czytającym ten wątek w głowach.Wszystko zostało wyjaśnione wyżej. Rafał wrzuć obraz tego rysunku z Etki ,jako dopełnienie całości. Edytowane 12 Sierpnia 2011 przez tomnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluk84 Zgłoś #22 Napisano 12 Sierpnia 2011 jeśli chodzi o ceny wiskozę wziąłem firmy BEHR-HELLA ponoć jedna z lepszych i niby też szły na pierwszy montaż (choć wątpię w to) 255zł były za 160zł i ponad 350zł SACHS łożysko będę miał na wtorek i wyleciało mi z głowy jaka firma ale też coś w miarę lepszego cena 100zł teraz boje się ile krzyknie za to mechanik bo chyba będzie musiał przód zrzucać orientuję się ktoś ile może zaśpiewać za taką przyjemność??? ogólnie droga zabawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #23 Napisano 12 Sierpnia 2011 Ja z kumplem wymieniłem wiskozę bez ściągania przodu, wiec łożysko też powinno pójść bez ściągania zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #24 Napisano 12 Sierpnia 2011 Ja z kumplem wymieniłem wiskozę bez ściągania przodu, wiec łożysko też powinno pójść bez ściągania zderzaka Jeżeli tylko,nie trzeba będzie wyciskać tego łożyska ze wspornika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #25 Napisano 12 Sierpnia 2011 Jeżeli tylko,nie trzeba będzie wyciskać tego łożyska ze wspornika... Do tego są specjalne "wyjmaki" - czy jak to tam się nazywa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach