Skocz do zawartości
Gość rt7570

K2 GO- DIESEL - do czyszczenia wtrysków w DIESLU co sądziće

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rt7570

Mam zamiar kupić sobie taki dodatek do mojego passata bo troszeczke głośno pracuje silnik1.9td czy warto ? Pozdrawiam i czekam na porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy trafny wybór.

Po pierwsze: skąd masz pewność, że wtryski leją?

Po drugie: najlepszym lekarstwem jest ich wykręcenie, sprawdzenie pompką a takowe najczęściej znajdują sie w warsztatach samochodowych.

Po trzecie: czasami końcówka najzwyczajniej potrafi się zawiesić a wtedy zwykła rozbiórka, przeczyszczenie i złożenie wszystkiego do kupy likwiduje problem.

 

Moim zdaniem wykręcenie i sprawdzenie wtrysków będzie lepszym rozwiązaniem, niż zakup tego specyfiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

rt7570, a co dokładnie dzieje się z silnikiem?Ja stosowałem kiedyś dodatek chyba STP ale nie zauważyłem jakiejkolwiek różnicy.Tak więc ja bym niczego nie lał do baku oprócz ropy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee tam wlać sobie może, bo zaszkodzić nie zaszkodzi to są po prostu skondensowane dodatki uszlachetniające myjąco-smarująco-konserwujące, które w paliwie w jakiejś ilości i tak występować powinny. ;)

O mam. Z reguły są to:

* Inhibitory korozji - zapobiegają powstawaniu ognisk korozji na elementach silnika;

* Detergenty - usuwają i/lub zapobiegają powstawaniu nagaru w elementach komory spalania oraz w układzie dolotowym i wylotowym;

* Emulgatory wody - wiążą wolną wodę i pozwalają przeprowadzić ją przez silnik zapewniając właściwą jego pracę;

* Nośniki smarne - zmniejszają opory pomiędzy współpracującymi elementami silnika.

* Do tego zminimalizowana zawartość siarki i zwiększona liczba centanowa.

 

Występują one w paliwach typu premium i różnych dodatkach do ON w różnych konfiguracjach i stężeniach, ale lejąc paliwo premium z tymi dodatkami płacisz średnio 20gr więcej za litr, a takie sklepowe buteleczki są z reguły na 50 l, więc te dodatki w najwłaściwszych proporcjach już w paliwie to jest koszt 10 zł więcej na 50 l. A buteleczka specyfiku w sklepie???

 

A jak nie jesteś pewny producenta (bo np. K2 jest duuużo tańsze od STP) to zatankuj diesel v-power (nie na wszystkich shell'ach jest) i tam te same dodatki firmy shell masz już domieszane "fabrycznie".

Żeby nie było, że reklama również do orlen verva, bp ulitmate, statoil supradiesel i shell extra są dodawane dodatki uszlachetniające, ale do v-powera shell dodaje najwięcej, ponadto jest on (chyba) najmocniej czyszczący i... nie jest to olej z Orlenu + dodatki danej firmy, tylko ON z rafinerii shell'a. Inną sprawą pozostaje uczciwość samych stacji, które w większości są franczyzą/ajentem danej sieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności