lunat Zgłoś #1 Napisano 3 Kwietnia 2011 Od pewnego czasu mój passek jest coraz bardziej łakomy na paliwo, mimo mojej ekonomicznej jazdy. Dzisiaj postanowiłem go trochę rozruszać po zimie. Na początku wchodził w tryb awaryjny i wyskakiwał błąd 575, ale po kilku ostrzejszych przyspieszeniach, chyba się coś przeczyściło i już nie wchodzi w tryb awaryjny. Mimo wszystko jest jakiś taki słaby - słabo czuć przyspieszanie, przy około 3 tysiącach obrotów trochę zwalnia. Na dodatek dość sporo pali. W związku z tym, proszę o analizę logów: dynamiczne Log (0 - 004,008,004,008) Log (1 - 013,004,013,004) statyczne Log (2 - 001,003,001,003,001,003) Log (3 - 010,011,010,011) Log (4 - 000,000,000,000,000,000) Z tego co się zorientowałem, to mam zły kąt wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #2 Napisano 3 Kwietnia 2011 zły kąt wtrysku kat wtrysku jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gelo20 Zgłoś #3 Napisano 3 Kwietnia 2011 Kolego, turbinka kwalifikuje się najprawdopodobniej do czyszczenia ponieważ przeładowuje. Kierownice zapieczone. Poruszaj sztangą od gruszki na turbinie i na 99% cięzko chodzi i się przycina. Wyczyscić turbo i cieszyć się z jazdy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bennyx Zgłoś #4 Napisano 3 Kwietnia 2011 miałem to samo zobacz mój temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=99027 posprawdzaj wszystko i będziesz zadowolony tak jak ja teraz wiem jak powinien chodzić samochód z silnikiem TDI powodzenia , szerokości -pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lunat Zgłoś #5 Napisano 4 Kwietnia 2011 kat wtrysku jest ok Mimo tego że na wykresie żółta kropka jest poniżej zielonej linii? Kolego, turbinka kwalifikuje się najprawdopodobniej do czyszczenia ponieważ przeładowuje. Kierownice zapieczone. Poruszaj sztangą od gruszki na turbinie i na 99% cięzko chodzi i się przycina. Wyczyscić turbo i cieszyć się z jazdy. Pozdrawiam Dzięki, spróbuje wyczyścić turbo i egr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
capslock82 Zgłoś #6 Napisano 4 Kwietnia 2011 Mimo tego że na wykresie żółta kropka jest poniżej zielonej linii? Żółta kropka ma być jak najbliżej niebieskiej linni w granicach 49 a u ciebie jest 53 wiec lekko przyśpieszony ale to nie ma znaczenia taka mała różnica. A na logach się nie znamm więc nie pomogę ale jak piszą że turbo do czyszczenia to nie ma dużo roboty. Jak masz garaż to jeden wieczór i po kłopocie. Ja u siebie jak czyściłem to odkręciłem turbo z całym kolektorem. Na forum jest dokładny opis jak czyścić turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach