Skocz do zawartości
lunat

AFN słaby, dużo pali, brak błędów

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu mój passek jest coraz bardziej łakomy na paliwo, mimo mojej ekonomicznej jazdy. Dzisiaj postanowiłem go trochę rozruszać po zimie. Na początku wchodził w tryb awaryjny i wyskakiwał błąd 575, ale po kilku ostrzejszych przyspieszeniach, chyba się coś przeczyściło i już nie wchodzi w tryb awaryjny.

Mimo wszystko jest jakiś taki słaby - słabo czuć przyspieszanie, przy około 3 tysiącach obrotów trochę zwalnia. Na dodatek dość sporo pali. W związku z tym, proszę o analizę logów:

dynamiczne

Log (0 - 004,008,004,008)

Log (1 - 013,004,013,004)

 

statyczne

Log (2 - 001,003,001,003,001,003)

Log (3 - 010,011,010,011)

Log (4 - 000,000,000,000,000,000)

 

Z tego co się zorientowałem, to mam zły kąt wtrysku

k?t.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zły kąt wtrysku
kat wtrysku jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, turbinka kwalifikuje się najprawdopodobniej do czyszczenia ponieważ przeładowuje. Kierownice zapieczone. Poruszaj sztangą od gruszki na turbinie i na 99% cięzko chodzi i się przycina. Wyczyscić turbo i cieszyć się z jazdy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kat wtrysku jest ok

Mimo tego że na wykresie żółta kropka jest poniżej zielonej linii?

 

Kolego, turbinka kwalifikuje się najprawdopodobniej do czyszczenia ponieważ przeładowuje. Kierownice zapieczone. Poruszaj sztangą od gruszki na turbinie i na 99% cięzko chodzi i się przycina. Wyczyscić turbo i cieszyć się z jazdy. Pozdrawiam

 

Dzięki, spróbuje wyczyścić turbo i egr :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mimo tego że na wykresie żółta kropka jest poniżej zielonej linii?
Żółta kropka ma być jak najbliżej niebieskiej linni w granicach 49 a u ciebie jest 53 wiec lekko przyśpieszony ale to nie ma znaczenia taka mała różnica. A na logach się nie znamm więc nie pomogę ale jak piszą że turbo do czyszczenia to nie ma dużo roboty. Jak masz garaż to jeden wieczór i po kłopocie. Ja u siebie jak czyściłem to odkręciłem turbo z całym kolektorem. Na forum jest dokładny opis jak czyścić turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności