Skocz do zawartości
bennyx

Proszę o analizę logów B5 1,9TDI AFN ,1998r.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy :). Mam problem z samochodem więc proszę o pomoc i analizę logów B5 - 1,9 TDI , AFN, 1998r.,110 ps fabrycznie - teraz jest po zmianie programu.

Co może być przyczyną że wchodzi w tryb awaryjny ????.

Dodam jeszcze że turbo i egr nie było czyszczone przed zrobieniem logów.

Ale za to został wymieniony : intercooler , termostat , wszystkie wężyki podciśnienia od N75 i N18 , zauważyłem również że sztanga od turbo porusza się w bardzo minimalnym zakresie i moim zdaniem to stoi.

Na vagu przed zrobieniem logów pokazały się następujące błędy:

00522 , 00575 , 01262.

Teraz pokażę logi mojej furmanki :

 

statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37667.html 023

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37668.html 014

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37669.html 001

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37670.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37671.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37672.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37673.html 013

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37674.html 007

 

dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37676.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37677.html 008

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37678.html 010

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37679.html 011

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37680.html 003

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37681.html 000

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37682.html 001

 

basic settings

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37683.html 004

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37684.html 011

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_37685.html 000

 

Kilka razy przy wyprzedzaniu miałem czaszki w oczach :)

Co może być przyczyną że tak zachowuje się co jakiś czas ???

Czekam na opinię kolegów :)

Z góry dziękuję :)

Pozdrawiam :)

Edytowane przez bennyx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi wyglądają poprawnie, poza 011 BS - zbyt mała różnica ciśnienia, poza tym błąd w pamięci związany z N75 - czy po wykasowaniu powraca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co sugerujesz????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm egr zamknięty na postoju, jakby był zaślepiony. Turbo ma przeładowanie, a nawet jakby ktoś w kompie grzebał. To jest seryjny AFN?? Bo powinien chyba mieć 0,9bara jak pamiętam, a tu komp wymusza 1,1.

Bład 00522 to od czujnika wody, ale po logach niby temp ok. A wskazówka wody Ci nie szaleje czasem??

00575 Czujnik ciśnienia przewaznie wywala jak jest problem z turbo albo n75

01262 Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin – N75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chopok tak błąd po wykasowaniu powraca :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zacznij od sprawdzenia N75 - wtyczka > kabelki czy nie urwane, zaoksydowane itd. > możesz sprawdzić rezystancję cewki - jeśli masz od kogo to podmień zaworek na próbę lub zamień z N18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaka powinna być rezystancja cewki ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

około 20 ohm. - lecz to jeszcze nie świadczy o sprawności

Możesz poczytać wątek o diagnozowaniu N75 - może się przydać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbo i egr wyczyszczone :) chciałbym teraz sprawdzić czy wszystko działa jak należy tylko nie wiem które logi zrobić i na jakich obrotach ???? z góry dziekuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób kompletne logi statyczne, dynamiczne i BS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to moje nowe logi już po wyczyszczeniu turbiny i egr.Dynamiczne były robione na rozgrzanym silniku ale przy wyłączonej klimie.Statyczne na postoju no i ja w pewnym momencie włączyłem klimę.Vag pokazywał że temperatura silnika spada - chociaż ja tego nie zauważyłem,ale za to wskazówka na blacie na 1000% cały czas pokazywała 90.Dodam jeszcze że wyskakuje błąd na vagu 00522 czujnik temperatury płynu chłodzącego G-62-będzie wymieniony w poniedziałek :) Błąd został skasowany przed zrobieniem logów :).Co sądzicie - czy coś jeszcze jest ewentualnie do poprawki ???

A no i najważniejsze samochód po tym czyszczeniu całkiem inaczej pracuje :) :) :).

LOGI:

statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39181.html 13

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39182.html 07

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39158.html 03

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39159.html 01

dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39160.html 10

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39161.html 11

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39162.html 08

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39163.html 03

bs

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39164.html 11

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39165.html 00

http://vaglog.rtnet.pl/tygraf_39166.html 03

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik temperatury wymień bo głupoty pokazuje, EGR padnięty lub zaślepiony, doładowanie wygląda ładnie, choć nie wiem czemu w 011 BS regulacji nie widać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

egr jest wyczyszczony:kwasny: i podobno ok??? co z tym zrobić?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i nic :(- czekamy !!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ag pokazywał że temperatura silnika spada - chociaż ja tego nie zauważyłem,ale za to wskazówka na
nic z tym nie zrobisz skoro jest wyczyszczony i nie zaślepiony? to zapewne wyłaczony w programie, a program jest zmodyfikowany gdyż afn w serii tyle nie zadaje cisnienia. napisz co sie dzieje z autem czy dalej sa problemy jakies?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic się nie dzieje jeżdżę już 2 tygodnie i zero błędów na vagu , nie znam się na logach :( tylko chcę sprawdzić czy wszystko jest ok z autem.Potrzebne i sprawne auto muszę mieć non stop.A co z tym ciśnieniem może tak być???????? - czy nic się nie uszkodzi????? A po za tym ja myślałem że EGR jest sprawny i działa !!!!!!!! :) ja go nie zaślepiałem, nie cieknie jest suchy nic nie robiłem tylko został wyczyszczony przez mechanika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To życzyć Ci taniej ropy tylko :) Z cisnieniem jest w porzadku wszystko - sterownik zadaje wieksza wartosc bo auto po tuningu jest. wiec masz wiecej niz 110KM - pewnie coś kolo 130KM:) powodzenia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie czujnika temperatura ok., turbina ładnie wstaje i utrzymuje ciśnienie, jeśli chodzi o EGR to sprawdź czy jest zaślepiony - jeśli nie to kup blaszkę i go zaślep i będzie po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuję wszystkim za odpowiedzi i podpowiedzi auto spisuje się ok tylko nie wiem czy zaślepić EGR czy go po prostu wyrzucić ??????? :)

w najbliższym czasie jest w planach zmiana wtrysków na większe i ponowne chamowanie auta - i ewentualne poprawki parametrów - strojenie :) okaże się w praniu :) jeszcze raz wielkie dzięki chłopaki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności