Jump to content
vw99

Ogromny problem z kołyską

Recommended Posts

Siemka wszystkim , nie dawno podczas wymiany już nie pamiętam czego , mając autko na podnośniku zauważyłem luźną śrubę w kołysce. Z lewej strony ta tylna , dziś okazuje się że wypadła i kołyska chodzi cała w tym miejscu. Najgorsze jest to, że tam jest łapa od skrzyni biegów aż strach jeździć. Próbowałem już wkręcić nową ale w podłużnicy jest gwint zjechany:( i tu brzmi moje pytanie . Co z tym fantem mam robić?? Jak najmniejszym nakładem pracy można to szybko zrobić ?? Z góry dzięx za odp

Share this post


Link to post
Share on other sites

oczywiste ze jezdzic nie mozna ! da sie zmienic srube i walnac dluzsza i nakretke ? oczywiscie sruba o odpowiedniej twardosci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie da się dłuzszej sruby dać no bo tam nie ma gwintu to raz, dwa, że nakrętki też się nie da no bo jak? Skoro gwint w podłuznicy jest i w nią się śrube wkręca . Ci co mają b2 wiedzą jak to jest rozwiązane

Share this post


Link to post
Share on other sites

a o która część ci dokładnie chodzi

konsolam.th.jpg

 

bo z tego co przeczytałem to kolega wojtek dobrze kombinuje żeby skręcić to na dłuższą śrubę z nakrętką skoro masz gwint zerwany w podłużnicy

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak z nakrętką dobra opcja ale jak się dostać do tej nakretki??

 

---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:17 ----------

 

Chyba tylko w podłużnicy wycinać kwadracik gumówką a potem zaspawać ?? albo może przyspawać sanki na stałe co ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

już wiesz jak można się dostać więc do pracy jutro ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękówa za pomoc :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pamietaj ze jest to element zawieszenia i kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci no i bedzie teraz dluzsza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wycinasz, wyjmujesz nakrętkę, wkładasz nową i koniecznie przyspawujesz ją do blachy, bo kiedyś jak znowu wykręcisz śrubę to ci nakrętka "ucieknie". Zaspawujesz podłużnice i hula.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kup srube z nakretka o odpowiedniej twardosci tz wytrzymalosci
myślę że śruba o twardości 10,9 styknie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to masz potwierdzenie dokładnie tego co Ci wczoraj mówiłem.Trzeba słuchać starszych ;) ;) ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Brzydko podłączę się pod temat :dupablada

Otóż sanki w moim krokodylu wyjątkowo skorodowały. W jednym miejscu na tyle, że są obawy o to czy wahacz sobie nie pójdzie swoją własną drogą. Posiedziałem w Etce i dorwałem taki oto numer części: 893199313L

Wg Etki ta część występowała we wszystkich 4-cylindrowcach w Audi 80 B2 i Passku B2.

Miał ktoś może już styczność z tym tematem (rdzewiejące sanki)? Gdzie tego szukać? Na Allegro raczej nic z tego, prędzej całe autko na części...

 

EDIT:

Czy czasem z Audi 80 B3 nie jest taki sam wózek?? Wydaje się bardzo podobny...

Edited by LeszekGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy