Skocz do zawartości
indek

Błąd Nastawnika AFN

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wczoraj zabrałem się za czyszczenie nastawnika pompy w moim paszczaku. Wszystko przebiegło sprawnie, pompa zamontowana, szybko odpalił ale pojawił się błąd na kompie 01268 Nastawnik dawki N146, 35-00 coś tam coś tam. Teraz moje pytanie co mogło pójść nie tak?? Zaciekawiła mnie pozycja 3 grupy 1 napięcie czujnika rsw. Przed przystąpieniem do pracy zanotowana wartość to 0,560 V. Tak było i tak ustawiłem na koniec. A moje drugie pytanie to jak powinna być wartość tego czujnika dla AFN ???? 0,740V??? Dodam, że autem nic się nie dzieje oprócz migającej kontrolki.. Proszę o pomoc:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0,55 to mało trochę. Ustawia się w 0,72-0,76 z założoną pokrywą (pokrywa zmienia odczyt tego czujnika). Zrób takiego loga:

001, silnik zgaszony, zapłon włączony oczywiście. Noga poza pedałem, następnie pedał gazu do ziemi

001 na biegu jałowym, na gorącym silniku (90 st)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze zrobieniem loga będzie problem, gdyż mam na kompie win 7 64bit i tam nie da się zainstalować pełnej wersji VAG. Mam okrojoną wersję tzn. do wszystkiego mam podgląd ale nie mogę zapisać loga :( może mam na coś zwrócić uwagę albo zaczą poprostu od ustawienia wymaganej wartości RSW?? A czym będzie skutkować mniejsza wartość od 0,760V?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hallooo.. Już nik nie pomoże???! Ustawiłem żądaną wartość RSW na 0,760V ale niestety nie pomogło. Zauważyłem podczas, że gromadzi się sporo syfu pod kopułą. To może być wina brudnego filtra paliwa albo zalania ochrzczonego paliwa ze stacji??? Błąd nalal wyskakuje... Już powoli mnie to zaczyna męczyć.. Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hallooo.. Już nik nie pomoże???! Ustawiłem żądaną wartość RSW na 0,760V ale niestety nie pomogło. Zauważyłem podczas, że gromadzi się sporo syfu pod kopułą. To może być wina brudnego filtra paliwa albo zalania ochrzczonego paliwa ze stacji??? Błąd nalal wyskakuje... Już powoli mnie to zaczyna męczyć.. Pomóżcie.
co do programu to mam VCDS lite pod ten system co do problemu to gdzie w ON jest kopułka ?? Wyczyść styki nastawnika i wykasuj błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod kopułą nastawnika, czyli pokrywą :) zwał jak zwał.. A na VCDS Lite można robić logi? Mam VCDS'a ale nia mam klucza do niego :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma Ci ktoś pomóc, jak nie ma logów? Nikt tu nie jest wróżką niestety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kupiłem drugiego passata 1.9tdi afn 110km auto mi gaśnie jak jest zimne gdy ruszę i zmieniam bieg ,ponownie odpala bez problemów , jak się rozgrzeje jest ok, dodam to ze jak zgaśnie i i się toczy nie chce zapalić jak to się mówi na pycha dopiero pomaga wyłączenie zapłonu i włączenie od nowa wtedy pali od strzału .błąd na vagu to 01268 n146 nastawnik ilości paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to dobry temat.

Miałem ten sam błąd 01268 n146 - kolega poradził mi żeby wyczyścić nastawnik. 2 dni temu rozebrałem go, było tam dużo opiłków. Wszystko dokładnie wyczyściłem, założyłem na pompę, ustawiłem dawke paliwa na coś około 4,0 i odpaliłem silnik. Błąd nie zniknął, drżenie na jałowym przestało być tak bardzo intensywne, wcześniej szarpało przy 1600 obrotów, teraz już mniej ale błąd nadal wraca po wykasowaniu vagiem.

styki w nastawniku na 100 są dobre bo lutowałem od nowa.

Co może być jeszcze przyczyną tego błędu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

mam problem przy delikatnym dodawaniu gazu na 3 biegu gdy obr dochodzą do 2000 odczuwalne jest przymulenie i zdecydowanie słabsze przyspieszanie niż przed 2000obr( dziwne) na vagu pojawia się błąd związany z n146 (jako błąd sporadyczny). Autko generalnie jest słabe i przymulone. przepływkę wykluczam bo nie wywala błędu i po jej odpięciu nie widać żadnej poprawy. turbina też raczej nie bo autko nie wpada w tryb awaryjny. dodatkowo dodam że od czasu do czasu po odpaleniu zapala się kontrolka świec żarowych i mruga, oraz czasem zdaży mi się że po odpaleniu autko zgaśnie, ale drugi raz odpala bez żadnego problemu (zdaża się to bardzo żadko) czy to nastawnik? czy może być coś jeszcze innego aha autko nie kopci, auto nie drży, nie szarpie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności