Skocz do zawartości
misiek24

utrata mocy 2.5 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

szukałem ale nie znalazłem posiadam silnik 2.5 tdi manual przy noramlnym przyśpieszaniu idzie ładnie jak chce np. na 4 przyśpieszyć i wcisne gaz do dechy to okolicy 2,2tyś obrotów czuć jakby auto chciało przyśpieszyć i odpuści i idzie równo do 4tyś przepływka nowa org. regulowałem gruszke bo robiło mi się to także przy wyższych obrotach teraz już nie, wymieniłem zawór n75 i n18 na 100% sprawne odłanczałem egr. i dalej to samo odłączyłem przepływke to jedzie ciut wolniej ale cały czas równo bez skoków. Nie mam przepływki na podmianke możliwe żeby była uszkodzona??? W serwisie twierdzą na jest ok bo jak niby odłanczam przepływke to silnik ma ustawienia z komp. i nie rozwija pełnej mocy i dlatego idzie równo. nie wiem już gdzie szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zrób logi a się okaże co go boli

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

błędów komp. brak przynajmniej tak mi powiedzieli w serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być np. nieszczelność w dolocie, łapie lewe powietrze i wariuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się domyslam silnik TDI V6 tak? jaki rocznik bo z postu nic nie wynika? Skoro majstrowaleś przy regulacji gruszki od turbo i coś się zmienia to sprawdź skok tejże gruszki i poruszaj czy dobrze i luźno chodzi. Możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie i znam takie przypadki że pomimo tego VAG nie widzi błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak 2,5 v6 gruszka chodzi jak zapale silnik idzie do góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dużo się podnosi do góry? powinna ok 1,5 cm. A sprawdzałeś czy chodzi lekko czy się nie przycina? Miałem do czynienia z takim V6 w którym też się podnosiła niby ok ale po rozpołowieniu turbo syfu co niemiara, wyczyszczone kierownice i od tamtej pory lata aż miło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ż 1,5 cm. to spokojnie a dużo roboty z wyciągnięciem turbo???

 

---------- Post added at 21:55 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

 

czyli raczej przepływka nowa raczej nie jest felerna???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze przed wyjęciem turbo sprawdź czy chodzi luźno to cięgno od gruszki i czy nie podnosi się skokowo. Jak są skoki to na bank zapieczone kierownice i trzeba pruć turbawke. Roboty jest sporo i może nie tyle z jej wymontowaniem ale z rozpołowieniem. Ostatnio czyściłem turbo od AFN i bez grzania palnikiem by się nie udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytałem o jakicgś środkach bez rozbierania stosował ktoś????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie środki do czyszczenia to o kant d... potłuc. Jeżeli się je stosuje i jakimś cudem pomogą to na przejechanie najwyżej kilkuset kilometrów i znów powrót piesni. Jeżeli kierownice rzeczywiście zapieczone to tylko rozbiórka i czyszczonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności