Cyprus Zgłoś #1 Napisano 28 Marca 2011 (edytowane) Zdaję sobie sprawę że podobne tematy toczyły się na tym forum, ale moje pytania ( i odpowiedzi na nie) pozwolą w przyszłości wielu osobą wykonać taki układ, akie pytania nie padły jeszcze na tym forum. Otóż jestem na etapie montażu spryskiwaczy lamp w 3B, auto stoi na klockach, chciał bym prosić o pomoc osoby posiadające seryjnie układ takich spryskiwaczy. Otóż mój problem jest następujący. Potrzebuje pomierzyć wymiary oryginalnych spryskiwaczy celem dorobienia uchwytu w spryskiwaczach od Octavii II Wymiary jakie potrzebuję to: 1 Długość całkowita 2 Od miejsca wejścia dyszy do początku „ramienia” mocowania sprysku (zdjęcie) 3 Długość uchwytu 4 Wysokość otworu montażowego 5 Wysokość całego uchwytu Moje spryski wyglądają następująco: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ponad to muszę ustalić dokładnie w którym miejscu dokonać cięcia zderzaka. (nie ma zaznaczonych miejsc po wewnętrznej stronie zderzaka) Tu też potrzebuję waszej pomocy. Wymiary jakie potrzebuję dostępne na zdjęciu (zbyt zawile bym to zapisał) Dodatkowo prosił bym również o zdjęcie z bliska jak bardzo wystaję spryskiwacz z samego ślizgu (sam spryskiwacz, bez dyszy) Wykorzystane w tym poście zdjęcia nie są mojego autorstwa, zostały zapożyczone z pokrewnych wątków toczących się na forum, jak również z znanego serwisu aukcyjnego. Edytowane 28 Marca 2011 przez Cyprus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #2 Napisano 28 Marca 2011 Straszna rzeźba to będzie . Te Spryski od Octavi są całkiem inne i żeby to pasowało w oryginalne mocowanie to nie mam inwencji jak to zrobić. To samo ze zderzakiem , i tak trzeba będzie malować po takiej akcji . Sugeruję chociaż zderzak z dziurami kupić . Pomierzyć moge dopiero jak będę u siebie wymieniał , ale to nie wcześniej jak za dwa tygodnie. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2011 Sposób montażu jest już załatwiony. Wiem jak to zrobić i będzie cacy, potrzebuje tylko tych wymiarów od oryginalnych sprysków Jak się dobrze otwór dotnie to nie będzie potrzeby lakierować, klapki zasłonią resztę. Proszę tylko o wymiary, jeśli ktoś ma "luzem" sprysk proszę o zmierzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #4 Napisano 28 Marca 2011 Dołączę się do tematu bo tez niebawem mntuje spryski u siebie. Mam pytanie Kolego do Ciebie - czy faktycznie po drugiej stronie zderzaka nie ma linii cięcia zaznaczonych ? Boję się zeby nie wyciąć źle w zderzaku bo bedzie problem... czytalem ze sa linie naznaczone a tu zonk - piszesz że nie ma..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #5 Napisano 28 Marca 2011 Witam Również tak czytałem i jakie było moje zaskoczenie gdy po ściągnięciu zderzaka nie ma nic... Dlatego musze dojsc do tego w inny sposob. Wieczorem podeśle foto zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2011 kurde to nie dobrze.... bedę sledził Twój temat, gdyż mnie niebawem czeka to samo Ja mam sprawę ułatwioną bo kupiłem cały zestaw nowych ori czesci, przeraza mnie tylko to cięcie w zderzaku... pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #7 Napisano 28 Marca 2011 Ja mam sprawę ułatwioną bo kupiłem cały zestaw nowych ori czesci, przeraza mnie tylko to cięcie w zderzaku. Jak możesz zrób pomiary spryskiwacza wg tego co jest w 1 poście, ułatwi mi to sprawę a chce dziś zakończyć kwestie samego mocowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzyś Zgłoś #8 Napisano 28 Marca 2011 Dołączę się do tematu bo tez niebawem mntuje spryski u siebie. Mam pytanie Kolego do Ciebie - czy faktycznie po drugiej stronie zderzaka nie ma linii cięcia zaznaczonych ? Boję się zeby nie wyciąć źle w zderzaku bo bedzie problem... czytalem ze sa linie naznaczone a tu zonk - piszesz że nie ma..... Dziwne,że nie macie zaznaczone od wewnetrznej strony zderzaka gdzie wyciać.:dupablada Wycinałem w dwóch zderzakach w Passacie B5 i było zaznaczone..:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #9 Napisano 28 Marca 2011 Dziwne,że nie macie zaznaczone od wewnetrznej strony zderzaka gdzie wyciać. Wycinałem w dwóch zderzakach w Passacie B5 i było zaznaczone. Zamieszczam zdjęcia jak to wygląda u mnie na zderzaku. Jeżeli możesz opisz te miejsca (zaznacz) gdzie należy wyciąć otwór. Zdjęcia lewej strony od "środka" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #10 Napisano 29 Marca 2011 Będę dzis wieczorem w domu to zmierze Ci Kolego te wymiary z oryg sprysku. Na moje oko to w tym zderzaku widze delikatny obrys pod zaślepkę, no ale niech wypowiedzą się ci co już zderzak cieli pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #11 Napisano 29 Marca 2011 Cyprus takie może głupie pytanie ale czy masz oryginalny zderzak ? Masz auto z 99 roku a xenony były montowane chyba od 98 więc obrys powinien być tu masz fotkę zderzaka od jaruckiego on ma auto z 98 roku i obrys widać http://img687.imageshack.us/i/29052010308.jpg/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #12 Napisano 29 Marca 2011 Witam Również tak czytałem i jakie było moje zaskoczenie gdy po ściągnięciu zderzaka nie ma nic... Dlatego musze dojsc do tego w inny sposob. Wieczorem podeśle foto zderzaka Niemożliwe jest delikatny obrys w zderzaku w B5 wiem bo sam wycinałem i szlifowałem ten otwór na spryskiwacze !!! zresztą Kolega Ziewal zapodał ci fotke jak to wyglada ja też zapodam swoją ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #13 Napisano 29 Marca 2011 (edytowane) Na zdjęciu u jarucki-ego jak i zdjęciu Robcyk-a widać piękny obrys, u mnie tego nie ma, jest lekki rant "kawałka" obrysu ale to nie o samo. Widać to najlepiej na pierwszym zdjęciu zderzaka z postu #9, ale nic, będę się starał zrobić to z głową, wzorując się na tych zdjęciach i zdrowym rozsądku. Tak, zderzak jest oryginalny VW z nr na wewnętrznej stronie... Kurcze, ale mi się trafiło, tak to już dawno spryski były by na aucie. Ponad to, panowie, może wiecie czy warto ciągnąć przewody tymi gumowymi przepustami co są schowane pod nadkolami. Te którymi seryjnie idzie wiązka do lamp pomiędzy nadkolami a miejscem pod kierownicą. Czy robił to ktoś? Uprościło by to sprawę, bo zakładam za jednym zamachem oświetlenie dzienne... Wieczorem jak otrzymam zdjęcia od icegoranet, zrobię uchwyty i zamocuje spryski. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pozdrawiam.. Edytowane 29 Marca 2011 przez Cyprus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #14 Napisano 29 Marca 2011 kibicuje... w moim nie mam, a wiem że rzecz przydatna, miałem w (uwaga!) ŁADZIE!! tam były tez wycieraczki, obłędnie rewelacyjna sprawa w zimie czy w na jesieni! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
icegoranet Zgłoś #15 Napisano 29 Marca 2011 Wieczorem jak otrzymam zdjęcia od icegoranet, zrobię uchwyty i zamocuje spryski. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Kolego mam te wymiary które potrzebowałeś : wymiar 1 - 11,5cm wymiar 2 - 6cm wymiar 3 - 4,5cm wymiar 4 - 2cm wymiar 5 - 3,5cm Mierzyłem linijką więc dokłądność pomiaru +-2mm załóżmy pozdrawiam Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #16 Napisano 29 Marca 2011 Dzięki za wymiary. Jakieś 30 min temu wróciłem z garażu gdzie ma podstawie samych zdjęć i odrobiny wyobraźni "wyprodukowałem" takie oto uchwyty: Jutro cięcie zderzaka, połączenie sprysków, może coś jeszcze... Ponawiam pytanie, czy tymi przepustami wchodząc od strony nadkola wejdę bezpośrednio w okolice bezpieczników pod kierownicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 29 Marca 2011 Ponawiam pytanie, czy tymi przepustami wchodząc od strony nadkola wejdę bezpośrednio w okolice bezpieczników pod kierownicą? Bez sensu,jak chcesz to prowadź górą.Co dowycięć w zderzaku-nie muszą być profi,to nie 3BG gdzie otwór musi być prawie idealny.W 3B klapka zakrywa niedosknałości-co nie oznacza że masz wycinać to nożem i nierówno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #18 Napisano 29 Marca 2011 Bez sensu,jak chcesz to prowadź górą.Co dowycięć w zderzaku-nie muszą być profi,to nie 3BG gdzie otwór musi być prawie idealny.W 3B klapka zakrywa niedosknałości-co nie oznacza że masz wycinać to nożem i nierówno Mam rozumieć iż nie ma szans tamtędy przeciągnąć tych przewodów ? Będzie to raptem 3 przewody osłonięte w koszulce... Wycięcie będzie wykonane z należytą starannością. Jedynie co teraz mi przyszło do głowy iż za*****em to kąt montażu zaślepek. Seryjnie dysze są pod kątem, zaś u mnie są idealnie prosto... muszę to przemyśleć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 29 Marca 2011 Mam rozumieć iż nie ma szans tamtędy przeciągnąć tych przewodów ?Będzie to raptem 3 przewody osłonięte w koszulce... Wycięcie będzie wykonane z należytą starannością. Jedynie co teraz mi przyszło do głowy iż za*****em to kąt montażu zaślepek. Seryjnie dysze są pod kątem, zaś u mnie są idealnie prosto... muszę to przemyśleć. Szansa jest ale po co...Zrób pożądnie tak jak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cyprus Zgłoś #20 Napisano 29 Marca 2011 Rozumiem iż jesteś za przeciąganiem przewodów w miejscu wejścia klimatyzacji do kabiny ? A odnośnie dysz, kąt jest OK czy sprzedawca zrobił mnie w ch**a ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach