guru Zgłoś #1 Napisano 25 Marca 2011 Witam. Przymierzam się do założenia gazu do mojego 1,8T. Warsztat proponuje albo STAG4, STAG 300 PLUS lub DIEGO. NIestety nie mam doświadczenia w instalacjach. Co byście mi mogli polecić, co się sprawdzi? Jakie wstryski, jaki reduktor?? Przemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kotii Zgłoś #2 Napisano 25 Marca 2011 Cześć. Takie pytanie śmiało możesz postawić na forum: LPG Ja mam w swoim od pół roku zestaw Diego i jak na razie jest :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 25 Marca 2011 Prywatnie polecił bym LandiRenzo Omegas, ale skoro masz wybór stag lub diego to Stag300 plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #4 Napisano 25 Marca 2011 ostatnio w modzie: wtryski hana reduktor ac r01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #5 Napisano 27 Marca 2011 Ja takze polecam Stag 300plus Wtryskiwacze pojedyncze Hana reduktor AC R-01 Filtr FL-02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinre Zgłoś #6 Napisano 28 Marca 2011 Witam!! Mam pytanie do panów Chemik211 i adamrogowski. Co moglibyście powiedzieć o instalacji ( zestaw) Lovato Smart w 1.8t. Jakie jest Wasze zdanie i jakie opinie klientów? A może ktoś z Forumowiczów ma powyższą instalację i się ukrywa Z góry dziękuję za odpowiedzi. MarcinR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasiasty Zgłoś #7 Napisano 2 Kwietnia 2011 Ja mam właśnie LandiRenzo Omegas od trzech lat. ZERO problemów, odpukać, póki co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrocek66 Zgłoś #8 Napisano 2 Kwietnia 2011 Do Marcinre : SMART nie nadaje się do silników TURBO . Dopiero jak wyjdzie SMART PLUS to będzie inne , przerobione oprogramowanie i będzie pasowało do silników z turbo . Powinno sie pojawić w ciągu miesiąca . jeśli nie chcesz czekać , to montuj STAG-a 300 ISA . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #9 Napisano 2 Kwietnia 2011 Dla mnie tylko i wyłącznie BRC-------najlepsza instalacja!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamrogowski Zgłoś #10 Napisano 3 Kwietnia 2011 Lovato Smart jest instalacja nie mowiac brzydko do D<<<<< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #11 Napisano 3 Kwietnia 2011 Lovato Smart jest instalacja nie mowiac brzydko do D<<<<< Adamie masz z nią mało do czynienia widzę, nie jest to aż tak zła instalacja jak by się wydawało Dla mnie tylko i wyłącznie BRC-------najlepsza instalacja!!!!!!! Jak najbardziej nie masz racji, brc jest poniżej średniej klasy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinre Zgłoś #12 Napisano 3 Kwietnia 2011 Lovato Smart jest instalacja nie mowiac brzydko do D A jakieś większe szczegóły? I skąd takie informacje u kolegi wrocek66 że gdy wyjdzie Smart plus to będzie ok? Jaka będzie różnica? Czy chodzi o bebechy typu wtryskiwacze, reduktor? czy o samo oprogramowanie? i czy ew. można będzie "podbić" oprogramowanie ze Smarta do S..a plusa? Adamie masz z nią mało do czynienia widzę, nie jest to aż tak zła instalacja jak by się wydawało Założyłem ją w grudniu przed świętami. Tygodniowo robię około max 700km W większości przypadków są to odcinki 50km. Spalanie gazu ( liczone od tankowania do tankowania ) na poziomie 8.5 do max 10l/100km LPG i dodatkowo 30l Pb95 na 3 m-ce. Na gaz przełącza się przy około 30'C lub 1 -1,5 km. Auto nie szarpie, nie muli się, na moje nie ma różnicy w mocy czy przyspieszeniu - idzie tak samo jak na Pb. Chyba, że hamownia wykazałaby inaczej, co jest raczej pewne - ale na serio - nie czuć żadnej różnicy. Widziałem kilka aut zrobionych przez niego z silnikem 1.8T - audi, passatów - rozmawiałem z właścicielami i opinie były pozytywne - grunt, to trzymać się przeglądów Dodam, że instalacje montował mi zakład z renomą solidności, gaziarz ( nie druciarz ) z wieloletnią praktyką. Montuje tylko i wyłącznie instalacje LandiRenzo oraz ElpiGaz. Starszy facet po 50tce - cały czas się szkoli w LR, ma taką renomę, że jeździ do niego 1/4 Polski. Nie będę robił reklamy - ale adres i namiar na Pw mogę podać - dodam, że to miejscowość w połowie drogi pomiędzy Bydgoszczą a Gnieznem przy drodze krajowej 5 Kończąc - poproszę o konkretne przykłady i dowody na to, że instalacja Lovato Smart jest do D i także nie jest taka zła - w odniesieniu do Passata 1.8T. Mam gwarancję, rękojmię i jakby co to mogę się konkretnymi przykładami poprzeć i grzecznie poprosić o wymiane Chyba, że głównie chodzi o to że instalacja jest zła, bo nie można "pobawić" się przy sofcie - poustawiać map itp. pierdół. MarcinR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #13 Napisano 4 Kwietnia 2011 marcinreJak napisałem nie jest to najlepsza instalacja ale nie jest tez zła, wtryski ma marnej jakości i trzeba je regenerować co 30tyś,km z tego co pamiętam, koszt nie duży ale jednak trzeba i do tego kalibrować, ale za tą cene co się ją montuje to deklasuje konkurencje bo można powiedzieć że jest za darmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinre Zgłoś #14 Napisano 6 Kwietnia 2011 wtryski ma marnej jakości i trzeba je regenerować co 30tyś,km z tego co pamiętam, koszt nie duży ale jednak trzeba i do tego kalibrować Witam! A oriętujesz się, jakbym pogadał ze swoim gaziarzem - w ramach rękojmi czy gwarancji mógłby zmienić mi wtryski z lovato Smart plus? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #15 Napisano 6 Kwietnia 2011 Hejka, ja jak najbardziej polecam instalację stag 300Plus mam do tego wtryski hana i od 10 tysi spisuje sie wręcz wyśmienicie. Nie miałem do czynienie za Diego ale miałem z BRC i ta instalacją strasznie kradła benę. Acha i jeszcze jedno najwięcej zależy od tego kto Ci bezie zakładał bo to 90% sukcesu reszta czyli 10% to instalacja:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #16 Napisano 7 Kwietnia 2011 Ja mam BRC w 3 samochodzie już, tym razem w silniku 2.8 i 50 tys km za mną i zero problemów , w drugim samochodzie dobijam do 130 tys i również bez kłopotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrocek66 Zgłoś #17 Napisano 7 Kwietnia 2011 Marcinre , może to banalne , ale swoją info , że SMART nie nadaje się do silników Turbo posiadam ze szkolenia organizowanego przez LR w piątek 01.04.2011 . Aczkowiek na szkoleniu powiedziano również , że są auta z turbo które robiono na Smarcie i chodzą bardzo dobrze . Generalnie soft jest opracowany do silników wolnossących . SMART Plus do Turbo będzie kompletowany z wydajniejszą listwą wtryskową i softem w którym będzie można wybrać typ silnika ( normalny i turbo ) . Niewykluczone ,że wystarczy wgrać nowy soft ( jak wyjdzie ) do Twojego sterownika i będzie OK . Jeśli przy dużych obciążeniach i prędkościach sonda L jest na bogato to listwy są wystarczające. W twoim jednak wypadku , bardzie zwróciłbym uwagę , czy przy dłuższej jeździe z wyższymi predkościami ( 140km/h przez np. 10 min ) , temp. gazu zbytnio nie spada ( mała powierzchnia grzewcza reduktora ) . Smartów zamontowałem kilkadziesiąt i z żadnym nie miałem problemów . Listwy robią spoko 70kkm i nic się nie rozjeżdża . Nie można go oczywiście porównywać z zestawem STAG 300 + HANA + dobry reduktor bo to inna liga , również cenowa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sd928118 Zgłoś #18 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam! Mam Passata 1.8T rok 99 założony mam STAG 4 wtryski MagicJet, reduktor Tomassetto. Zestaw chodzi idealnie w dodatku Stag jest tańszy i ma większe możliwości konfiguracyjne od BRC więc po co przepłacać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam! Mam Passata 1.8T rok 99 założony mam STAG 4 wtryski MagicJet, reduktor Tomassetto. Zestaw chodzi idealnie w dodatku Stag jest tańszy i ma większe możliwości konfiguracyjne od BRC więc po co przepłacać te wtryski są do bani z tego co koledzy piszą szybko się rozjeżdża mapa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #20 Napisano 10 Kwietnia 2011 Witam! Mam Passata 1.8T rok 99 założony mam STAG 4 wtryski MagicJet, reduktor Tomassetto.Wtryski po taniości a reduktor jaki alaska czy arctic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach