Skocz do zawartości
Araphaell

BMP nie pracuje - dlaczego

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Dzisiaj o poranku podpiełem przyczepkę i ruszyłem w trasę. Zatankowalem. Żadnych stuków, puków czy innych nietypowych dzwięków zachowań. Działał doskonale. Mam porównanie aktualnie mam 2 x B6 BMP w garażu. Pojechałem łukiem i nagle zonk - silnik zgasł, zero informacji dlaczego na wyświetlaczu, brak smarowania (przy próbie rozruchu - dłuższej) tak nic. Kręci, ale nie zapala. Teść dowiózl VCP. "Czujnik połozenia wałka rozrzadu -G40- Sygnał poza zakresem tolerancji". Sprawdziłem i wyczyściłem wtyczkę. Brak błędów. Autko dalej nie pali. Poszły fazy?

 

VCP+K v2.7.5 10.03.2011 SmartCard

Protokol autoscan z dnia :3/16/2011 5:36:12 PM

Adressword : 01

Nazwa :Silnik_I

Numer VAG :03G906021NK

Opis ster. :R4 2,0L EDC G000SG

Wersja SW :9972

Kodowanie :0000072

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=740

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

 

Adressword : 03

Nazwa :ABS-ESP

Numer VAG :3C0614109A

Opis ster. :ESP 440 C4 H018

Wersja SW :0001

Kodowanie :0029986

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=790

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

 

Adressword : 15

Nazwa :Airbag

Numer VAG :3C0909605M

Opis ster. :0B AIRBAG VW8 031

Wersja SW :522

Kodowanie :0012354

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=768

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

 

Adressword : 19

Nazwa :Gateway

Numer VAG :3C0907530C

Opis ster. :Gateway 007

Wersja SW :0040

Kodowanie :7DFD9C44CE2002

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=32E

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

 

Adressword : 17

Nazwa :Zestaw_wskaznikow

Numer VAG :3C0920871

Opis ster. :KOMBIINSTRUMENT VD1

Wersja SW :1614

Kodowanie :0009105

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=751

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

 

Adressword : 25

Nazwa :Immobiliser

Numer VAG :-

Opis ster. :Blad czytania ID.

Wersja SW :-

Kodowanie :-

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=781

Nie wykryto usterek.

Koniec odczytu sterownika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego informacja o ciśnieniu oleju przy dłuższym kręceniu bez efektu zapalenia to normalne zachowanie . Co do zapalania przeskanuj poszczególne sterowniki i sprawdź błędy . Jak nic nie pokaże a auto nie zapala to obstawiam pompę w zbiorniku . Przy jej awarii auto nie zapali i błędu nie pokaże . Jak masz stan paliwa poniżej 1/4 zbiornika to na 99% pompa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam właśnie doskładnie milimetr do 1/4 baku, ale zdejmowalem węze z filtra i przepływ jest. Co do skanowania skanowalem także pojedyńczo sterowniki. Bez błędów

Edytowane przez Araphaell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę filtra paliwa i zobacz czy jest w nim paliwo .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak właczysz zapłon to słychac pompe w zbiorniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtr pełen, pompa gra miło. Podciągnołem do mechanika. Jak zrobi to napiszę co mu było. Przekaźniki i bezpieczniki tez sprawdzalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to mozliwe ze cos z tym czujnikiem polozenia wałka rozrzadu skoro miales tez taki bład

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i niestety okazało się że posypały się zęby paska. Inetrwał 120kkm to kpina nawet 80kkm nie przeżył. Teraz tylko pytanie co poszło w środku ale to juz bede za jakies 3h wiedzial.

 

Dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc w diagnozie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i to efekt wierzenia serwisom i książkom niestety kosztowny dla posiadacza ale jak się pisze ze co 70 tys się wymienia to się śmieją ze mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ten pasek był jeszcze z fabryki czy już po jakiejś zmianie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny - zakładany w niemczech. Ale nawet zle nie poszlo miałem szczęście w nieszczęsciu tylko 2 zawory poszły do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to niemożliwe,żeby pasek się posypał po 80-tkm jeżeli był oryginalny od nowości lub nawet po wymianie rozrządu zrobionego zgodnie ze sztuką.Coś tu nie gra.Ja mam BMP i wymiane po 150tkm i tego się trzymam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności