Araphaell Zgłoś #1 Napisano 16 Marca 2011 Witam! Dzisiaj o poranku podpiełem przyczepkę i ruszyłem w trasę. Zatankowalem. Żadnych stuków, puków czy innych nietypowych dzwięków zachowań. Działał doskonale. Mam porównanie aktualnie mam 2 x B6 BMP w garażu. Pojechałem łukiem i nagle zonk - silnik zgasł, zero informacji dlaczego na wyświetlaczu, brak smarowania (przy próbie rozruchu - dłuższej) tak nic. Kręci, ale nie zapala. Teść dowiózl VCP. "Czujnik połozenia wałka rozrzadu -G40- Sygnał poza zakresem tolerancji". Sprawdziłem i wyczyściłem wtyczkę. Brak błędów. Autko dalej nie pali. Poszły fazy? VCP+K v2.7.5 10.03.2011 SmartCard Protokol autoscan z dnia :3/16/2011 5:36:12 PM Adressword : 01 Nazwa :Silnik_I Numer VAG :03G906021NK Opis ster. :R4 2,0L EDC G000SG Wersja SW :9972 Kodowanie :0000072 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=740 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 03 Nazwa :ABS-ESP Numer VAG :3C0614109A Opis ster. :ESP 440 C4 H018 Wersja SW :0001 Kodowanie :0029986 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=790 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 15 Nazwa :Airbag Numer VAG :3C0909605M Opis ster. :0B AIRBAG VW8 031 Wersja SW :522 Kodowanie :0012354 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=768 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 19 Nazwa :Gateway Numer VAG :3C0907530C Opis ster. :Gateway 007 Wersja SW :0040 Kodowanie :7DFD9C44CE2002 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=32E Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 17 Nazwa :Zestaw_wskaznikow Numer VAG :3C0920871 Opis ster. :KOMBIINSTRUMENT VD1 Wersja SW :1614 Kodowanie :0009105 Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=751 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Adressword : 25 Nazwa :Immobiliser Numer VAG :- Opis ster. :Blad czytania ID. Wersja SW :- Kodowanie :- Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=781 Nie wykryto usterek. Koniec odczytu sterownika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #2 Napisano 16 Marca 2011 Kolego informacja o ciśnieniu oleju przy dłuższym kręceniu bez efektu zapalenia to normalne zachowanie . Co do zapalania przeskanuj poszczególne sterowniki i sprawdź błędy . Jak nic nie pokaże a auto nie zapala to obstawiam pompę w zbiorniku . Przy jej awarii auto nie zapali i błędu nie pokaże . Jak masz stan paliwa poniżej 1/4 zbiornika to na 99% pompa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #3 Napisano 16 Marca 2011 (edytowane) mam właśnie doskładnie milimetr do 1/4 baku, ale zdejmowalem węze z filtra i przepływ jest. Co do skanowania skanowalem także pojedyńczo sterowniki. Bez błędów Edytowane 16 Marca 2011 przez Araphaell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #4 Napisano 16 Marca 2011 Zdejmij obudowę filtra paliwa i zobacz czy jest w nim paliwo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #5 Napisano 16 Marca 2011 a jak właczysz zapłon to słychac pompe w zbiorniku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #6 Napisano 17 Marca 2011 Filtr pełen, pompa gra miło. Podciągnołem do mechanika. Jak zrobi to napiszę co mu było. Przekaźniki i bezpieczniki tez sprawdzalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzywa Zgłoś #7 Napisano 17 Marca 2011 to mozliwe ze cos z tym czujnikiem polozenia wałka rozrzadu skoro miales tez taki bład Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #8 Napisano 17 Marca 2011 No i niestety okazało się że posypały się zęby paska. Inetrwał 120kkm to kpina nawet 80kkm nie przeżył. Teraz tylko pytanie co poszło w środku ale to juz bede za jakies 3h wiedzial. Dzięki wszystkim zainteresowanym za pomoc w diagnozie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 17 Marca 2011 i to efekt wierzenia serwisom i książkom niestety kosztowny dla posiadacza ale jak się pisze ze co 70 tys się wymienia to się śmieją ze mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #10 Napisano 17 Marca 2011 A ten pasek był jeszcze z fabryki czy już po jakiejś zmianie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Araphaell Zgłoś #11 Napisano 22 Marca 2011 Fabryczny - zakładany w niemczech. Ale nawet zle nie poszlo miałem szczęście w nieszczęsciu tylko 2 zawory poszły do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #12 Napisano 22 Marca 2011 Moim zdaniem to niemożliwe,żeby pasek się posypał po 80-tkm jeżeli był oryginalny od nowości lub nawet po wymianie rozrządu zrobionego zgodnie ze sztuką.Coś tu nie gra.Ja mam BMP i wymiane po 150tkm i tego się trzymam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach