Skocz do zawartości
Gość paweltor

Słabe swiatła

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paweltor

Witam..czekam na załacznik z gory dziekuje ..passat b3..lampki jak swieczki..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak, lub słabe ładowanie, zaśniedziałe przewody, przekażniki, słaby kontakt do masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, co napisał Paweł, ale tu masz to, co chciałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo brudne i zmatowiałe odbłyśniki reflektorów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ma czyste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paweltor

Dziekuje wszystkim...mam typowy objaw zbyt malego napiecia za zarowkach..przy przytrzymaniu przelacznika swiatel(mijania na drogowy mijania swieca duzo jasniej )...szukalem tylko schematu przekaznikow..pozdrawiam i dziekuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Dodam jeszcze: poprowadzenie dobrej masy do reflektorów(np z podłużnic) i koniecznie rozdziel sobie obwody reflektor lewy/prawy dając osobny bezpiecznik na każdą z lamp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dyrektor

Witam

I ja dodam swoje trzy grosze. Zamontowałem te przekaźniki i specjalnej różnicy nie widze. Może i świecą troszke jaśniej, ale czy faktycznie czy tylko mi się tak wydaje? Może u mnie co innego jest problemem. W każdym razie nie oczekuj rewolucji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o rewolucję, ale o odciążenie przełącznika świateł, chociaż on akurat ma solidne styki, oraz o zdjęcie obciążenia z instalacji auta. Pozwoli to znacznie dłużej cieszyć sie jej sprawnością zwłaszcza w tych bardziej leciwych autach ze względu na nieuchronne pojawianie się tlenków powodujących wzrost oporności na wszystkich stykach.

Mniejszy prąd płynący przez złączkę = niższa temperatura jej pracy, co wiąże się bezpośrednio z przedłużeniem jej żywotności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie po załozeniu przekaźników i po doprowadzeniu masy prosto z aku światła wyraźnie odżyły. Z czystym sumieniem moge wszystkim polecić ten zabieg, naprawdę warto. Uzyłem przekaźników 12V/40A i przewód 6mmkwadrat:) akurat taki miałem pod ręką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek
6mmkwadrat
To żeś przywalił z grubej rury :) U nie po montażu przekaźników światła wyraźnie jaśniej świecą.To samo miałem zrobione w poprzednim aucie (golf I) i efekty było widać gołym okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paweltor

Witam...Lampy wyczyszczone przekazniki zalozone..jest super ..jasnosc swiatel poprawila sie bardzo..szczegolnie ze mamy teraz nieciekawa pogode ..dziekuje wszystkim za pomoc(dzieki JAFO za schemat polecam wszystkim)..dzisiaj zainstaluje u brata tez w pasku B3..pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość schak

czy trzeba montować dwa przekaźniki dla jednej lampy tzn. do długich i któtkich osobno? I jaki bezpiecznik zamontować aby nie był za mocny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

Ja dałem po 2 przekaźniki na lampe.Daj po 10A osobno na lewą i prawą lampę - będzie git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AyzeL

Tez chcialbym przerobic sobie zasilanie swiatel, ale ten schemat zbyt wiele mi nie daje :mur: . Nie moge znalezc tematu "lampki jak swieczki" choc kiedys go widzialem. Prosze o link albo o jakies objasnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro schemat wiele tobie nie daje, to pojedź lepiej do jakiegoś warsztatu zajmującego się usługami elektromechaniki pojazdowej. Być może unikniesz pożaru auta!

Nie znasz chyba nawet podstaw elektryki.

Jaśniej już nie da się wytłumaczyć i narysować.

 

Przekaźnik na jedną żarówkę to najlepsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie, gdyż w przypadku przepalenia się bezpiecznika bądź cewki i tak mamy jeszcze jedną świecącą żarówkę (mijania).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi jak za słabo świeciły w B4-ce, to sobie założyłem 4 żarówki po 100W i jasno jak w dzień było. A na długich to aż wiewiórki z drzew spadały :ok::hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AyzeL

No chyba zle sie wyrazilem.

 

Jakbym wiedzial co to jest ta "cewka przekaznika" i czy znajduje sie ona juz w aucie a moze trzeba ja kupic?

 

Pozatym schemat jest dziecinnie prosty :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość stone
:rotfl: AyzeL posłuchaj JAFO i jedz do elektryka :krzeslem: unikniesz kłopotów :vw:ja mam założone przekażniczki i naprawde rewelacja, az musiałem światełka obniżyć bo miałem kontakt z miśkami i pan mi wciskał że to były długie a ja na krótkich jechałem,no ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra.

Wytłumaczę jeszcze prościej.

Ale jazda!!! :rotfl:

Poprostu musisz kupić takie przekaźniki. W samochodzie są, ale wykorzystane już w innym celu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności