Przemasss Zgłoś #1 Napisano 11 Marca 2011 Witam, szukajka forumowa nie pomogla, google tez nie. Podczas dolewania plynu do wspomagania zauwazylem ze na dnie plywa jakies sitko ktore uniemozliwia mi dokrecenie korka. Raz drugi trzeci dolalem plynu zakrecajac korek na sile i dzis zauwazylem ze urwala sie od niego podzialka/bagnet. Palec grzebalec nic nie znalazl w srodku zbiorniczka. Stad pytanie co dalej stalo sie z tym bagnetem i czy mozna go w jakikolwiek sposob wydostac? plyn jest metny wiec nic nie widac w srodku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 11 Marca 2011 spuść płyn ze zbiorniczka i zobaczysz co ci tam pływa a bagnet raczej nie został zassany przez pompę bo byś nie miał wspomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oskar1979 Zgłoś #3 Napisano 11 Marca 2011 cienkimi kombinerkami tez wyciagniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #4 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) Sitko jest bardzo potrzebne. Ono chroni przed spienianiem się płynu i wywalaniem go poprzez korek. Jeśli sitko rozwaliłeś - no cóż pozostaje ci zakup nowego zbiorniczka. Tak samo grzebałem tam łapą i tak samo sitko wywaliłem. A płyn mi wylatywał przez korek. Więc nic tylko zakup zbiorniczka jak już nie masz sitka. A bagnet - jak koledzy radzą - spuść cały płyn ze zbiorniczka i już. Edytowane 11 Marca 2011 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #5 Napisano 11 Marca 2011 o ile sie nie myle to bagnet nie przeleci daleko bo ze zbiorniczka wyprowadzone sa kolanka 90 stopni do ktorych podlaczone sa weze. jak opanujesz sytuacje to wlej oleju ponad max i nie przejmuj sie stanem na bagnecie (ktorego juz nie masz) bo zbiorniczek moze byc zalany nawet pod korek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolo02 Zgłoś #6 Napisano 11 Marca 2011 (edytowane) jak opanujesz sytuacje to wlej oleju ponad max i nie przejmuj sie stanem na bagnecie (ktorego juz nie masz) bo zbiorniczek moze byc zalany nawet pod korek no ja bym sie nie zgodził że może być zalany pod sam korek,sprawdz sobie stan płynu wspomagania jak masz na zimnym np po nocy zobacz jaki masz stan ,a sprawdz po przejechaniu kilkunastu km ,zobaczysz jaka jest różnica w poziomach ,i bedziesz wiedział czemu nie można zalewać pod sam korek i po co jest bagnet z podziałka w zbiorniczku do wspomagania ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:49 ---------- A bagnet - jak koledzy radzą - spuść cały płyn ze zbiorniczka i już. wyciągnij strzykawka np płyn hydrauliczny ze zbiorniczka tylko ,aż znjdziesz ten swój bagnet , wyciągnij a potem uzupełnij płyn i będzie git,bo nie mógł ci głęboko gdzieś wpaść Edytowane 11 Marca 2011 przez bolo02 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemasss Zgłoś #7 Napisano 11 Marca 2011 dziekuje za odpowiedzi jutro sie tym zajme, sitko mam w srodku ale jest ono luzne i moge je sobie palcami zlapac i podniesc, nie wiem czy ono powinno byc w jakiejs prowadnicy itp ale jak jutro sciagne plyn to sie wszystkiego dowiem. Martwilem sie tylko ze ten bagnet mogl poleciec dalej i by go pompa zassala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolu! Zgłoś #8 Napisano 12 Marca 2011 kolega sitka nie wyciągniesz, trudno jest je włożyć w miejsce gdzie powinno sie znajdować. Jeśli juz zdecydujesz sie na zakup pojemnika to kup w Skodzie, jest taniej:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach