Jump to content
arczi741

Zakłócenia od wszystkich urządzeń w samochodzie! Pomocy

Recommended Posts

Radio uniden 520 , antena Sirio ML 145. Wcześniej wszystko było cacy, jeżdżę z tym radiem od roku. Przez 2 ostatnie miesiące nie używałem cb, dzisiaj antena na dach, włączam i:zeco. W radiu słychać m.in kierunkowskazy, silnik opuszczania szyb, ABS, inny pojazd jadący z naprzeciwka, wycieraczki( reszty jeszcze nie sprawdzałem). Do tego uporczywe terkotanie zamiast normalnego szumu. Co sie z...ło koledzy? Pozdrawiam

Do sprawdzenia w pierwszej kolejności kabel od radia. Odkręć antenę i sprawdź czy nie ma gdzieś przebicia

A przełacznika filtra ANL sie przypadkiem nie przelączyło?

Odepnij antenę i słuchaj co wchodzi z zakłóceń do odbiornika,posprawdzaj instalację , kable i mocowania.

Ja u siebie zauważyłem coś podobnego tylko że z harrym 2 ASC.Antena w dziurce.Zakłucenia cały czas na poziomie 2-3 kresek.jedynie włączenie ASC pomaga.Jak na razie jeszcze nic nie sprawdzałem.

Większość zakłóceń wchodzą przez antenkę. Kolego czy zawsze stawiasz w tym samym miejscu tą antenke?? Druga sprawa i zobacz przede wszystkim czego to wina, odepnij antenkę i posłuchaj czy też masz zakłócenia na radyjku. Sprawdź czy masz włączony filtr ANL. Nie naderwałeś czasem kabla, bo kiedyś też miałem taki przypadek, zę to przez to, antenka nie dostrojona bo sie kabelek trzymał na włosku, ale działało,a le pełno szumów i zakłóceń. Posprawdzaj i się odezwij

Edited by krecik550

Zakłócenia wszystkie wchodzą przez antenke.

No nie wszystkie kolego. Cała masa zakłóceń "wchodzi" do radia przez przewody zasilające. Dlatego ważne jest, żeby zasilanie CB było podłączone prosto do akumulatora, jeśli to nie pomaga to zakłada się na zasilanie filtr tryfilarny.

Edited by pszemek

Cała masa zakłóceń "wchodzi" do radia przez przewody zasilające.

TUTAJ krótkie rozwinięcie tematu.

Zakłócenia wszystkie wchodzą przez antenke