Skocz do zawartości
jeri1987

Koło dwumasowe 2.0 TDI DSG 125kW do regeneracji czy na złom i zakup nowego ???

Rekomendowane odpowiedzi

ja mam 118tys i mechanik twierdzi że dwumasa pada bo słychać taki metaliczny dźwięk przy gaszeniu ale poza tym żadnych innych objawów czy długo jeszcze można z tym pojeździć? Mam DSG i jak daję na N lub P to nic złego się nie dzieje jak niektórzy piszą że nierówno pracuje to u mnie tego nie ma tylko den dźwięk przy gaszeniu taki metaliczny ?

Jak Wy to widzicie szybka wymiana czy spokojnie jeszcze jeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam 118tys i mechanik twierdzi że dwumasa pada bo słychać taki metaliczny dźwięk przy gaszeniu ale poza tym żadnych innych objawów czy długo jeszcze można z tym pojeździć? Mam DSG i jak daję na N lub P to nic złego się nie dzieje jak niektórzy piszą że nierówno pracuje to u mnie tego nie ma tylko den dźwięk przy gaszeniu taki metaliczny ?

Jak Wy to widzicie szybka wymiana czy spokojnie jeszcze jeździć?

zależnie od stylu jazdy ale te 10 15 tys km powinna zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zależnie od stylu jazdy ale te 10 15 tys km powinna zrobić

A czy pojawią sie jakieś dodatkowe objawy które będą świadczyć o tym że to już nie ma co dłużej czekać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy pojawią sie jakieś dodatkowe objawy które będą świadczyć o tym że to już nie ma co dłużej czekać?
tak takie jak koledzy piszą telepanie auta na jałowym tak jakby szum z okolic skrzyni silnika itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2.0 w manualu i na zimnym silniku tez słychac popukiwanie, jak sie rozgrzeje nie słychac nic, tez sie zastanawiam ile mozna z tym pojezdzic?

140 koników - przebieg 155 tys.km

 

z drugiej strony zastanawiam sie czy warto regenerowac ?

 

jeszcze gdzies czytałem ze mozna po małym zabiegu zmienic dwumas na zwykłe sprzegło ale :

 

1 nie wiem czy to nie jakis mit

2 czy taki zabieg ma sens

3 czy to opłaci sie , bo byc moze zamiana bedzie kosztowna i trzeba bedzie czescie wymieniac sprzegło

4 jak taka zmiana zaowocuje na pozostałe elementy i czy czasami nie bedzie komplikacji

 

jesli ktos ma jakies info na ten temat bede wdzieczny za wszelkie info na nurtujace mnie pytania:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja mam 2.0 w manualu i na zimnym silniku tez słychac popukiwanie, jak sie rozgrzeje nie słychac nic, tez sie zastanawiam ile mozna z tym pojezdzic?

140 koników - przebieg 155 tys.km

 

z drugiej strony zastanawiam sie czy warto regenerowac ?

 

jeszcze gdzies czytałem ze mozna po małym zabiegu zmienic dwumas na zwykłe sprzegło ale :

 

1 nie wiem czy to nie jakis mit

2 czy taki zabieg ma sens

3 czy to opłaci sie , bo byc moze zamiana bedzie kosztowna i trzeba bedzie czescie wymieniac sprzegło

4 jak taka zmiana zaowocuje na pozostałe elementy i czy czasami nie bedzie komplikacji

 

jesli ktos ma jakies info na ten temat bede wdzieczny za wszelkie info na nurtujace mnie pytania:dobrze

ad 1 to nie mit (ale nie polecał bym tego)

ad 2 jednomase robili do nie których silników i nie wiem czy to ma sens szczególnie przy aucie po tuningu lub przed

ad 3 czasem się opłaca a czasem same problemy stwarza

ad 4 patrz ptk 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ad 1 to nie mit (ale nie polecał bym tego)

ad 2 jednomase robili do nie których silników i nie wiem czy to ma sens szczególnie przy aucie po tuningu lub przed

ad 3 czasem się opłaca a czasem same problemy stwarza

ad 4 patrz ptk 3

 

dzieki kolego:dobrze

 

a co z tym?

ja mam 2.0 w manualu i na zimnym silniku tez słychac popukiwanie, jak sie rozgrzeje nie słychac nic, tez sie zastanawiam ile mozna z tym pojezdzic?

140 koników - przebieg 155 tys.km

 

z drugiej strony zastanawiam sie czy warto regenerowac( jaka trwałosc ma regenerowany dwumass) ? czy lepiej nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzieki kolego:dobrze

 

a co z tym?

ja mam 2.0 w manualu i na zimnym silniku tez słychac popukiwanie, jak sie rozgrzeje nie słychac nic, tez sie zastanawiam ile mozna z tym pojezdzic?

140 koników - przebieg 155 tys.km

 

z drugiej strony zastanawiam sie czy warto regenerowac( jaka trwałosc ma regenerowany dwumass) ? czy lepiej nowa

z tym to zależnie od stylu jazdy ale te 10 20 tys km powinna zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym to zależnie od stylu jazdy ale te 10 20 tys km powinna zrobić

 

ja to spokojnie mozna powiedziec emeryt :haha

do pracy mam 2 minuty

a jak jade dalej to zawsze autostrada, tempomat 120km/h

jak do pl to tez nie cisne bo bez sensu bo spokojnie dunkierka - włocławek 12h jak droga ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 118tys i mechanik twierdzi że dwumasa pada bo słychać taki metaliczny dźwięk przy gaszeniu ale poza tym żadnych innych objawów czy długo jeszcze można z tym pojeździć? Mam DSG i jak daję na N lub P to nic złego się nie dzieje jak niektórzy piszą że nierówno pracuje to u mnie tego nie ma tylko den dźwięk przy gaszeniu taki metaliczny ?

Jak Wy to widzicie szybka wymiana czy spokojnie jeszcze jeździć?

ja od pierwszych objawów zrobiłem prawie 100tys km,naprawiłem bo irytował mnie ten metaliczny stukot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja od pierwszych objawów zrobiłem prawie 100tys km,naprawiłem bo irytował mnie ten metaliczny stukot.

No to w takim razie spokojnie jeszcze będę się bujał aż pojawia się większe objawy typu telepanie na postoju itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś wyciągnąłem skrzynie DSG z mojego Passata 2.0 TDI 16V (BKP) 140KM. Dwumasę oddaję do regeneracji do firmy MOTO-REGE:

http://allegro.pl/show_user.php?uid=4418032

wysyłka kurierem, koszt regeneracji na oryginalnych częściach LUK'a 800 zł plus odsyłka 30zł. Wymieniają tarczkę z wielofrezem, sprężyny, ślizgi, gwarancja 18 miesięcy, uzyskujemy praktycznie nowe koło dwumasowe.

Skrzynia wychodzi dosyć ciężko, we dwóch trzeba się nasiłować. Jeżeli ktoś się zabiera za to sam podpowiem że w korpusie mocowania rozrusznika jest ukryta śruba.

Podaję link do filmiku na YouTube z dzwiękiem jaki wydaje rozwalone koło:

Dźwięk przypomina jakby potrząsać skrzynką z butelkami.

Zastanawiałem się nad tym aby do nich pojechać koło Koszalina wymiana trwa 4 godziny i kosztuje 300 zł. Ale że mam łożyska przednie do wymiany, osłonę prawego przegubu, do stoczenia progi na tarczach hamulcowych, tulejki tylne na przednich wachaczach, filtry, olej, więc robię sam, nie lubię głupiego roboty żeby 2 razy rozbierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuu to u mnie właśnie to słychać na zimnym silniku przez minutę po odpaleniu - potem spokój. Najpierw z rok temu było słychać takie jakby tarcie plastiku o plastik.

Przebieg 171 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można mieć koło dwumasowe taniej .Nowe, oryginalne . Poniżej 2 tys. do DSG.

Dokładnie po nr. VIN .

Dalej szczegóły na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuu to u mnie właśnie to słychać na zimnym silniku przez minutę po odpaleniu

za jakiś czas będzie słychać zawsze,a to już jest irytujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST

I mnie chyba dopada.

Auto na biegu jałowym raz na kilka sekund bujnie na boki (podczas tego bujania, wskazówka od obrotów nie drgnie nawet na milimetr), drgające sprzęgło i w sobote pojawiło się metaliczne tarcie (gdy wcisnę sprzęgło ustaje), według mnie biegi wchodzą dobrze, normalnie, bez problemu. Zastanawiam się czy już, wymieniać czy jeździć.

Byłem przejazdem u mechanika, był zajęty :P tylko posłuchał tego tarcia i mówi, że na 80% to dwumasa, ale... no właśnie, żeby sobie nie zawracać głowy i jeździć dalej.

Wasze zdanie jakie jest? Wymieniać, czy póki nie ma problemu z wbiciem biegów jeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I mnie chyba dopada.

Auto na biegu jałowym raz na kilka sekund bujnie na boki (podczas tego bujania, wskazówka od obrotów nie drgnie nawet na milimetr), drgające sprzęgło i w sobote pojawiło się metaliczne tarcie (gdy wcisnę sprzęgło ustaje), według mnie biegi wchodzą dobrze, normalnie, bez problemu. Zastanawiam się czy już, wymieniać czy jeździć.

Byłem przejazdem u mechanika, był zajęty :P tylko posłuchał tego tarcia i mówi, że na 80% to dwumasa, ale... no właśnie, żeby sobie nie zawracać głowy i jeździć dalej.

Wasze zdanie jakie jest? Wymieniać, czy póki nie ma problemu z wbiciem biegów jeździć?

 

kolego ja byłem u mojego mechanika - facet specializuje sie w autkach grupy vag i powiedział ze spokojnie jezdzic dalej, własnie dopóki nie odczuje ze biegi zaczynaja wchodzic trudniej, do tej pory nigdy sie na nim nie zawiodłem i jezdze dalej juz tak ze 4 miechy i jest spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST

No i dziękuje za odpowiedź, czyli można ufać mojemu mechanikowi :P. Mi jeszcze powiedział, że miał przypadek iż gościu w Golfie 2.0TDi 140KM PD zrobił na takiej dwumasie prawie 50000km bez problemu.

Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z cały szacunkiem ale temat dotyczy DSG...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MaTT_ZST

Wiem, ale nie chce zakladać nowego tematu dla jednego pytania., a też dotyczy to dwumasy.

 

Sorry, jeżeli to kłopot.

EOT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności