Skocz do zawartości
Corrado92

Opadający pedał B4 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moj problem polega na tym , ze na zgaszonym silniku pedał po podpompowaniu staje sie twardy natomiast gdy odpale silnik pedal wpadnie. Gdy ruszam i hamuje pedal wpada az do konca prawie , przy podpompowaniu go po chwili znow staje się miekki. Moj Passat to B4 1.9 TDI 1Z. Co moze być tego powodem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co moze być tego powodem?

Nie zastosowanie sie do regulaminu forum....

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=69689

 

Lub TUTAJ.

d) upewnij się, czy twojej wiadomości nie da się podłączyć pod istniejący już temat
A co do usterki to.
ze na zgaszonym silniku pedał po podpompowaniu staje sie twardy

Jest to normalne zjawisko.(pompa bez ABS...)

Gdy ruszam i hamuje pedal wpada az do konca prawie

A to pojawia sie gdy masz zapowietrzone hamulce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A to pojawia sie gdy masz zapowietrzone hamulce.
Na początek polecam sprawdzić czy jest płyn :) bo może jakimś przewodem Ci już uciekł i jak piszę Lebow zapowietrzył się układ . Sprecyzuj bardziej tytuł postu Edytowane przez mateuszhg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płynu jest dosyć , dzisiaj regenerowałem zaciski i nie ma zadnych wycieków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzisiaj regenerowałem zaciski

A odpowietrzyłeś po tej regeneracji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oczywiście przed chwileczką odpowietrzałem na odpalonym silniku i w lewym zacisku bylo jeszcze powietrze. jutro popracuje nad odkreceniem zapieczonego odpowietrznika i zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz wszystkie koła....nie tylko te na których regenerowałeś zaciski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oczywiście przed chwileczką odpowietrzałem na odpalonym silniku

jak masz abs to na zapłonie, jak nie masz to bez.

kolejność od koła najdalej:

-prawy tył,

-lewy tył,

-prawy przód,

-lewy przód.

 

---------- Post added at 22:12 ---------- Previous post was at 21:50 ----------

 

Mateusz nie mnie się należy ten punkt. To lebow znalazł prawdopodobną przyczynę, ja tylko napisałem jak odpowietrzyć, co jest ogólnodostępne na forum...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności