Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Myślałem nad zmianą tłoka ale nie wiem od czego najlepiej kupić taki tłoczek 11mm słyszałem, że od Renaulta ale jakiego. Sam na pewno nie będę tego zmieniał bo nie mam sprzętu i miejsca ale chciałbym się zaopatrzyć w taki tłoczek i podjechać do kumpla i mi pozmienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Każdy reno 1.9 dti z pompą o numerze kończącym się ...982 ...983 ...988.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podziekowal za konkretne info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanko do kolegów z forum otóż chciałbym przełożyć tłok z 10mm na 11mm. W starym tłoku przytarła się ta przesuwka którą nastawnik reguluje dawkę i strasznie silnik szarpał ale był dość mocny, zmieniłem sam tłok z innej pompy którą miałem pod ręką w której ta przesuwka chodziła o wiele lepiej, szarpania ustały w 60% ale auto na 3cim biegu już nie ciągnie tak jak wcześniej, i tutaj moje pytanie auto to Passat 110km AFN. Chciałbym fale i sprężyny zostawić ori te co są a zmienić tylko tłoko-rozdzielacz z tym pierścieniem i sekcje pompy. Musze tez zmienić sprężyny czy mogę zostawić ori bez obaw ze urwie rozrząd lub uszkodzi coś innego?

z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj, jeśli nie zmieniasz fali to włóż swoje stare sprężyny. Niższe sprężyny wkłada się gdy zmieniasz fale na bardziej ostrą (czyt.wyższą). Koniecznie ustaw prawidłową dawkę paliwa po odpaleniu, bo może dlatego auto nie miało mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziękuję za odpowiedz. Dawka była zestrojona na 4.5mg kat wtrysku na około 50 ustawiane vagiem.

Wcześniej dawkę miałem 3.6-3.8mg ale tez stary tłoczek był lepiej spasowany z głowicą a ten jest inny i chodził luźno myślę ze to jest przyczyna braku mocy po prostu tłoczy mniej paliwa, tak mi się wydaje ale mogę się mylić.

A mam jeszcze jedno pytanko bo prawdopodobnie będę musiał wymienić fale na nowa orientujecie się może jaka siedzi w AFN 110km ? bo auto cały czas jeździ a nie chciałbym rozbierać pompy dwa razy a ta moja jest delikatnie uszkodzona. z góry dzięki za odpowiedz pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

de110 to AFNowska. Siedzi ona w każdej nowszej pompie o numerze końcowym 107D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz a jeszcze jedno pytanie mam lepiej kupić używkę oryginalna czy nowego chińczyka bo podejrzewam ze z nowym oryginałem będzie problem lub tez cena będzie wysoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem na oczy chińczyka i nie wiem jak się sprawuje. Szukaj używki lub całej pompy na częsci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie posiada ktos z was fali De110 w stanie dobrym na sprzedaz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja chyba mam rozebrana pompe moja ze 110 afn bo wkładałem 107j ori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gronus a fale w jakim masz stanie w tej pompie ? bo moja niestety ucierpiała nie wiem czemu ale na skraju fali przytarło ją

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak udaje się wam wykrecac takie wyniki...? Maksimum powala na kolana, ale przy 2000 rpm marnie i głównie przez to auto nie jest do jazdy na mieście. Czemu na zrobisz chociaż z 330Nm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autem jeżdżę na codzień i nie zauważyłem niedogodności na 5 biegu. Poza tym soft robiłem dzień przed hamownią, jest podgląd będą poprawki, kwestia poprawienia softu. Maksymalne napięcie na nastawniku mam 3,9mV czyli zapas przeogromny aż Robert sie zapowietrzył jak mu powiedziałem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz wtryski i turbo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie a takie jeszcze jedno pytanko mam w sprawie przekładki z 10 na 11mm. Mam sekcje od Rovera 620SDI ale te pompy z rovera kręcą się w lewa stronę i teraz pytanie czy przy przekładce samej sekcji z tłoczkiem nie będzie to miało znaczenia?

Dzisiaj przekładałem ta sekcje i ani grama paliwa nie tłoczy i tak się właśnie zastanawiam czy te lewe i prawe obroty maja znaczenie w tym wypadku. Z góry dziękuję za odpowiedz

pozdrawiam cind12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wywal odrazu ta sekcje bo i tak nie zatrybi ;)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a moje pytanie to czy przy setupie 216/t.awx warto przerabiac pompe na 11? ugram tym cos ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to kwestia budowy sekcji czy samego tloczka ? Ze nie zatrybi. Bo tloczek jest ladny i go troche szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności