tomek1980 Zgłoś #261 Napisano 8 Sierpnia 2011 Witam, Wynik godny naśladowania,tym bardziej,że to chyba na modzonej pompie. tak, tłokorozdzielacz wraz z falą pochodzi z transita. Napisałem do kolesia żeby wrzucił wykres. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #262 Napisano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Ja bym tylko chciał nadmienić że nie każdy ma wstępną pompę Ja np w swoim aucie nie mam dziwi mnie, że w passatach AFN je montowali, jutro kolejna wizyta u Aligatora pierwsza zakończyła się niesmakiem i powrotem do domu, szybkie rozeznanie dawki poprawione i wracam zobaczymy co teraz powie W każdym razie powiem że Ali bardzo fajna osoba, pogada doradzi no jestem w szoku, nie traktuje klienta z góry i czeka na kasę tylko zawsze robi tak aby być zadowolonym Najlepszy był jeden moment Ali wychodzi z samochodu i mówi: Ali: to nie dymi w ogóle... Ja: No to chyba dobrze nie ? Ali: no właśnie nie hehe Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez ccamell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek- Zgłoś #263 Napisano 9 Sierpnia 2011 Ja bym tylko chciał nadmienić że nie każdy ma wstępną pompę Ja np w swoim aucie nie mam dziwi mnie, że w passatach AFN je montowali, jutro kolejna wizyta u Aligatora pierwsza zakończyła się niesmakiem i powrotem do domu, szybkie rozeznanie dawki poprawione i wracam zobaczymy co teraz powie W każdym razie powiem że Ali bardzo fajna osoba, pogada doradzi no jestem w szoku, nie traktuje klienta z góry i czeka na kasę tylko zawsze robi tak aby być zadowolonym Najlepszy był jeden moment Ali wychodzi z samochodu i mówi: Ali: to nie dymi w ogóle... Ja: No to chyba dobrze nie ? Ali: no właśnie nie hehe W każdej pompie wtryskowej jest pompa wstępna i o tą kolegom chodzi, a tej w baku afn też nie miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #264 Napisano 9 Sierpnia 2011 U mnie na 11 wyszło 440NM po pierwszym hamowaniu, Nie obraź się,ale to z inercji,więc na dzień dobry z 15-20 niuta trzeba zdjąć,do tego pewnie pomiar z ob,czyli kolejne 10 i wychodzi dobre 410,czyli tyle,ile można max. osiągnąć przy doładowaniu jakie generuje brd w 1.9. Obecnie mając te 415 z inercji,trzeba przyjąć,że masz powiedzmy +- 400. Co do 12'tki,to gość chce zobaczyć,ile może znieść afn na sporym turbo,takiej pompie i 260;tkach. To,że będzie lepszy niuton,to oczywiste,skoro agr zniósł 440 bez pierdnięcia,to on chce co najmniej tyle samo,a może i więcej. Ja już nie mogę za mocno deptać autem jak jest upał na dworze bo uszczelki pod czapką bym musiał co tydzień wymieniać.. Na 11'tce katował go tak niemiłosiernie,że mnie było tego silnika żal. Miał tam ze 200@400,(nie był na hamowni) i silnik ten znosił to nad wyraz dobrze. Tyle,ile ten afn dostał w dupę w te upały i w ogóle,i to,że nadal się kręci,świadczy tylko o niesamowitej konstrukcji tych silników. Biegi zmieniał,jak wskazówka na obrotku stała już w miejscu. Nie zwracał uwagi na upał,ogień na tłoki non stop,mówię Ci,ten gość,to kat jakich mało i jakoś uszczelki nie wydmuchało,a starał się bardzo.Z tyłu batory,jak z parowozu,pomimo,że dmuchał 1.7 bara,11,260 i 46mg chyba do 4200. Przelatał na takim setupie ponad 30kkm(średnio 5 kkm miesięcznie) i afn trzyma się dzielnie,co pozwala wywnioskować,że te silniki są w stanie znieść bardzo dużo,a ten ma już ponad 320kkm przebiegu. Olej tylko mobil 5w50,tylko ten daje sobie radę z utrzymaniem odpowiedniej temperatury. Sprawdzane na mfa,inne 5W... klękały,10W60 nie leje,bo to parchy nie oliwy. Skoro na 11'tce nie mógł się wykończyć,to z ciekawości zakłada 12'tkę. Kupił afn'a do testów,bo jak się przejechał moim na 11'tce,stwierdził,że jedzie lepiej,jak jego arl po sofcie,więc jest potencjał.Jemu na silniku raczej nie zależy,więc chce się przekonać,ile zniesie taki vp'ek. Ma jeszcze tego leona w arl'u i prawdziwą perełkę,astrę gsi 2.0 16V turbo benzynę 280 koni. Matko,jak to zapierda.a. Główną przeszkodą w osiągnięciu wysokiego niutona jest sprzęgło,nie wiadomo ile zniesie docisk od g60,liczy,że 440 powinien uciągnąć. Ale to się okaże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #265 Napisano 10 Sierpnia 2011 mam takie pytanie co jeszcze może być powodem słabej wydajności pompy oprócz np pompy wstępnej ? jeszcze z tego co czytałem jest jakiś zaworek który może na wyższych obrotach blokować przepływ, ale o którym to mowa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #266 Napisano 16 Sierpnia 2011 Sekcja,czyli tłokoroździelacz wraz z głowiczką. Zaworek regulujący ciśnienie w pompie raczej nie wpływa na jej wydajność. Ale odpowiada za przepływ paliwa przez pompę,co za tym idzie jej studzenie,co jest bardzo ważne. Jeżeli chcesz mieć pewność,że pompa,sekcja jest zdrowa,to musi ją sprawdzić pompiarz na stole probierczym wg. karty wydatków. Ewentualnie odpowiednie dawki i hamownia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #267 Napisano 18 Sierpnia 2011 No to nic pompa idzie na stół nie ma wyjścia... już wszystko sprawdziłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #268 Napisano 18 Sierpnia 2011 A co się dzieje z ta pompą? Panowie,tak wygląda fala z afn'a i z ahu/1z: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/901831bdb7762afc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1a964a08798ea96.html Według moich pomiarów,fala de 015 ma 7.7mm wysokości,de 110 7.75mm. Jak widać fala z 1z/ahu jest "słabsza",dodatkowo pompy te różnią się ciśnieniami i tłokoroździelaczami. Pomimo,że jeden i drugi,to 10,tka,to jednak zdecydowanie się różnią,choć na 1wszy rzut oka tego nie widać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #269 Napisano 19 Sierpnia 2011 ciężko powiedzieć co jest nie tak, na moje oko pompuje pod złym ciśnieniem, lub za mało paliwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #270 Napisano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam chłopaki , juz od dawna borykam sie z problemem pompy , dokładnie opisze wam co sie dzieje takim zwyklym prostym językiem człowieczym Zaczeło sie to dziac zaraz po wymiane tłoka ale myslalem ze program trzeba zrobic - a czekalem na $$ aby zrobic program Pompa to AFN w 100% sprawna + tłok 11mm z czegos tam wiec tak dzieje sie taka sprawa, auto nagrzane oczywiscie , jade sobie na 1 biegu około 1500-1800 obr wciskam pedał w podłoge i dzieje sie tak: z pompy ( tak mi sie wydaje ) dochodza dziwne metaliczne dźwieki , takie stuki ,auto w tym momencie nieprzyspiesza a wrecza hamuje , za autem siwy dym z tłumika, niewcsikam gazu dłuzej niz 2-3s i zmieniam bieg na 2 i auto juz normalnie z kopem jedzie, przez moment puszcza bąka czarnego jak dupsko murzyna i juz normalnie powiedzmy moge przyspieszac do konca 2, 3, 4 i 5 biegu i ta akcja juz sie niewydarza. pozniej np. jade na 2 biegu obr 1500 do 2500 i wciskam gaz i znow trykotanie pompy, puszcze noge z gazu i wcisne z powrotem to juz niema akcji tryk tryk , tylko auto przyspiesza ze swoja moca tak jak powinno . Zmieniłem z kolega tłok z 1 pompy do 2 aby wykluczyc sama wade pompy , ale dzieje sie to samo . Filtr paliwa wymieniony na nowy co 5tys km wymieniałem , kąt ustawiony na 50-51 , dawka czy jest 4 czy 5mg to dalej to samo . Jak chcecie LOGI to powiedzcie , z ktorej grupy i czy Basic Seting czy Dynamiczne aaa kiedys na postoju auto 90* nagrzane, i testowałem i przy około 3tys obr była akcja trykotania Pytanie czy to tłokorozdzielacz czy co ?? Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez ChRzAnIu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ccamell Zgłoś #271 Napisano 21 Sierpnia 2011 Co Konrad źle poskładał pompę ? hehe nie możliwe Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś ze sprężynami, może wymiar zły, sprężyny nie mogą być dobrane na widzi mi się, oczywiście nie muszą to być takie same jak ori w 11 z renaulta ale muszą się mieścić w ściśle określonym przedziale... nic innego raczej nie powinno tam tego powodować... Jest taki filmik na youtubie gościu ibizę hamował w tune up i najpierw pojawiła się chmura dymu czarnego a potem zgrzyt z pompy, dalej auta już wtedy nie hamowali ale pomiar dokończyli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #272 Napisano 22 Sierpnia 2011 ChRzAnIu podmień od kumpla N109 na próbe. Szary/niebieskawy dym = problemy z kątem wtrysku. Dziwne, bo fala z AFN-a, wiec zaworek może dawać ciała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #273 Napisano 22 Sierpnia 2011 Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś ze sprężynami, może wymiar zły, sprężyny nie mogą być dobrane na widzi mi się, oczywiście nie muszą to być takie same jak ori w 11 z renaulta ale muszą się mieścić w ściśle określonym przedziale... nic innego raczej nie powinno tam tego powodować... Fala i sprężyny są z mojego AFNa ( podejzewalismy pierwsza pompe, wiec zlozylismy na drugiej i Fala i sprezyny poszly z drugiej ) i dalej to samo ChRzAnIu podmień od kumpla N109 na próbe. Szary/niebieskawy dym = problemy z kątem wtrysku. Dziwne, bo fala z AFN-a, wiec zaworek może dawać ciała. Mam jeszcze drugie auto ( Audi A3 AHF ) więc z niej wezmę N109 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fusse Zgłoś #274 Napisano 22 Sierpnia 2011 ccamell, ten gostek mial taki problem,ze zalozyl fale z reno i mial problem z wysterowaniem kąta, dlatego byl huk i dym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #275 Napisano 25 Sierpnia 2011 (edytowane) Chłopaki to ktore Grupy zlogowac ?? Edytowane 28 Sierpnia 2011 przez ChRzAnIu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #276 Napisano 30 Sierpnia 2011 ChRzAnIu podmień BRD na inne, powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #277 Napisano 31 Sierpnia 2011 ChRzAnIu podmień BRD na inne, powinno pomóc Eee a skąd tu wziąc z Gorzowa na podmiane w sobote zloguje auto i zobaczymy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #278 Napisano 31 Sierpnia 2011 w sobote zloguje auto i zobaczymy . Na logach nic nie wyjdzie, wszystko będzie w porządku, a auto nie będzie jechało. Podmień turbo problem zniknie jak ręką odjął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #279 Napisano 5 Września 2011 orientujecie się ile w Seri jest mm na zaworku na pompie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #280 Napisano 7 Września 2011 W jakiej serii i w jakim zaworku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach