Skocz do zawartości
Daron

Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wynik godny naśladowania,tym bardziej,że to chyba na modzonej pompie.

tak, tłokorozdzielacz wraz z falą pochodzi z transita. Napisałem do kolesia żeby wrzucił wykres.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tylko chciał nadmienić że nie każdy ma wstępną pompę :) Ja np w swoim aucie nie mam :) dziwi mnie, że w passatach AFN je montowali, jutro kolejna wizyta u Aligatora :) pierwsza zakończyła się niesmakiem i powrotem do domu, szybkie rozeznanie dawki poprawione i wracam :) zobaczymy co teraz powie :)

 

W każdym razie powiem że Ali bardzo fajna osoba, pogada doradzi no jestem w szoku, nie traktuje klienta z góry i czeka na kasę tylko zawsze robi tak aby być zadowolonym :)

 

 

Najlepszy był jeden moment

 

Ali wychodzi z samochodu i mówi:

 

Ali: to nie dymi w ogóle...

Ja: No to chyba dobrze nie ? :D

Ali: no właśnie nie :P

 

hehe

Edytowane przez ccamell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja bym tylko chciał nadmienić że nie każdy ma wstępną pompę :) Ja np w swoim aucie nie mam :) dziwi mnie, że w passatach AFN je montowali, jutro kolejna wizyta u Aligatora :) pierwsza zakończyła się niesmakiem i powrotem do domu, szybkie rozeznanie dawki poprawione i wracam :) zobaczymy co teraz powie :)

 

W każdym razie powiem że Ali bardzo fajna osoba, pogada doradzi no jestem w szoku, nie traktuje klienta z góry i czeka na kasę tylko zawsze robi tak aby być zadowolonym :)

 

 

Najlepszy był jeden moment

 

Ali wychodzi z samochodu i mówi:

 

Ali: to nie dymi w ogóle...

Ja: No to chyba dobrze nie ? :D

Ali: no właśnie nie :P

 

hehe

W każdej pompie wtryskowej jest pompa wstępna i o tą kolegom chodzi, a tej w baku afn też nie miał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie na 11 wyszło 440NM po pierwszym hamowaniu,

 

Nie obraź się,ale to z inercji,więc na dzień dobry z 15-20 niuta trzeba zdjąć,do tego pewnie pomiar z ob,czyli kolejne 10 i wychodzi dobre 410,czyli tyle,ile można max. osiągnąć przy doładowaniu jakie generuje brd w 1.9.

Obecnie mając te 415 z inercji,trzeba przyjąć,że masz powiedzmy +- 400.

 

Co do 12'tki,to gość chce zobaczyć,ile może znieść afn na sporym turbo,takiej pompie i 260;tkach.

To,że będzie lepszy niuton,to oczywiste,skoro agr zniósł 440 bez pierdnięcia,to on chce co najmniej tyle samo,a może i więcej.

 

Ja już nie mogę za mocno deptać autem jak jest upał na dworze bo uszczelki pod czapką bym musiał co tydzień wymieniać..

 

Na 11'tce katował go tak niemiłosiernie,że mnie było tego silnika żal.

Miał tam ze 200@400,(nie był na hamowni) i silnik ten znosił to nad wyraz dobrze.

Tyle,ile ten afn dostał w dupę w te upały i w ogóle,i to,że nadal się kręci,świadczy tylko o niesamowitej konstrukcji tych silników.

Biegi zmieniał,jak wskazówka na obrotku stała już w miejscu.

Nie zwracał uwagi na upał,ogień na tłoki non stop,mówię Ci,ten gość,to kat jakich mało i jakoś uszczelki nie wydmuchało,a starał się bardzo.Z tyłu batory,jak z parowozu,pomimo,że dmuchał 1.7 bara,11,260 i 46mg chyba do 4200.

Przelatał na takim setupie ponad 30kkm(średnio 5 kkm miesięcznie) i afn trzyma się dzielnie,co pozwala wywnioskować,że te silniki są w stanie znieść bardzo dużo,a ten ma już ponad 320kkm przebiegu.

Olej tylko mobil 5w50,tylko ten daje sobie radę z utrzymaniem odpowiedniej temperatury.

Sprawdzane na mfa,inne 5W... klękały,10W60 nie leje,bo to parchy nie oliwy.

Skoro na 11'tce nie mógł się wykończyć,to z ciekawości zakłada 12'tkę.

Kupił afn'a do testów,bo jak się przejechał moim na 11'tce,stwierdził,że jedzie lepiej,jak jego arl po sofcie,więc jest potencjał.Jemu na silniku raczej nie zależy,więc chce się przekonać,ile zniesie taki vp'ek.

Ma jeszcze tego leona w arl'u i prawdziwą perełkę,astrę gsi 2.0 16V turbo benzynę 280 koni.

Matko,jak to zapierda.a.

 

Główną przeszkodą w osiągnięciu wysokiego niutona jest sprzęgło,nie wiadomo ile zniesie docisk od g60,liczy,że 440 powinien uciągnąć.

Ale to się okaże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie co jeszcze może być powodem słabej wydajności pompy oprócz np pompy wstępnej ? jeszcze z tego co czytałem jest jakiś zaworek który może na wyższych obrotach blokować przepływ, ale o którym to mowa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sekcja,czyli tłokoroździelacz wraz z głowiczką.

Zaworek regulujący ciśnienie w pompie raczej nie wpływa na jej wydajność.

Ale odpowiada za przepływ paliwa przez pompę,co za tym idzie jej studzenie,co jest bardzo ważne.

 

Jeżeli chcesz mieć pewność,że pompa,sekcja jest zdrowa,to musi ją sprawdzić pompiarz na stole probierczym wg. karty wydatków.

Ewentualnie odpowiednie dawki i hamownia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nic pompa idzie na stół nie ma wyjścia... już wszystko sprawdziłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co się dzieje z ta pompą?

 

Panowie,tak wygląda fala z afn'a i z ahu/1z:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/901831bdb7762afc.html

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1a964a08798ea96.html

 

Według moich pomiarów,fala de 015 ma 7.7mm wysokości,de 110 7.75mm.

Jak widać fala z 1z/ahu jest "słabsza",dodatkowo pompy te różnią się ciśnieniami i tłokoroździelaczami.

Pomimo,że jeden i drugi,to 10,tka,to jednak zdecydowanie się różnią,choć na 1wszy rzut oka tego nie widać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko powiedzieć co jest nie tak, na moje oko pompuje pod złym ciśnieniem, lub za mało paliwa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chłopaki , juz od dawna borykam sie z problemem pompy , dokładnie opisze wam co sie dzieje takim zwyklym prostym językiem człowieczym :D

Zaczeło sie to dziac zaraz po wymiane tłoka ale myslalem ze program trzeba zrobic - a czekalem na $$ aby zrobic program

Pompa to AFN w 100% sprawna + tłok 11mm z czegos tam

wiec tak dzieje sie taka sprawa, auto nagrzane oczywiscie , jade sobie na 1 biegu około 1500-1800 obr wciskam pedał w podłoge i dzieje sie tak:

z pompy ( tak mi sie wydaje ) dochodza dziwne metaliczne dźwieki , takie stuki ,auto w tym momencie nieprzyspiesza a wrecza hamuje , za autem siwy dym z tłumika, niewcsikam gazu dłuzej niz 2-3s i zmieniam bieg na 2 i auto juz normalnie z kopem jedzie, przez moment puszcza bąka czarnego jak dupsko murzyna i juz normalnie powiedzmy moge przyspieszac do konca 2, 3, 4 i 5 biegu i ta akcja juz sie niewydarza.

 

pozniej np. jade na 2 biegu obr 1500 do 2500 i wciskam gaz i znow trykotanie pompy, puszcze noge z gazu i wcisne z powrotem to juz niema akcji tryk tryk , tylko auto przyspiesza ze swoja moca tak jak powinno .

 

Zmieniłem z kolega tłok z 1 pompy do 2 aby wykluczyc sama wade pompy , ale dzieje sie to samo .

Filtr paliwa wymieniony na nowy co 5tys km wymieniałem , kąt ustawiony na 50-51 , dawka czy jest 4 czy 5mg to dalej to samo .

 

Jak chcecie LOGI to powiedzcie , z ktorej grupy i czy Basic Seting czy Dynamiczne

 

aaa kiedys na postoju auto 90* nagrzane, i testowałem i przy około 3tys obr była akcja trykotania

 

Pytanie czy to tłokorozdzielacz czy co ??

Edytowane przez ChRzAnIu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Konrad źle poskładał pompę ? :P hehe nie możliwe :)

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś ze sprężynami, może wymiar zły, sprężyny nie mogą być dobrane na widzi mi się, oczywiście nie muszą to być takie same jak ori w 11 z renaulta ale muszą się mieścić w ściśle określonym przedziale... nic innego raczej nie powinno tam tego powodować...

 

Jest taki filmik na youtubie gościu ibizę hamował w tune up i najpierw pojawiła się chmura dymu czarnego a potem zgrzyt z pompy, dalej auta już wtedy nie hamowali ale pomiar dokończyli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ChRzAnIu podmień od kumpla N109 na próbe.

 

Szary/niebieskawy dym = problemy z kątem wtrysku. Dziwne, bo fala z AFN-a, wiec zaworek może dawać ciała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi przychodzi do głowy to coś ze sprężynami, może wymiar zły, sprężyny nie mogą być dobrane na widzi mi się, oczywiście nie muszą to być takie same jak ori w 11 z renaulta ale muszą się mieścić w ściśle określonym przedziale... nic innego raczej nie powinno tam tego powodować...

Fala i sprężyny są z mojego AFNa ( podejzewalismy pierwsza pompe, wiec zlozylismy na drugiej i Fala i sprezyny poszly z drugiej ) i dalej to samo

 

ChRzAnIu podmień od kumpla N109 na próbe.

 

Szary/niebieskawy dym = problemy z kątem wtrysku. Dziwne, bo fala z AFN-a, wiec zaworek może dawać ciała.

Mam jeszcze drugie auto ( Audi A3 AHF ) więc z niej wezmę N109

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ccamell, ten gostek mial taki problem,ze zalozyl fale z reno i mial problem z wysterowaniem kąta, dlatego byl huk i dym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki to ktore Grupy zlogowac ??

Edytowane przez ChRzAnIu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ChRzAnIu podmień BRD na inne, powinno pomóc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu podmień BRD na inne, powinno pomóc

Eee a skąd tu wziąc z Gorzowa na podmiane :D

w sobote zloguje auto i zobaczymy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w sobote zloguje auto i zobaczymy .

 

Na logach nic nie wyjdzie, wszystko będzie w porządku, a auto nie będzie jechało.

 

Podmień turbo problem zniknie jak ręką odjął ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

orientujecie się ile w Seri jest mm na zaworku na pompie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakiej serii i w jakim zaworku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności