driver187 Zgłoś #1581 Napisano 27 Lipca 2014 Myślałem nad zmianą tłoka ale nie wiem od czego najlepiej kupić taki tłoczek 11mm słyszałem, że od Renaulta ale jakiego. Sam na pewno nie będę tego zmieniał bo nie mam sprzętu i miejsca ale chciałbym się zaopatrzyć w taki tłoczek i podjechać do kumpla i mi pozmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1582 Napisano 27 Lipca 2014 Każdy reno 1.9 dti z pompą o numerze kończącym się ...982 ...983 ...988. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #1583 Napisano 27 Lipca 2014 Podziekowal za konkretne info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1584 Napisano 31 Lipca 2014 Witam, mam takie pytanko do kolegów z forum otóż chciałbym przełożyć tłok z 10mm na 11mm. W starym tłoku przytarła się ta przesuwka którą nastawnik reguluje dawkę i strasznie silnik szarpał ale był dość mocny, zmieniłem sam tłok z innej pompy którą miałem pod ręką w której ta przesuwka chodziła o wiele lepiej, szarpania ustały w 60% ale auto na 3cim biegu już nie ciągnie tak jak wcześniej, i tutaj moje pytanie auto to Passat 110km AFN. Chciałbym fale i sprężyny zostawić ori te co są a zmienić tylko tłoko-rozdzielacz z tym pierścieniem i sekcje pompy. Musze tez zmienić sprężyny czy mogę zostawić ori bez obaw ze urwie rozrząd lub uszkodzi coś innego? z góry dzięki za odpowiedzi pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1585 Napisano 1 Sierpnia 2014 Słuchaj, jeśli nie zmieniasz fali to włóż swoje stare sprężyny. Niższe sprężyny wkłada się gdy zmieniasz fale na bardziej ostrą (czyt.wyższą). Koniecznie ustaw prawidłową dawkę paliwa po odpaleniu, bo może dlatego auto nie miało mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1586 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam dziękuję za odpowiedz. Dawka była zestrojona na 4.5mg kat wtrysku na około 50 ustawiane vagiem. Wcześniej dawkę miałem 3.6-3.8mg ale tez stary tłoczek był lepiej spasowany z głowicą a ten jest inny i chodził luźno myślę ze to jest przyczyna braku mocy po prostu tłoczy mniej paliwa, tak mi się wydaje ale mogę się mylić. A mam jeszcze jedno pytanko bo prawdopodobnie będę musiał wymienić fale na nowa orientujecie się może jaka siedzi w AFN 110km ? bo auto cały czas jeździ a nie chciałbym rozbierać pompy dwa razy a ta moja jest delikatnie uszkodzona. z góry dzięki za odpowiedz pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1587 Napisano 2 Sierpnia 2014 de110 to AFNowska. Siedzi ona w każdej nowszej pompie o numerze końcowym 107D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1588 Napisano 3 Sierpnia 2014 Dzięki za odpowiedz a jeszcze jedno pytanie mam lepiej kupić używkę oryginalna czy nowego chińczyka bo podejrzewam ze z nowym oryginałem będzie problem lub tez cena będzie wysoka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1589 Napisano 3 Sierpnia 2014 Nie widziałem na oczy chińczyka i nie wiem jak się sprawuje. Szukaj używki lub całej pompy na częsci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1590 Napisano 18 Sierpnia 2014 Panowie nie posiada ktos z was fali De110 w stanie dobrym na sprzedaz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gronus Zgłoś #1591 Napisano 18 Sierpnia 2014 ja chyba mam rozebrana pompe moja ze 110 afn bo wkładałem 107j ori Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1592 Napisano 19 Sierpnia 2014 Gronus a fale w jakim masz stanie w tej pompie ? bo moja niestety ucierpiała nie wiem czemu ale na skraju fali przytarło ją Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #1593 Napisano 13 Września 2014 Żeby nie było że porzuciłem temat...12mm kręciłem do 5400. Ten pomiar jest na zdławionym sofcie w górze, kręcił się już lepiej na wyższych dawkach... http://pl.tinypic.com/view.php?pic=ao6uk5&s=8#.VBPqp9cYoxA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1594 Napisano 13 Września 2014 Nie wiem jak udaje się wam wykrecac takie wyniki...? Maksimum powala na kolana, ale przy 2000 rpm marnie i głównie przez to auto nie jest do jazdy na mieście. Czemu na zrobisz chociaż z 330Nm? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zeejay83 Zgłoś #1595 Napisano 13 Września 2014 Autem jeżdżę na codzień i nie zauważyłem niedogodności na 5 biegu. Poza tym soft robiłem dzień przed hamownią, jest podgląd będą poprawki, kwestia poprawienia softu. Maksymalne napięcie na nastawniku mam 3,9mV czyli zapas przeogromny aż Robert sie zapowietrzył jak mu powiedziałem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #1596 Napisano 13 Września 2014 A jakie masz wtryski i turbo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1597 Napisano 14 Września 2014 Sławek zerknij tu http://www.racingforum.pl/AFN-260KM-485Nm-t122117.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1598 Napisano 16 Września 2014 Panowie a takie jeszcze jedno pytanko mam w sprawie przekładki z 10 na 11mm. Mam sekcje od Rovera 620SDI ale te pompy z rovera kręcą się w lewa stronę i teraz pytanie czy przy przekładce samej sekcji z tłoczkiem nie będzie to miało znaczenia? Dzisiaj przekładałem ta sekcje i ani grama paliwa nie tłoczy i tak się właśnie zastanawiam czy te lewe i prawe obroty maja znaczenie w tym wypadku. Z góry dziękuję za odpowiedz pozdrawiam cind12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booster70 Zgłoś #1599 Napisano 16 Września 2014 wywal odrazu ta sekcje bo i tak nie zatrybi - - - - - aktualizacja - - - - - a moje pytanie to czy przy setupie 216/t.awx warto przerabiac pompe na 11? ugram tym cos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cind12 Zgłoś #1600 Napisano 17 Września 2014 Jest to kwestia budowy sekcji czy samego tloczka ? Ze nie zatrybi. Bo tloczek jest ladny i go troche szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach