jaszczur 80 Zgłoś #1 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam mam pytanko. Mianowicie mam Passata 1.8 RP i auto chodziło do pewnego momentu aż pewnego ranka nie odpaliło . iskra jest elegancka natomiast zauważyłem ze olej jest dużo powyżej max rzadki i czuć paliwo. a po zdjęciu pokrywy wtrysku wszystko jest w mazi oleju z paliwem wrecz sie topi w tym. . Co moze byc przyczyna tego stanu ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam mam pytanko. Mianowicie mam Passata 1.8 RP i auto chodziło do pewnego momentu aż pewnego ranka nie odpaliło . iskra jest elegancka natomiast zauważyłem ze olej jest dużo powyżej max rzadki i czuć paliwo. a po zdjęciu pokrywy wtrysku wszystko jest w mazi oleju z paliwem wrecz sie topi w tym. . Co moze byc przyczyna tego stanu ??? pierścienie uszczelka itp - remont Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #3 Napisano 7 Stycznia 2011 Kolego filozofii tam wielkiej nie ma. Jest zima może gdzieś odma Ci zamarzła... Postaraj się to wszystko umyć. Sprawdź stan świec, aparatu zapłonowego. Sprawdź czy pompka pracuje, jeżeli tak to czy podaje odpowiednie ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaszczur 80 Zgłoś #4 Napisano 7 Stycznia 2011 Aparat nowy świece i kable tez odma drozna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2011 A co z układem paliwowym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaszczur 80 Zgłoś #6 Napisano 7 Stycznia 2011 podaje paliwo jedyne co na razie wiem to była kiedys wymieniana membrama w układzie cisnienia ale auto potem chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2011 Skoro było coś grzebane przy regulatorze ciśnienia, to zdejmij dolot z wtrysku i zobacz, czy gdzieś nie puszcza paliwa albo z regulatora, albo z wtryskiwacza. Włączasz zapłon i obserwujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaszczur 80 Zgłoś #8 Napisano 12 Stycznia 2011 no i membrana wymieniona w regulatorze ale dalej jeszcze jest coś nie tak odpala ale nie chce wejść na obroty , przy dodaniu gazu strzela w dolot a po chwili gaśnie jednak jak juz uda mu sie odpalić ( co jest ciężkie be dodania gazu ani mysli)to tak jakby nie choodził na wszystkie gary albo zamienione były kable (sprawdzane) .świece juz suche i czyste. kable nowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #9 Napisano 13 Stycznia 2011 Odłącz klemy z aku i po kilku minutach ponownie podłącz. odpala ale nie chce wejść na obroty , przy dodaniu gazu strzela w dolot a po chwili gaśnie jednak jak juz uda mu sie odpalić ( co jest ciężkie be dodania gazu ani mysli)to tak jakby nie choodził na wszystkie gary albo zamienione były kable Miałem identyczne objawy. Pomogło właśnie odłączenie klem na kilka minut. Może i w Twoim przypadku pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach