Skocz do zawartości
vw-passat

[B6] 2.0 FSI - opinie

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze co do tego turbo. Turbina nowa jaki koszt a uzywana ? Oraz jak wyglada sprawa naprawy tzn koszt mechanika za turbine wyjecie i zalozenie ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja mam 180tkm i turbawka śmiga jak nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś w TDI nikogo nie przeraża turbo, to co martwi cię w TFSI - ten sam szmelc który prędzej czy później trzeba wymienić lub regenerować.

Z turbo to proste ... "Jak dbasz tak masz"

 

Ja mam 115 tyś, auto kupiłem jak miało 12 tyś i żadnych problemów z turbiną.

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 214 i śmiga.:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie dwa podstawowe minusy tego silnika to spalanie i brak dynamiki powyżej 90km/h. Nie mam ciężkiej nogi a w mieście poniżej 10.5 nigdy nie zszedłem, w trasie na tempomacie rekord 7.7. Fajna kultura pracy bardzo cichy, na luzie niezauważalny. Wcześniej miałem a6 1.8T no fakt, że przyjemności z jazdy było więcej (dynamika) ale komfort podróżowania i wykonanie autka w środku to na pewno rekompensuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie laika, zakupiłem auto z silnikiem 2.0 FSI przebieg 150 tysięcy, zalany olejem 5W50 podczas przeglądu w ASO był delikatnie zapocony silnik od spodu ale nie przeciekał, na pewno nic nie kapie od stoi w jednym miejscu od miesiąca. Zalanie takim olejem oznacza że silnik jest mocno weksploatowany i na innym by przeciekał czy też decyduje o tym kwestia dbałości poprzedniego właściciela o stan silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dla mnie dwa podstawowe minusy tego silnika to spalanie i brak dynamiki powyżej 90km/h. Nie mam ciężkiej nogi a w mieście poniżej 10.5 nigdy nie zszedłem, w trasie na tempomacie rekord 7.7. Fajna kultura pracy bardzo cichy, na luzie niezauważalny. Wcześniej miałem a6 1.8T no fakt, że przyjemności z jazdy było więcej (dynamika) ale komfort podróżowania i wykonanie autka w środku to na pewno rekompensuje

 

cos nie tak w twoim passacie. w moim b6 2.0 FSI do 150/160 km/h leci lekko do 185km/h potrzebuje troszke ale nie odbywa sie to za ciezko. natomiast wiekszych predkosci nie mialem okazji przetestowac ponoc max 220 poleci:) gdybym mial teraz ponownie rozwazyc zakup passata b6 z silnikiem benzynowym to pod uwagę brałbym tylko 2.0 fsi lub 3.2 V6 250km. A z innych modeli VW rozwazam w przyszlosci zakup Phaetona:) ma ktos moze jakies doswiadczenia z tym samochodem?

Edytowane przez pagong

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie od niedawna posiadam 2.0 fsi 158 tys przebiegu 2005r. Powiedzcie co najczęściej przy tym przebiegu siada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic, ewentualnie rozrząd, tudzież EGR. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

co jeszcze należałoby by sprawdzić?stoję przed zakupem audi a4 fsi 2003 w automacie.

Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

WITAM ,

co jeszcze należałoby sprawdzic? Mam zamiar kupić a4 fsi z 2003r.

Pozdrawiam

Edytowane przez filip.
POPRAWA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88
Witam. Panowie od niedawna posiadam 2.0 fsi 158 tys przebiegu 2005r. Powiedzcie co najczęściej przy tym przebiegu siada

u mnie przy 168000 rozrząd pasek rolki pompa wody plus łańcuch i napinacz (łańcuch grzechotał jakbym starym dizlem jeżdził)

przy 169000 kompresor klimy mimo pełnego układu płynu

 

 

edit: przy 163000 przepustnica jeszcze była wymieniana

Edytowane przez medyk88
dodanie 1 usterki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

 

co jeszcze należałoby by sprawdzić?stoję przed zakupem audi a4 fsi 2003 w automacie.

Z góry dziękuje za wszystkie sugestie.

Pozdrawiam.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

WITAM ,

co jeszcze należałoby sprawdzic? Mam zamiar kupić a4 fsi z 2003r.

Pozdrawiam

 

Kolego w 2003r. Nie było jeszcze fsi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

u mnie przy 168000 rozrząd pasek rolki pompa wody plus łańcuch i napinacz (łańcuch grzechotał jakbym starym dizlem jeżdził)

przy 169000 kompresor klimy mimo pełnego układu płynu

 

Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88

sprawdzę w ETCE to napisze, na PW masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzę w ETCE to napisze, na PW masz

 

Dzięki, ale niestety nie mam PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88

napinacz łańcucha - 1

sruba z gniazdem wielozzebnym - 3

nastawnik wałka rozrządu -1

łańcuch nastawnika rozrządu - 1

śruba z łbem stożkowym i gniazdem wieloząbkowym - 1

uszczelka - 1

masa uszczeliająca -

uszczelka - 1

napinacz - 1

pas wielorowkowy - 1

pompa wody z uszczelką - 1

śruba dwustronna - 1

zestwa naprawczy pasek i rolka napinająca - 1

tyle w ETCE było

 

ROBOCIZNA PONIŻEJ WG STAWEK ASO:

Wymiana paska zębatego z p. wody – 555zł

Wymiana łańcucha rozrządu z napinaczem – 1520zł

Wymiana paska wielorowkowego z napinaczem – 192zł

Edytowane przez medyk88
ceny robocizny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

 

Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik

 

 

ja miałem taki obiaw, że zaczał chodzić jak TDi, klepał strasznie, metaliczny dźwięk. Okazało się, że łańcuch się rozciągnął bo popsuł się napinacz - serwis naciągał mnie na wariator, za który płaci się jak za zboże. Radą innego mechanika wymieniłem sam łańcuch z napinaczem, mam zrobione 27 tys i cisza. Warto zobaczyć, jak wyglądają ząbki na wariatorze - jak jest niezużyty to ma fabryczne takie czarne szlify, co świadczy, że nie trzeba wymieniać i wystarczy tylko łańcuch + napinacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie 2.0 tfsi ma łańcuch czy pasek rozrządu bo już zgupiałem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie 2.0 tfsi ma łańcuch czy pasek rozrządu bo już zgupiałem ?

pasek:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności