vxz Zgłoś #101 Napisano 9 Grudnia 2013 Jeszcze co do tego turbo. Turbina nowa jaki koszt a uzywana ? Oraz jak wyglada sprawa naprawy tzn koszt mechanika za turbine wyjecie i zalozenie .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #102 Napisano 18 Grudnia 2013 kolego ja mam 180tkm i turbawka śmiga jak nowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doran Zgłoś #103 Napisano 18 Grudnia 2013 (edytowane) Jakoś w TDI nikogo nie przeraża turbo, to co martwi cię w TFSI - ten sam szmelc który prędzej czy później trzeba wymienić lub regenerować. Z turbo to proste ... "Jak dbasz tak masz" Ja mam 115 tyś, auto kupiłem jak miało 12 tyś i żadnych problemów z turbiną. Edytowane 24 Grudnia 2013 przez Doran Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #104 Napisano 18 Grudnia 2013 Ja mam 214 i śmiga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi6661 Zgłoś #105 Napisano 19 Grudnia 2013 jak dla mnie dwa podstawowe minusy tego silnika to spalanie i brak dynamiki powyżej 90km/h. Nie mam ciężkiej nogi a w mieście poniżej 10.5 nigdy nie zszedłem, w trasie na tempomacie rekord 7.7. Fajna kultura pracy bardzo cichy, na luzie niezauważalny. Wcześniej miałem a6 1.8T no fakt, że przyjemności z jazdy było więcej (dynamika) ale komfort podróżowania i wykonanie autka w środku to na pewno rekompensuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
otis Zgłoś #106 Napisano 23 Grudnia 2013 Panowie pytanie laika, zakupiłem auto z silnikiem 2.0 FSI przebieg 150 tysięcy, zalany olejem 5W50 podczas przeglądu w ASO był delikatnie zapocony silnik od spodu ale nie przeciekał, na pewno nic nie kapie od stoi w jednym miejscu od miesiąca. Zalanie takim olejem oznacza że silnik jest mocno weksploatowany i na innym by przeciekał czy też decyduje o tym kwestia dbałości poprzedniego właściciela o stan silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pagong Zgłoś #107 Napisano 24 Grudnia 2013 (edytowane) jak dla mnie dwa podstawowe minusy tego silnika to spalanie i brak dynamiki powyżej 90km/h. Nie mam ciężkiej nogi a w mieście poniżej 10.5 nigdy nie zszedłem, w trasie na tempomacie rekord 7.7. Fajna kultura pracy bardzo cichy, na luzie niezauważalny. Wcześniej miałem a6 1.8T no fakt, że przyjemności z jazdy było więcej (dynamika) ale komfort podróżowania i wykonanie autka w środku to na pewno rekompensuje cos nie tak w twoim passacie. w moim b6 2.0 FSI do 150/160 km/h leci lekko do 185km/h potrzebuje troszke ale nie odbywa sie to za ciezko. natomiast wiekszych predkosci nie mialem okazji przetestowac ponoc max 220 poleci:) gdybym mial teraz ponownie rozwazyc zakup passata b6 z silnikiem benzynowym to pod uwagę brałbym tylko 2.0 fsi lub 3.2 V6 250km. A z innych modeli VW rozwazam w przyszlosci zakup Phaetona:) ma ktos moze jakies doswiadczenia z tym samochodem? Edytowane 24 Grudnia 2013 przez pagong Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzechu111 Zgłoś #108 Napisano 5 Stycznia 2014 Witam. Panowie od niedawna posiadam 2.0 fsi 158 tys przebiegu 2005r. Powiedzcie co najczęściej przy tym przebiegu siada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #109 Napisano 8 Stycznia 2014 Nic, ewentualnie rozrząd, tudzież EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
filip. Zgłoś #110 Napisano 11 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam, co jeszcze należałoby by sprawdzić?stoję przed zakupem audi a4 fsi 2003 w automacie. Z góry dziękuje za wszystkie sugestie. Pozdrawiam. - - - - - aktualizacja - - - - - WITAM , co jeszcze należałoby sprawdzic? Mam zamiar kupić a4 fsi z 2003r. Pozdrawiam Edytowane 11 Kwietnia 2014 przez filip. POPRAWA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88 Zgłoś #111 Napisano 11 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam. Panowie od niedawna posiadam 2.0 fsi 158 tys przebiegu 2005r. Powiedzcie co najczęściej przy tym przebiegu siada u mnie przy 168000 rozrząd pasek rolki pompa wody plus łańcuch i napinacz (łańcuch grzechotał jakbym starym dizlem jeżdził) przy 169000 kompresor klimy mimo pełnego układu płynu edit: przy 163000 przepustnica jeszcze była wymieniana Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez medyk88 dodanie 1 usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #112 Napisano 11 Kwietnia 2014 Witam, co jeszcze należałoby by sprawdzić?stoję przed zakupem audi a4 fsi 2003 w automacie. Z góry dziękuje za wszystkie sugestie. Pozdrawiam. - - - - - aktualizacja - - - - - WITAM , co jeszcze należałoby sprawdzic? Mam zamiar kupić a4 fsi z 2003r. Pozdrawiam Kolego w 2003r. Nie było jeszcze fsi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin221 Zgłoś #113 Napisano 20 Kwietnia 2014 Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik - - - - - aktualizacja - - - - - u mnie przy 168000 rozrząd pasek rolki pompa wody plus łańcuch i napinacz (łańcuch grzechotał jakbym starym dizlem jeżdził)przy 169000 kompresor klimy mimo pełnego układu płynu Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88 Zgłoś #114 Napisano 22 Kwietnia 2014 sprawdzę w ETCE to napisze, na PW masz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malin221 Zgłoś #115 Napisano 22 Kwietnia 2014 sprawdzę w ETCE to napisze, na PW masz Dzięki, ale niestety nie mam PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88 Zgłoś #116 Napisano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) napinacz łańcucha - 1 sruba z gniazdem wielozzebnym - 3 nastawnik wałka rozrządu -1 łańcuch nastawnika rozrządu - 1 śruba z łbem stożkowym i gniazdem wieloząbkowym - 1 uszczelka - 1 masa uszczeliająca - uszczelka - 1 napinacz - 1 pas wielorowkowy - 1 pompa wody z uszczelką - 1 śruba dwustronna - 1 zestwa naprawczy pasek i rolka napinająca - 1 tyle w ETCE było ROBOCIZNA PONIŻEJ WG STAWEK ASO: Wymiana paska zębatego z p. wody – 555zł Wymiana łańcucha rozrządu z napinaczem – 1520zł Wymiana paska wielorowkowego z napinaczem – 192zł Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez medyk88 ceny robocizny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugi6661 Zgłoś #117 Napisano 24 Kwietnia 2014 Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik - - - - - aktualizacja - - - - - Witam, mam pytanie. Jak wymieniałeś łańcuszek i napinacz to przy wymianie nie powiedzieli że masz też zdarte wałki rozrządu? Mam podobny problem do wymiany wałki, napinacz z łańcuszkiem i wariator. Nie byłem jeszcze w ASO tak stwierdził mój mechanik ja miałem taki obiaw, że zaczał chodzić jak TDi, klepał strasznie, metaliczny dźwięk. Okazało się, że łańcuch się rozciągnął bo popsuł się napinacz - serwis naciągał mnie na wariator, za który płaci się jak za zboże. Radą innego mechanika wymieniłem sam łańcuch z napinaczem, mam zrobione 27 tys i cisza. Warto zobaczyć, jak wyglądają ząbki na wariatorze - jak jest niezużyty to ma fabryczne takie czarne szlify, co świadczy, że nie trzeba wymieniać i wystarczy tylko łańcuch + napinacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #118 Napisano 24 Kwietnia 2014 Panowie 2.0 tfsi ma łańcuch czy pasek rozrządu bo już zgupiałem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #119 Napisano 24 Kwietnia 2014 Panowie 2.0 tfsi ma łańcuch czy pasek rozrządu bo już zgupiałem ? pasek:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasgwe Zgłoś #120 Napisano 24 Kwietnia 2014 dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach