Ponczo23 Zgłoś #21 Napisano 30 Grudnia 2010 A gdzie to pisze tv gdzie swiece zarowe sa z tej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszoo Zgłoś #22 Napisano 30 Grudnia 2010 Oznaczenie silnika jest na naklejce w bagażniku koło koła zapasowego i na osłonie rozrządu. Z tego co wiem wszystkie AJM i ATJ mają te same długości świec, (przynajmniej tak zapewniał mnie sprzedawca patrząc w katalog) przy czym są one krótsze od stosowanych w silnikach PD po 2000roku. Długość świecy do AJM to chyba 92mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #23 Napisano 30 Grudnia 2010 A w jakis inny sposob mozna spráwdžic jaki to rodžaj silníka czy gdzies jest napísane na silníku jak tak w ktorým miejscu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #24 Napisano 30 Grudnia 2010 Kolega ma też 115 ps i ma skrzynie 6biegową i ma ATJ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszoo Zgłoś #25 Napisano 30 Grudnia 2010 Z tego co się dowiedziałem z naszego forum to AJM występował tylko z 5 biegową, a ATJ zarówno z 5 jak i 6 biegową. Ponadto ATJ mimo takiej samej mocy jak AJM ma ciut większy moment obrotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrewk Zgłoś #26 Napisano 31 Grudnia 2010 ja mam ATJ i skrzynię 5-biegową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #27 Napisano 31 Grudnia 2010 ATJ i AJM to są identyczne niemal silniki. Mają taką samą moc, moment w ATJ jest troszkę większy(AJM 285; ATJ 310), a to za sprawą większego sprzęgła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #28 Napisano 31 Grudnia 2010 A mozna jakos inaczej sprawdzic jaki silník bo ja wymieníalem go písze gdzies na silníku jaki to rodzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin4 Zgłoś #29 Napisano 31 Grudnia 2010 Na oslonie paska rozrzadu powinienes miec. Swoja droga ile ma momentu ATJ z 5 biegowa skrzynia? tyle samo co AJM ? szukalem i nigdzie nie ma odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lenda91 Zgłoś #30 Napisano 31 Grudnia 2010 stawiam na świece Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KruK Zgłoś #31 Napisano 31 Grudnia 2010 ja obstawiam pompowtryski i na 99% jestem pewiem, że AJM nie ma pompy w baku, bo mój jest z 23-12-1999 i takowej nie posiada każdy AJM z jakim się spotkałem takowej nie posiadał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter111 Zgłoś #32 Napisano 2 Stycznia 2011 ja mam 115 KM (ATJ) i też mi ciężko odpalał na mrozie i po wymianie świec (BOSH) (dwie były spalone) odpala aż miło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marbels Zgłoś #33 Napisano 3 Stycznia 2011 Hej po czym poznać jaki silnik z ktorego roku i jaki to rodzaj bo moze byc ze mam nowszy silnik a krótsze swiece zarowe VW 1,2 TDI; 1,4 TDI; 1,7 SDI; 1,9 SDI; 1,9 TDI; 2,5 SDI; 2,5 TDI BORA, CADDY, GOLF, LT, LUPO, NEW BEETLE, PASSAT, POLO, SHARAN, TRANSPORTER, VENTO SILNIKI:1Y; 1Z; AAZ; ACV; AEY; AFN; AGD; AGP; AGR; AGX; AHB; AHD; AHF; AHG; AHH; AHU; AHY; AJM; AJT; AKU; AKW; ALE; ALH; AMF; ANJ; ANU; ANY; APA; AQM; ARL; ASV; ASX; ASY; ASZ; ATD; ATJ; AUF’; AUY; AVB; AVF; AVG; AVR; AWX; AXG; AXL; AXR; AYC; AYQ; AYY; AYZ; BBC; BBE jeden chu....steczka takie same świczki także nie możesz mieć krótszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #34 Napisano 4 Stycznia 2011 Mi chodzi ze sa 2 rodzaje swiec jedné maja 92mm a te drugie maja 97 niby do pompowtryskow jest jakas roznica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepsiko Zgłoś #35 Napisano 4 Stycznia 2011 Mi chodzi ze sa 2 rodzaje swiec jedné maja 92mm a te drugie maja 97 niby do pompowtryskow jest jakas roznica To czytałeś http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=17110 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hipec Zgłoś #36 Napisano 4 Stycznia 2011 mam podobny problem w passku z 2003 roku TDI tylko z mala roznica ze nie chce zapalicgdy jest cieply i postoi chwile po jezdzie. Wydaje sie jakby bez paliwa chodzil bo pmpe slychac tak glosno lub a na poczatku jak zalapuje to nie dzialaly wszystkie gary. Prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczak Zgłoś #37 Napisano 4 Stycznia 2011 A mozna jakos inaczej sprawdzic jaki silník bo ja wymieníalem go písze gdzies na silníku jaki to rodzaj jest na silniku wybity jego numer i oznaczenie, po tej stronie co są świece przy łączeniu silnika ze skrzynią, na wysokości miejsca, gdzie jest przykręcony filtr oleju do bloku, napewno trzeba zdjąć osłonę silnika, oczywiście tą od góry może filtr paliwa wyjąć/wysunąć do góry przykładowe foto z allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #38 Napisano 5 Stycznia 2011 Kúpilem dluzsze swiece i bede základál nápisze czy sie poprawilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byry007 Zgłoś #39 Napisano 5 Stycznia 2011 Ja jak zakładałem to sprawdzałem czy tłok nie wali o świece wrzuć jedynkę i delikatnie pchaj auto żeby tłokami obróciło, ale jak masz 115 to tłoki takie jak u mnie to zakładaj bez obaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #40 Napisano 5 Stycznia 2011 Ja mam PD 130 KM i założyłem świece 97mm (czyli dłuższe) i jest ok. - Fabrycznie takie były ,wieć do PD raczej dłuższe będą właściwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach