Ponczo23 Zgłoś #1 Napisano 29 Grudnia 2010 mam pasata 2000 rok pompowtrysk jak przyszla temperatura ponizej 5 stopni zaczol ciezko palic.juz mialem u mechanika sprawdzil pompke w baku czujnik temperatury zeby grzalo swiece musze go krecic 5 razy zeby odpalil co to moze byc???pomocy ---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 17:14 ---------- dodam jeszcze ze kreci kreci jak zalapie to zapala i niekolysze sie nic rowno chodzi a jak kreci to caly czas tak samo kreci kreci olej w silniku tez zmienilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #2 Napisano 29 Grudnia 2010 Jeśli świece żarowe prawidłowo działają i pompka podaje paliwo to pozostało podłączyć komputer- VAG i sprawdzić błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #3 Napisano 29 Grudnia 2010 a sa roznice miedzy swiecami na zwyklej pompie a w pompowtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #4 Napisano 29 Grudnia 2010 Różnicy między świecami nie ma sprawdż pobór prądu przy rozruchu i jak długo grzeją ci te świecy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #5 Napisano 29 Grudnia 2010 jak sprawdzic pobor mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
granwork Zgłoś #6 Napisano 29 Grudnia 2010 zrób logi statyczne tu masz opisane jak:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #7 Napisano 29 Grudnia 2010 Podjeć do elektryka i on ci sprawdzi pobur prądu jaki ci bierze rozrusznik bo jest to częsty obiaw ciężkiego rozruchu a na ciepłym silniku jak ci pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
granwork Zgłoś #8 Napisano 29 Grudnia 2010 albo http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=351950#post351950 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #9 Napisano 29 Grudnia 2010 jak juz zapali to moge go zgasic i zapali na strzala czyli nawet sie niezagrzeje ---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:41 ---------- czyli dlugos swiec zarowych niema znaczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #10 Napisano 29 Grudnia 2010 Przyczyną problemu może być też uszkodzona pompa paliwa w zbiorniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #11 Napisano 29 Grudnia 2010 ajm chyba nie ma pompy w baku.moge sie mylic niech mnie ktos poprawi jak co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorin83 Zgłoś #12 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) Dla mnie to wygląda na niesprawne świece żarowe. Jak już zapali to jeździ normalnie? Jesli tak to problemów paliwowych nie ma. Można sprawdzić na "iskrzenie". Kawałek kabla od aku, zdejmujemy kable ze świec i po kolei do każdej przykładamy ten z aku. Iskrzy to działa brak iskrzenia - trup. W zeszłym roku przy wymianie świec tak sprawdzałem tyle ze już wyciągnięte, tylko jedna zaiskrzyła i się zagrzała. A problemy były te same, w niskich temperaturach ciężko palił. Kichał prychał i dopiero za x razem łapał. Edytowane 29 Grudnia 2010 przez gorin83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #13 Napisano 29 Grudnia 2010 AJM ma pompe w zbiorniku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1182917.html#5932597 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #14 Napisano 29 Grudnia 2010 niekoniecznie musi miec pompe ajm. wiem ze atj od 2000r mialy juz pompe w baku ale niekoniecznie ajm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stefi74 Zgłoś #15 Napisano 29 Grudnia 2010 Mój ma 1999 AJM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszoo Zgłoś #16 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) Dokładnie nie wszystkie AJM miały pompe paliwa w zbiorniku. Wymieniałeś filtr paliwa na zime? Stefi74, nie wiesz kiedy podawane jest napięcie na tą pompę, już po włączeniu zapłonu, czy dopiero w momencie rozruchu silnika? Edytowane 29 Grudnia 2010 przez lukaszoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinossss Zgłoś #17 Napisano 29 Grudnia 2010 a moj chyba nie ajm koniec 99 r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marbels Zgłoś #18 Napisano 29 Grudnia 2010 (edytowane) Dokładnie nie wszystkie AJM miały pompe paliwa w zbiorniku. Wymieniałeś filtr paliwa na zime? Jakby problem był z filtrem to by nie jeździł normalnie po odpaleniu. Nie wiem czy w ogóle by zapalił? Ja mam podobny problem. Jak już zapali to chodzi jak burza. Z rana muszę grzać na trzy razy żeby zapalił. Jak już zapali to puszcza chmurę białego dymu. Świece sprawdzone na żarówkę, filtr wymieniony, uszczelniacze na pompowtryskach, cofanie paliwa wyeliminowane, zero błędów po diagnozie VAG-iem i nadal to samo. Mechanik już rozkłada ręce, co jeszcze może być nie tak? Proszę pomóżcie. Edytowane 29 Grudnia 2010 przez Marbels Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ponczo23 Zgłoś #19 Napisano 30 Grudnia 2010 Hej po czym poznać jaki silnik z ktorego roku i jaki to rodzaj bo moze byc ze mam nowszy silnik a krótsze swiece zarowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 30 Grudnia 2010 Hej po czym poznać jaki silnik z ktorego roku i jaki to rodzaj bo moze byc ze mam nowszy silnik a krótsze swiece zarowe na bloku masz te litery wybite np. AJM a potem to podajesz do etki i pokaże ci z którego przedziału silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach