Skocz do zawartości
Ponczo23

nieodpala dobrze pasat 2000rok 115km

Rekomendowane odpowiedzi

mam pasata 2000 rok pompowtrysk jak przyszla temperatura ponizej 5 stopni zaczol ciezko palic.juz mialem u mechanika sprawdzil pompke w baku czujnik temperatury zeby grzalo swiece musze go krecic 5 razy zeby odpalil co to moze byc???pomocy

 

---------- Post added at 17:19 ---------- Previous post was at 17:14 ----------

 

dodam jeszcze ze kreci kreci jak zalapie to zapala i niekolysze sie nic rowno chodzi a jak kreci to caly czas tak samo kreci kreci olej w silniku tez zmienilem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli świece żarowe prawidłowo działają i pompka podaje paliwo to pozostało podłączyć komputer- VAG i sprawdzić błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a sa roznice miedzy swiecami na zwyklej pompie a w pompowtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnicy między świecami nie ma sprawdż pobór prądu przy rozruchu i jak długo grzeją ci te świecy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak sprawdzic pobor mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób logi statyczne tu masz opisane jak:http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjeć do elektryka i on ci sprawdzi pobur prądu jaki ci bierze rozrusznik bo jest to częsty obiaw ciężkiego rozruchu a na ciepłym silniku jak ci pali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz zapali to moge go zgasic i zapali na strzala czyli nawet sie niezagrzeje

 

---------- Post added at 18:43 ---------- Previous post was at 18:41 ----------

 

czyli dlugos swiec zarowych niema znaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną problemu może być też uszkodzona pompa paliwa w zbiorniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ajm chyba nie ma pompy w baku.moge sie mylic niech mnie ktos poprawi jak co :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to wygląda na niesprawne świece żarowe. Jak już zapali to jeździ normalnie? Jesli tak to problemów paliwowych nie ma.

Można sprawdzić na "iskrzenie". Kawałek kabla od aku, zdejmujemy kable ze świec i po kolei do każdej przykładamy ten z aku. Iskrzy to działa brak iskrzenia - trup.

W zeszłym roku przy wymianie świec tak sprawdzałem tyle ze już wyciągnięte, tylko jedna zaiskrzyła i się zagrzała. A problemy były te same, w niskich temperaturach ciężko palił. Kichał prychał i dopiero za x razem łapał.

Edytowane przez gorin83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie musi miec pompe ajm. wiem ze atj od 2000r mialy juz pompe w baku ale niekoniecznie ajm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma 1999 AJM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie wszystkie AJM miały pompe paliwa w zbiorniku. Wymieniałeś filtr paliwa na zime?

Stefi74, nie wiesz kiedy podawane jest napięcie na tą pompę, już po włączeniu zapłonu, czy dopiero w momencie rozruchu silnika?

Edytowane przez lukaszoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moj chyba nie :P ajm koniec 99 r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie nie wszystkie AJM miały pompe paliwa w zbiorniku. Wymieniałeś filtr paliwa na zime?

 

 

 

Jakby problem był z filtrem to by nie jeździł normalnie po odpaleniu. Nie wiem czy w ogóle by zapalił?

Ja mam podobny problem. Jak już zapali to chodzi jak burza. Z rana muszę grzać na trzy razy żeby zapalił. Jak już zapali to puszcza chmurę białego dymu. Świece sprawdzone na żarówkę, filtr wymieniony, uszczelniacze na pompowtryskach, cofanie paliwa wyeliminowane, zero błędów po diagnozie VAG-iem i nadal to samo. Mechanik już rozkłada ręce, co jeszcze może być nie tak? Proszę pomóżcie.

Edytowane przez Marbels

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej po czym poznać jaki silnik z ktorego roku i jaki to rodzaj bo moze byc ze mam nowszy silnik a krótsze swiece zarowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej po czym poznać jaki silnik z ktorego roku i jaki to rodzaj bo moze byc ze mam nowszy silnik a krótsze swiece zarowe
na bloku masz te litery wybite np. AJM a potem to podajesz do etki i pokaże ci z którego przedziału silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności