tomtu Zgłoś #141 Napisano 18 Kwietnia 2018 Witam szanownych. Mojego passata też dopadł syndrom wytartego wałka. Rano odpalam, dudni w filtrze powietrza. Przejechałem kawałek, przestało. Zrobiłem około 20km i dudnienie powróciło. Po zdjęciu pokrywy widać wytartą krzywkę na ostatnim cylindrze (od strony vacumpompy) i rysę na krzywce od dźwigienki pompowtrysku. Popychacz też jakiś luźny. Teraz pytania: jakiej firmy wałek? doczytałem że polecany to KOLBENSCHMIDT szklanki INA? panewek Kolbenschmidt ? uszczelniacza Corteco? przy okazji wymienić uszczelnienia pompek ? ( jakiej firmy) I dlaczego wytarła się tylko jedna krzywka? ps: przebieg pastucha ok 340kkm i filmik z luźną szklanką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wotek Zgłoś #142 Napisano 8 Maja 2018 Można powiedzieć że jestem na tym samym etapie 1.9 tdi 115km przebieg 370 000 niby oryginalnie szklaneczki Ina Panewki Glyco szklanki takie sobie- jedna miała luz pierwsza właśnie od pompy, wałka nie zmienieliśmy bo tylko ledwo co rysniety był, stwierdziliśmy że delikatnie papierem 2000 na mokro przelecimy i będzie cacy Pompki też wyciągałem i błąd nie błąd gniazda lekko wytarte jakbym nie wyciągał to pewnie z 30-40 000 by przejeździł ale jak już wyciągnąłem to do tulejowania głowice oddałem to już nowe prowadniczki zawory planowanie ogólnie 900 zł za samą głowicę, może i dobrze bo odrazu wszystko będzie zrobione, za same części, oleje filtry panewki szklanki śruby uszczelka głowice wsio wsio jakieś 1500zł wszystkie uszczelniacze, uszczelki i śruby dawałem elringa Kolbenschmidt ciężko dostać na allegro może by znalazł albo po sklepach trochu trzeba się nalatać ale myślę że panewki glyco będą spoko, większość je zakłada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach