Skocz do zawartości

tomtu

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomtu

  • Urodziny 05.04.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    EL

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Podepnę się pod temat. Czasami miałem problem z przeładowaniem, po pogonieniu autostradą przeszło na jakiś czas. Niestety problem powrócił, dodatkowo zaczęło brakować mocy od dołu. w logach widać jak przeładowuje już przy 2121obrotach http://vaglogi.pl/log-003_011_001_SLTLWKd.html jeszcze logi BS 011 i 003 przed wymianą turbiny http://vaglogi.pl/log-011_y5IU6QJ.html http://vaglogi.pl/log-003_w7sef7z.html Po wymianie na regenerowaną słabo się zbiera od dołu. pierwszy log, to gaz od razu w podłogę (tu turbo dziura masakryczna) http://vaglogi.pl/log-011_5K8s15V.html drugi, to spokojne wciskanie gazu do oporu ( tu nie odczuwa się tak dziury) http://vaglogi.pl/log-011_jPRIZ.html BS011,003 po wymianie turbo http://vaglogi.pl/log-011_22iN4.html http://vaglogi.pl/log-003_kiBhA5.html Dodatkowo jeszcze bipy na 3 i 4 pompce skoczyły do około 50,60, wcześniej były około 25-35 O co może chodzić? Możliwe że przepływka szwankuje? N75 nie działa prawidlowo?
  2. Cześć, może ktoś polecić dobrego fachowca od turbo? Turbina zaczyna przeładowywać.
  3. Cześć, potrzebuje wymienic walek rozrządu. Polecacie jakiegoś zaufanego mechanika? PS Jarek Szczesny ok, tylko terminy odległe
  4. Cześć,

    W moim AVF wałek rozrządu dokonał żywota.

    Masz może coś z polecanych Kolbenschmidt 50006304 (bez /1) i Federal Mogul CAM928 ?

    plus panewki, uszczelnienia, szklanki INA, uszczelka pokrywy ?

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1. elemenateur

      elemenateur

      mam wszystko w super cenie.

      Zapraszam do kontaktu telefonicznego 663 962 604

      ogarniemy od ręki :)

      Pozdrówki
      Marcin

  5. Witam szanownych. Mojego passata też dopadł syndrom wytartego wałka. Rano odpalam, dudni w filtrze powietrza. Przejechałem kawałek, przestało. Zrobiłem około 20km i dudnienie powróciło. Po zdjęciu pokrywy widać wytartą krzywkę na ostatnim cylindrze (od strony vacumpompy) i rysę na krzywce od dźwigienki pompowtrysku. Popychacz też jakiś luźny. Teraz pytania: jakiej firmy wałek? doczytałem że polecany to KOLBENSCHMIDT szklanki INA? panewek Kolbenschmidt ? uszczelniacza Corteco? przy okazji wymienić uszczelnienia pompek ? ( jakiej firmy) I dlaczego wytarła się tylko jedna krzywka? ps: przebieg pastucha ok 340kkm i filmik z luźną szklanką
  6. Witam szanownych. Koledzy, mam banalne pytanie. Przegub od piasty to się odkręca normalnie w lewo? Czy z jednej strony auta w lewo, a z drugiej w prawo?
  7. "nie ma to wpływu na dynamikę, jedynie trujemy środowisko i silnik pracuje głośniej i bardziej twardo." No właśnie mam takie wrażenie jakby dźwięk silnika zrobił taki bardziej grzechocący. Ale czemu nie mogę teraz zrobić BS 003? Nic nie odpinałem przy zakładaniu zaślepki. Może się odpięło jakieś podciśnienie, albo zawór się zaciął ? ps Piotrek, dzięki za odpowiedź
  8. Szanowni. Z ciekawości zaślepiłem egr blaszką przy dolocie. Przez ok100km wszystko ok, potem wywalilo błąd. Zdemontowałem zaślepkę, ale teraz jak robię BS egr-u to silnik szarpie, krztusi sie i gaśnie. Wcześniej BS działał normalnie. Co może być przyczyną? ps tutaj logi przed zaślepieniem Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_9nX63e.html czy EGR on - off to nie powinno być 0-100% ?
  9. Nie szukam. Tak sprawdziłem, bo ostatnio coś przytkło passaciora zaraz po zaświeceni się rezerwy. Nalałem do pełna i przeszło. Myślałem że może pompki dostały po du..e. Ale chyba nie jest źle.
  10. Szanowni, Co możecie powiedzieć na temat pompek w moim passacie http://vaglog.pl/log-013_018_023_749F0q9.html Trzeba się martwić, czy jeszcze jest ok ? z góry dzięki za odpowiedz.
  11. Szanowni. Opiszę mój przypadek z wczoraj. Jadę sobie z roboty, zaświeciła się rezerwa. Do stacji miałem jakieś 2-3km. Dosłownie po minucie od zaświecenia się rezerwy auto złapało "muła. Doczłapałem się do stacji, nalałem do pełna i wszystko przeszło. Dzisiaj pojechałem przegonić passata na autostradę. Jedzie normalnie. Pewnie syf w zbiorniku. ps. Na rezerwie zdarzył mi się jechać może z 5 razy (przez 4lata). Zawsze tankuję do pełna na dużych stacjach. Filtr paliwa wymieniony latem. Auto ma nalatane 330tys.
  12. Witam. U mnie skrzypiał górny przedni wachacz. Zerwala się tuleja i wachacz "slizgal" się na zewnętrznej stronie gumy. Do czasu wymiany pomagało polewanie olejem (wd40 nie dawało rady uciszyć skrzypienia).
  13. A ten golfV to Pb? Jak miałem nissana 2.0 benzyna to jak go się dobrze przypilowalo, to na postoju sierdziało zbukami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności