deratus Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2010 (edytowane) Czy jest możliwość niezależnego sterowanie spryskiwaczami ksenonów dźwignią wycieraczek,ale nie przy jednoczesnym włączeniu razem ze spryskiwaczami szyb.Chodzi mi o wykorzystanie ruchu dźwignią w dół (standardowo włączają one wycieraczki na raz) Edytowane 17 Grudnia 2010 przez deratus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #2 Napisano 17 Grudnia 2010 Czy jest możliwość niezależnego sterowanie spryskiwaczami ksenonów dźwignią wycieraczek,ale nie przy jednoczesnym włączeniu razem ze spryskiwaczami szyb.Chodzi mi o wykorzystanie ruchu dźwignią w dół (standardowo włączają one wycieraczki na raz) da sie bez wiekszego problemu... znaczy problem jest ale jezeli masz czas checi i smykalke do dlubania to dasz sobie rade. Musisz rozebrac manetke odcias styki dolnego polozenia(tego jak mowisz na raz) i wykozystac je do sterowania przekaznikiem ktory poda napiecie na pompke do spryskow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deratus Zgłoś #3 Napisano 18 Grudnia 2010 Żeby dostać się i rozebrać manetkę trzeba ściągać kierownicę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wazel Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2010 niestety ale tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemcionet Zgłoś #5 Napisano 7 Marca 2011 Koledzy a czy działają wam spryskiwacze ksenonów w zimie ?? i czy przy tak niskich temperaturach one cały czas działają czy się rozłączają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #6 Napisano 7 Marca 2011 Koledzy a czy działają wam spryskiwacze ksenonów w zimie ?? i czy przy tak niskich temperaturach one cały czas działają czy się rozłączają? Jak masz zimowy niezamarznięty płyn to działają. W każdych warunkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rutek21 Zgłoś #7 Napisano 7 Marca 2011 Czy to zima czy lato czy +30 czy -30 spryski muszą/mają działać nie ma znaczenia tylko odpowiedni płyn trzeba zalać w odpowiednim czasie oczywiście:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicha1 Zgłoś #8 Napisano 8 Marca 2011 Nie wiem czy to dobry pomysł ze względu na to, że pompka do spryskiwania świateł pobiera dużo prądu i prawdopodobnie od razu spali Ci bezpiecznik. Ja bym na Twoim miejscu zastosował przekaźnik czasowy i podłączył go przy pompce do sprysków szyb (tzn jak włączysz spryskiwanie szyb i przytrzymasz dźwignie to po upływie kilku sekund załączy Ci się spryskiwacz lamp.) Ja coś takiego zastosowałem. I na pewno będzie mniej roboty niż przy ściąganiu manetki i odcinaniu kabli. Tu masz stronkę odnośnie samego przekaźnika http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p61,przekaznik-czasowy-1tp30 Z podłączeniem nie powinieneś miećwiększych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mora Zgłoś #9 Napisano 8 Marca 2011 jeśli masz sedana to można by założyć manetkę od varianta, bo on ma chyba oddzielne spryskiwanie tylnej szyby... i podłączyć do spryskiwania reflektorów. chyba, że się mylę to mnie poprawcie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicha1 Zgłoś #10 Napisano 9 Marca 2011 Jeżeli chodzi o pompkę spryskiwaczy w kombi to jest jedna i ta sama na przednia jak i na tylną szybę. Różnica jest tylko w polaryzacji. tzn jeżeli do pompki kablem nr 1 płynie + a kablem nr 2 - to będzie pryskać na przednią szybę, jeżeli kablem nr.1 płynie - a kablem nr 2 + to będzie pryskać na tylną szybę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach