Gość kiju Zgłoś #61 Napisano 4 Sierpnia 2007 Dzieki Duzy, ale ktory słupek masz na mysli????? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jack74 Zgłoś #62 Napisano 5 Sierpnia 2007 Miałem coś podobnego u mnie w B5 '99. coż , za nowy zamek spiewali 500zl/szt. w ASO . A szwankowal przód i tył lewa strona- w sumie 1000 zł. Suszenie na nic sie zda. W lecie tez miałem wszystko OK. Ale w zimie to juz klapa Swietełko raz działało w lecie , a raz nie ( w zimie), Brzeczyk wogóle zaniemówił. Ale znalazłem speca, ktory rozebrał cały zamek w drzwiach z przodu i z tyłu i zrobil porządek za 2 stówki (bo roboty było co niemiara). A problem lezy w starych lutach, które sie utleniaja. Poprawienie styku złączy w samym zamku załatwia sprawe na długi czas. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #63 Napisano 6 Sierpnia 2007 A problem lezy w starych lutach, które sie utleniaja. Poprawienie styku złączy w samym zamku załatwia sprawe na długi czas. A u mnie w mikrowłączniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WojtasZ Zgłoś #64 Napisano 30 Sierpnia 2007 Witam Jak to w końcu jest z tym centralnym zamkiem Kiedy raz przekręcę kluczyk zamykając drzwi to dioda w drzwiach kierowcy się nie zapala. Gdy natomiast przekrecę po chwili drugi raz to juz miga. Czy to jest normalne czy już muszę się zabrać za zimne luty lub mikrowyłączniki Dodam że jak zamykam drzwi z alarmu to nie chce dioda migać. jak dobiję kluczykiem to miga. Kupiłem niedawno to B5 i poprawiam drobne usterki po starym właścicielu a z tym zamkiem to zgłupiałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #65 Napisano 30 Sierpnia 2007 już muszę się zabrać za zimne luty lub mikrowyłączniki dobrze prawisz jak zamykam drzwi z alarmu to nie chce dioda migaćbo drzwi zamknięte, ale nie zaryglowane - możliwe otwarcie od wewnątrz przez dwykrotne pociągnięcie klamkijak dobiję kluczykiem to miga.pewnie mikrostyk "załapuje" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość WojtasZ Zgłoś #66 Napisano 30 Sierpnia 2007 Makaj teraz mi namąciłeś. Czy dobrze rozumiem że raz przekręcenie kluczykiem zamyka drzwi i dioda w drzwiach kierowcy wtedy nie miga i nie powinna , a jeśli przekręce drugi raz to rygluje drzwi i dioda w drzwiach powinna migać? Jeśli tak to moje mikrowyłączniki są OK. a alarm tylko zamyka drzwi bez migania diody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #67 Napisano 30 Sierpnia 2007 moje mikrowyłączniki są OKraczej nie, takie działanie nie jest prawidłowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #68 Napisano 30 Sierpnia 2007 Moduł Komroftu Nasi sąsiedzi mają już początek jak do niego się dostać znalazłem również bardzo fajny środek trzeba to tylko zamknąć w całość i ładnie opisać jak diagnozować i jak naprawić ?: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1542461 http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ znalazłem trochę części do tego: http://docs-europe.electrocomponents.com/webdocs/04fa/0900766b804fa50a.pdf A dokładnie to jest ten switch DK1: DK1G-ULA0 (Czerwona i żółta >>) DK1G-TRA0 (niebieska >> ) Cherry GmbH - Germany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #69 Napisano 30 Sierpnia 2007 IP6K5 to norma, której wymagania spełnia ten przełącznik. Nasz konkretny model to DK1# - **A0, gdzie # oznacza tryb NO lub NC (nie pamiętam jak jest u nas w zamkach), a ** oznaczają sposób wyprowadzenia pinów (w zależności jak który leży w naszych zamkach). W każdym razie nic, tylko zamawiać - w spoerle są za 1,01 Euro sztuka (bez vat), a minimalna ilość zamówienia to 2500 szt. Jest też chyba jakiś dystrybutor w wawie [M] THX już poprawiłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #70 Napisano 31 Sierpnia 2007 W TME mieli kiedyś tego na wiadra, może nie "wiśniowe" ale pasowały, no i jeszcze taniej było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #71 Napisano 31 Sierpnia 2007 Te "wiśniowe" mają to dobrego, że pasują bez rzeźby, a to jest dość ważne w automotive, bo nie ma problemu z mocowaniem nieoryginalnych (wrażliwość na wstrząsy i drgania - klejenie odpada). Zresztą fabryczne rozwiązanie też nie jest dobre, bo po >5 latach lut ulega uszkodzeniu (co jest często niewidoczne gołym okiem). Lepiej by było, gdyby switch trzymał się nie na wlutowanych pinach, a na opasce wlutowanej w PCB i na pinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #72 Napisano 31 Sierpnia 2007 Ważniejszym jest to, aby naprawiać to servo (zresztą inne tego typu napędy też) tylko raz, nieraz poprawiając fabrykę. ... niestety w automotive produkuje się coraz taniej i coraz bardziej skomplikowane układy, aby to było możliwe taśma musi zasuwać - stąd takie, a nie inne rozwiązanie ... samo rozbieranie tego serva to "rzeźba", dla jednych mniejsza - dla innych większa, tak więc najważniejszym jest to aby to zrobić dobrze, tak aby w przyszłości nie była potrzebna kolejna naprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PITOS Zgłoś #73 Napisano 5 Grudnia 2007 CZesc mam ten sam problem co moj kolega z zamkiem a dokladniej z wkladka jakis czas temu kiedy otwieralem auto kluczykiem strasznie cieszko kluczyk sie obracal w prawo i lewo a wiec wpaldem na genialny pomysl i popsikalem go wd i......... i troche lepiej ale nie na dlugo bo na nastepny dzien wstalem rano i chce jechac do pracy a tutaj klops wlorzylem kluczyk do zamka przekrecilem i cos sie urwalo i od tamtej pory moge soebie kluczyc obracac do okola w obydwie strony i nic nie dziala nie zamyka nie otwiera. I tutaj moje pytanie za 100opkt ;] co musze teraz wymienic zeby bylo jak przedtem ? (dla adminow nie mam polskich znakow na mojim systemie wiec sorka ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #74 Napisano 5 Grudnia 2007 Najprawdopodobniej musisz wymienić cały zespół zamka - zapewne połamałeś wewnętrzne plastykowe tryby. Rozbierz zamek, dokonaj oględzin i jeśli jest coś połamane, to wymień. Innej rady nie ma. Instrukcje demontażu są na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelstaszow Zgłoś #75 Napisano 8 Grudnia 2009 Witam,jutro biorę sie za wkładkę zamka,poniewaz kluczyk wchodzi mi do połowy i koniec, i teraz pytanie, jak wyjmę tą wkładke (bebenek) to jak dostać sie do wnętrza wkładki,do krzywek ,czy jest to skomplikowane,czy otwiera sie wkładka od strony kluczyka,czy od tylnej strony na jakies oringi, itp,prosze o info jak zajzec do srodka wkładki samej, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naughty_b Zgłoś #76 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Witam, mam nastepujacy problem. Dzis zatrzasnely mi sie drzwi przednie od strony pasazera w moim Passacie (anglik). Centralny dziala normalnie, tzn podnosi grzybek, ale drzi niestety nie bardzo maja ochote sie otworzyc. Nie mozna otworzyc ani za pomoca zewnetrznej, ani wewnetrznej klamki. No i jestem w kropce bo nie wiem jak sie dobrac do zamka skoro mam zamkniete drzwi wiec nie zdejme tapicerki Czy jest jakis sposob zeby dobrac sie do zamka lub otworzyc drzwi ? Bardzo prosze o pomoc Edytowane 29 Grudnia 2009 przez naughty_b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #77 Napisano 29 Grudnia 2009 poszukaj na forum jest gdzies opis jak otworzyc takie drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
naughty_b Zgłoś #78 Napisano 29 Grudnia 2009 Przeszukalem forum ale znalazlem tylko porade aby rozwiercic zaslepke i otworzyc srubokretem, ale jakos nie jestem przekonany do takiego dzialania, moze jakis inny sposob ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlas7466 Zgłoś #79 Napisano 8 Października 2010 witam panowie ma ktos może jakieś fotki z demontazem tylnich drzwi do mojego paska 98r,19 tdi, 110km, kombi , bo nie moge tego znależć na tym forum, jest tylko demontaż przednich z góry dziekuje ---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:45 ---------- witam wszystkich posiada ktos fotki demontażu tylnich drzwi do passata b5 kombi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #80 Napisano 8 Października 2010 witam wszystkich posiada ktos fotki demontażu tylnich drzwi do passata b5 kombi? Pytasz o to? :ocochodzi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach