eNcoM Zgłoś #1 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam w golfiku II 1,6D zaczeła cieknąć pompa w miejscu gdzie cięgno linki gazu wchodzi w jej korpus i tu moje pytanie: Czy jest tam jakiś oring czy jest to rozwiązane inaczej?? Da się to zrobić samemu czy bez pompiarza się nie obejdzie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 10 Grudnia 2010 po 1 zły dział po 2 [ATTACH]41848[/ATTACH] po 3 powodzenia w naprawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 10 Grudnia 2010 Witam w golfiku II 1,6D zaczeła cieknąć pompa w miejscu gdzie cięgno linki gazu wchodzi w jej korpus i tu moje pytanie: Czy jest tam jakiś oring czy jest to rozwiązane inaczej?? Da się to zrobić samemu czy bez pompiarza się nie obejdzie?? Robiłem to w golfie MK-1, też 1.6D - to chyba te same silniki (?) Jest tam O-ring, wymiana łatwa, tylko przed zdjęciem ramienia z ośki (technicznie jest to wał, ale potocznie więcej osób kojarzy właśnie ośkę) trzeba zaznaczyć/zapamiętać jego ustawienie przy max. cofnięciu, albo max. wychyleniu... nie pamiętam dokładnie, ale ja tego nie sprawdziłem i później miałem małego pietra, jak nie chciał odpalić , ale szybko udało mi się ustawić. O-ring dobrałem z posiadanych w garażu (spośród 500szt ) więc nie podam numeru czy wymiaru... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #4 Napisano 10 Grudnia 2010 po 1 zły dział po 2 pompa.pdf po 3 powodzenia w naprawie thxRobiłem to w golfie MK-1, też 1.6D - to chyba te same silniki (?)thx Jak nie dam rady to pompiarz ale skoro to tylko oring na ośce to może nie będzie źle Rozumiem że zazaczam pozycję ramienia, odkręcam ramię, a później ośka wyjdzie a ia niej oring ?? Po zaznaczeniu punktu nic w pompie się nie przestawi?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #5 Napisano 10 Grudnia 2010 Rozumiem że zazaczam pozycję ramienia, odkręcam ramię, a później ośka wyjdzie a ia niej oring ?? Ideałem jest zaznaczenie ustawienia pomiędzy ośką a ramieniem/dźwignią. Łatwiej jest sprawdzić zakres ruchu dźwigni i to zaznaczyć. Ośka zostaje w pompie, po zdjęciu ramienia można zdjąć pokrywę/dekiel z otworem. Ośka jest tam jakoś zaczepiona, już nie pamiętam. Dramatu generalnie z tym nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #6 Napisano 10 Grudnia 2010 Ośka zostaje w pompie, po zdjęciu ramienia można zdjąć pokrywę/dekiel z otworem. Ośka jest tam jakoś zaczepiona, już nie pamiętam. Dramatu generalnie z tym nie ma. czyli oring jest na ośce, która jest zaczepiona gdzieś głębiej czyli jak sciągne ten dekielek nic mi spod niego nie wyskoczy ??druga sprawa rozumiem że pod tym deklem pewnie jest jakaś uszczelka ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #7 Napisano 11 Grudnia 2010 Po dokładnym spojrzeniu na pompę zauważyłem że oś/wał cięgna gazu jest luźna (można ją ruszyć na boki) i chyba sam oring nie wystarczy Byłem u znajomego pompiarza, i powiedział, że gdyby po wymianie oringa uszczelniło się to i tak na krótki czas ten oring trzeba wymienić razem z tulejką prowadząca koszt 120zł więc lepiej niech to zrobi fachowiec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita17 Zgłoś #8 Napisano 12 Grudnia 2010 Witam wymiana tulejki i o ringu kosztuje 70zł mój tato robi lecz to za daleko przy wymianie trzeba uważać pisali koledzy wyżej na ustawienie tego wałka względem dźwigni gazu bo potem jaja ludziom wychodzą ewentualnie mogę zapytać ile będzie chciał za taki wałek i o ring Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #9 Napisano 12 Grudnia 2010 W poniedziałek zawoze golfa do pompiarza Myślę że 120 to też nie tragedia no i auto będzie zrobione od ręki a to też duży plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach