Skocz do zawartości
tomno

wentylator klimatyzacji

Rekomendowane odpowiedzi

No i znowu problem. Wentylator klimy chodził cały czas, bez względu na to czy AUTO czy ECON. Postanowiłem sprawę zbadać. Prześledziłem forum i znalazłem że przyczyną może być czujnik cieczy chłodzącej.

Wczoraj u mechanika przy okazji wymiany termostatu postanowiłem ten czujnik wymienić. Po robocie odpalam auto i radość wentylator nie chodzi, ale niestety przedwczesna bo wentylator odpala po jakichś 30 sec. a następnie wrzuca wyższy bieg i buczy jak F-16. Mechanik podłączył kompa, błędów brak. Co to jeszcze może być?:dolamam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i znowu problem. Wentylator klimy chodził cały czas, bez względu na to czy AUTO czy ECON. Postanowiłem sprawę zbadać. Prześledziłem forum i znalazłem że przyczyną może być czujnik cieczy chłodzącej.

Wczoraj u mechanika przy okazji wymiany termostatu postanowiłem ten czujnik wymienić. Po robocie odpalam auto i radość wentylator nie chodzi, ale niestety przedwczesna bo wentylator odpala po jakichś 30 sec. a następnie wrzuca wyższy bieg i buczy jak F-16. Mechanik podłączył kompa, błędów brak. Co to jeszcze może być?:dolamam

czy to na pewno wentylator klimy ? bo klima w obecnych warunkach nie powinna się załączyć a jeśli ci się wentylator załącza to znaczy ze przekaźnik lub takie ustrojstwo pod podłużnicą wysiadło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mielke ma rację najprawdopodobniej zespawały się styki w przekaźniku załączającym wentylator klimy u mojego teścia w golfie było identycznie (rozebrałem ustrojstwo styki były zespawane pilnik iglak w rękę i delikatnie podpiłowałem styki i działa do dzisiaj, przekaźnik jest szczelnie zamknięty i musiałem go rozcinać a potem kleiłem cjanopanem)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam panowie mielke ma rację najprawdopodobniej zespawały się styki w przekaźniku załączającym wentylator klimy u mojego teścia w golfie było identycznie (rozebrałem ustrojstwo styki były zespawane pilnik iglak w rękę i delikatnie podpiłowałem styki i działa do dzisiaj, przekaźnik jest szczelnie zamknięty i musiałem go rozcinać a potem kleiłem cjanopanem)

Pozdrawiam

obudowa przekaźnika jest na zatrzaskach więc nie wiem co tam jest do rozcinania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja napisałem że w golfie była sklejona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja napisałem że w golfie była sklejona
no to była już wcześniej robiona bo ori przekaźnik jest chroniony obudową na zatrzaskach po 1 na każdą ze ścian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem zobaczyć! są zatrzaski ale musiało to być składane na gorąco bo przy rozbieraniu zachowywało się jak sklejone.(golf 4 2006 rok)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie szukać tego przekaźnika w passacie? i jak to wygląda? A poza tym gdyby ze stykami było coś nie tak, to załączyłby się od razu a nie po pół minuty, chyba tak?

To wygląda tak jakby czujnik dał błędną informację i uruchomił wentylator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdzie szukać tego przekaźnika w passacie? i jak to wygląda? A poza tym gdyby ze stykami było coś nie tak, to załączyłby się od razu a nie po pół minuty, chyba tak?

To wygląda tak jakby czujnik dał błędną informację i uruchomił wentylator.

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1523 poczytaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opis rewelacyjny, rozumiem że chodzi o płytę przekaźników górną, przekaźnik 1.

Czy ta płyta jest od strony kierowcy za bezpiecznikami? Jak tam się dostać?

Zdjąłem osłonę od bezpieczników i poświeciłem, ale czy tam są aż 2 płyty z przekaźnikami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek jestes na kapie:bleble

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tomek jestes na kapie

 

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:02 ----------

 

jaki ty masz motor w swym pasku i jaki dokladnie masz problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,8T 150koni, problem jest opisany na samym początku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opis rewelacyjny, rozumiem że chodzi o płytę przekaźników górną, przekaźnik 1.

Czy ta płyta jest od strony kierowcy za bezpiecznikami? Jak tam się dostać?

Zdjąłem osłonę od bezpieczników i poświeciłem, ale czy tam są aż 2 płyty z przekaźnikami?

odkręcasz dolną część pod kierownicą jest na 3 lub 4 troxy uważaj na połączenie pokręteł świateł i ustawienia świateł i licznika (jaśniej-ciemniej) potem odkręcasz płytę bezpieczników i je ściągasz na dół potem masz dwie nakrętki na klucz 13 (nasadka na krótkiej przedłużce najlepiej) i wtedy masz te płyte z przekaźnikami na wierzchu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki, jutro biorę się za to, bo dziś już ciemno. O wynikach napiszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozmawialem z kumplemmechanikiem trzeba paska podlanczyc pod kapa tak by bylo bespieczniej

 

---------- Post added at 19:21 ---------- Previous post was at 19:16 ----------

 

a jeszcze cos 2km odemnie jest mechanik od tego typu aut ma kljijetow nawet z wroclawia opola nysy jest poprostu as do lepszych aut polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności