Skocz do zawartości
karol1984kg

Dziwne zjawisko w 1z 90km

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam problem, a odpowiedzi nie znalazłem na forum (może za słabo szukałem?). Podczas jazdy na dosłownie sekundę auto traci moc ( tak jakbym wyłączył zapłon) i w tym samym momencie zapala się również na sekundę kontrolka "grzanie świec":zeco. Ma ktoś pojęcie co to może być?? Dodam tylko że dzieje się to dość rzadko ( ok. raz dziennie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może byś coś więcej podał w jakich warunkach się to dzieje i czy skanowałeś go VAG-giem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz przekazniki (odlutowane nuzki) na płytce fabrycznego alarmu, plus dodatkowo przekaznik nr 105 jak dobrze pamiętam (ten najwiekszy i... nejcieplejszy..:taksobie) w skrzynce nad nogami....

ale stawiam na to pierwsze bo to częsta przypadłosc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie w firmie T5 miało taki problem tylko że wtedy trzeba było go zgasić i jeszcze raz zapalić i było ok to wtedy był jeden wężyk od podciśnienia przerwany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdz przekazniki (odlutowane nuzki) na płytce fabrycznego alarmu, plus dodatkowo przekaznik nr 105 jak dobrze pamiętam (ten najwiekszy i... nejcieplejszy..) w skrzynce nad nogami....

ale stawiam na to pierwsze bo to częsta przypadłosc...

na bank to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdzę ten przekaźnik , z tego co wiem to alarm w moim pasku nie jest fabryczny ( pilot wygląda jak z takiego za 70zl z Alledrogo ). Jak wygląda fabryczny alarm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fabrycznie jest alarm, tylko ze nie ma sterowania z kluczyka, moduł jest nad listwą przekazników z lewej strony kolumny kierowniczej, taka czarna skrzynka...

po wyjeciu z srodka plytki drukowanej trzeba poprawic luty na przekaznikach, niestety czasem pojawiaja się prawie ze mikro pekniecia i nie ma styku przez co alarm blokuje przekaznik 105 i ecu.

pekniecia sa tak cienkie ze bardzo trudno je zauwazyc.

Jest jeden sposób na sprwdzenie czy to moduł alarmu, po zaswieceniu kontroli swiec zarowych i wył silnika trzeba natychmiast przywalic reką w deske z lewej strony kierowcy , badz trzasnąc dzwiami jak kontrolka natychmiast gasnie to na 100% są luty do poprawienia na płytce alarmu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności