dariuszb Zgłoś #1 Napisano 4 Grudnia 2010 Mam pytanie , a mianowicie jak rozpoznać czy Passat b6 jest ośmio czy szesnasto zaworowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #2 Napisano 4 Grudnia 2010 Po oznaczeniu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #3 Napisano 4 Grudnia 2010 zobacz w bagażniku jaki masz silnik. tzn. zobacz jakie masz oznaczenie silnika, a oznaczenie to znajduje sie w bagażniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
garbaty Zgłoś #4 Napisano 4 Grudnia 2010 a czy strona po ktorej znajduje sie korek wlewu oleju nie mowi o tym ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #5 Napisano 5 Grudnia 2010 a czy strona po ktorej znajduje sie korek wlewu oleju nie mowi o tym ? Mówi Jak masz po lewej stronie 8V, jesli po prawej (tak po srodku) 16V - w przypadku silnika 2.0 TDI. W 1.9 nie wiem, ale przeważnie jest po prawej. to jest 16 zaworowy, a to 8mio zaworowy Pewnie są jakies wyjątki ale w wiekszosci PD jest tak. a to 1,9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #6 Napisano 5 Grudnia 2010 Hehe, bardzo ciekawe, Mam 2.0TDI 16V i korek oleju mam po lewej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #7 Napisano 5 Grudnia 2010 Oznaczenie silnika mam BMP jest to motor 2.0 TDI ale nie wiem ilu zaworowy on jest. Odnośnie tych oznaczeń silnika to jest jakiś wykaz po których się poznaje ilość zaworów ? Pytam dlatego ponieważ słyszałem złe opinie o tych szesnastkach, nie wiem ile w tym prawdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #8 Napisano 5 Grudnia 2010 mam BMP jest to motor 2.0 TDI ale nie wiem ilu zaworowy 8 zaworów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #9 Napisano 5 Grudnia 2010 Hehe, bardzo ciekawe, Mam 2.0TDI 16V i korek oleju mam po lewej Nie uwzględniłem wersji 170 km. Ją łatwiej rozpoznać na 1 rzut oka bo ma całkiem inną obudowe silnika. A co do opinii o 16 to zalezy jak trafisz Niektórzy marudzą na BMP 8mio zaworowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #10 Napisano 5 Grudnia 2010 mój braciak smiga BKP(140KM 16V) ma 100tysi i jest zadowolony więc jak olega wyżej pisałzależyjak się trafi.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vadero Zgłoś #11 Napisano 5 Grudnia 2010 ee zaraz? to CBAB jest 8v? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariuszb Zgłoś #12 Napisano 5 Grudnia 2010 Fajnie się to czyta ale ja nadal nie wiem jak rozpoznać ile zaworów ma motor. Po oznaczeniu silnika ktoś napisał, ale które oznaczenia to ośmio a które szesnasto zaworowe, czy do tego trzeba mieć jakąś specjalną wiedze żeby to odróżnić ????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #13 Napisano 5 Grudnia 2010 Najlepiej posiąść specjalną wiedzę na temat obsługi szukajki... Jest wątek o oznaczeniu silników w 3C. Jak nie chcesz czytać całego to udaj się do postu nr 11. Jest tam tabelka z opisami i zdjęciami... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=35301&highlight=silnik%F3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach