Marianopower Zgłoś #1 Napisano 29 Listopada 2010 Witam Krótkie streszczenie: 1. Parkuje w garażu - nie mam (a raczej nie miałem problemu z odpaleniem) 2. Wczoraj wystawiłem autko na dwór, akurat garaż był mi potrzebny na inny pojazd 3. Rano nie podpaliłem - silnik nie zagadał nawet na chwile 4. Sprawdziłem świece żarowe - jedna ze zwarciem - na lewej głowicy nie docierał prąd do świec - po wymianie bezpiecznika prąd jest 5. próby odpalenia bezskuteczne - jeśli autko postoi jakieś 2 godzinki to przy pierwszej próbie odpalenia tak jakby próbował zaskoczyć kolejne starty nie dają nic Macie jakieś propozycje - bo mnie już witki opadły. Wszelkie prace wykonywałem oczywiście w garażu temp ok 14 stopni Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tofil Zgłoś #2 Napisano 29 Listopada 2010 Sprawdzałeś błędy VAG'iem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #3 Napisano 30 Listopada 2010 Tak jak kolega napisał. Diagnostyka na kompie i dopiero nadal można myśleć. Sprawdź przy okazji napięcie Aku, bo to, że daje prąd to nic nie znaczy. Musi dawać właściwy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #4 Napisano 30 Listopada 2010 4. Sprawdziłem świece żarowe - jedna ze zwarciem Czyli pozostałe 5 przepalone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bond29 Zgłoś #5 Napisano 30 Listopada 2010 Kolego wyjąć świeczki i każdą pod akumlatorem sprawdzić pewniść masz w 100 % że jest sprawna gdy się zaświeci . Gdy się okaże że one są sprawne wtedy kabel od akumlatora (+) wpinasz po świecei palisz wóz .Gdy świece są sprawne autko musi zapalić . To jest najprostrzy sprawdzony sposób na odpalenie auta . Nawet ostatnio ojca kolega nie odpalił Audi A6 2,5 TDi zastosowałem mu ten patent i autko pojechało do serwisu bez lawety okazało się że jakiś przekaźnik się zawiecił czy coś w tym stylu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marianopower Zgłoś #6 Napisano 30 Listopada 2010 No niestety Panowie - grzanie świec jest już ok - sprawdzone. Autko stoi w garażu gdzie nagrzałem do ponad 20 stopni. Błedów na VAGU nie ma - słownie ani jednego. Wychodzi na to że popsuła sie chyba pompa wtryskowa PS Kumpel co też ma taki silniczek i wytarte wałki sie mnie dziś pytał czy można założyć do 150 konnego silnika głowice wraz z wałkami nowego typu (te z cienkimi krzywkami) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragon44 Zgłoś #7 Napisano 30 Listopada 2010 Skoro wczesniej bylo ok i stalo sie to po postoju auta na mrozie, to moze warto sprawdzic filtr paliwa, czy aby nie zapchany parafina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marianopower Zgłoś #8 Napisano 30 Listopada 2010 paliwo do pompy dochodzi bez problemów - połączyłem pompę na krótko żeby zalać 1 komorę jak przy odpowietrzaniu i było słychać że leci - filtr paliwa też pełny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #9 Napisano 30 Listopada 2010 Jak chodzi o ten motor AKN ?? tam chyba do wymiana swiec odkreca sie jeden z koncowek wtrysku wiec zakladam ze sie zapowietrzyl a ten motor sam sie nie odpowietrzy jak krecisz na zapowietrzonym zabijasz dosc szybko pompe wiec proponuje prawidlowo go odpowietrzyc opis na forum I powiedz czy jak krecisz czy cos z rury leci jak nie ma czarnego dymu to na moje inie ma paliwa w cylindrze ---------- Post added at 20:32 ---------- Previous post was at 20:29 ---------- Teraz przeczytalem jaki masz dokladnie samochodzik powiem tak mialem kiedys Audi A4 quattro 2.5 AKN i tak samo sie zaczelo odpowietrz zalej bak do pełna i zobacz czy to nie wina baku sprawdzales czy pompa w baku dziala ?? masz moje gg 1069661 jak co podziele sie swoim doswiadczeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marianopower Zgłoś #10 Napisano 2 Grudnia 2010 Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Co do tego jaki mam silnik to szczerze powiem nie wiem bo poprzedni sie rozsypał i jaki teraz jest nie wiem (swoja droga to czy na silniku jest gdzieś wybite jaki to model?) Pompa w baku chodzi, świece wymieniłem bez odkręcania przewodów wtryskiwaczy. Aktualnie nie mam na to czasu ale myśle że w niedzale spróbuje odpowietrzyć zgodnie z instrukcją na forum, zaszkodzić nie zaszkodzi a może pomóc. Oczywiście napisze jakie efekty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #11 Napisano 2 Grudnia 2010 sprawdz czy jest roznica przy odpalaniu na pelnym baku i na mniej niz polowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marianopower Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2010 Sprawdzałem wszytko co się dało w końcu się poddałem i dziś rano zawiozałem samochód do BOSCH ŚMIETANA w Kobiórze. Wiem już jaka diagnoza - pompa jest nieszczelna i się zapowietrza. Miałem do wyboru diw opcje 1. naprawa uszczelnienia w cenie około 1000 zł 2. kompletna regeneracja z gwarancja 12-mcy - 2600zł Wybrałem opcję 2 - choć mnie ciężko z kasą to postanowiłem zrobić wszytko i mieć spokój. Szczególnie dlatego już wcześniej często miałem błąd 550 WYPRZEDZENIA KONTA WTRYSKU. Do końca nie wiem czy zrobiłem dobrze, może bym jeszcze pojeździł na tej uszczelnionej pompie pół roku może rok - ale jak bym tak gdzieś za granicą stanął i miał się znów stresować że auto nie jeździ to pewnie dostał bym zawału i krócej o 10 lat żył. Dobra dość tego wywodu - jak odbiorę to dam znać ile trwała naprawa i ile dokładnie kosztowała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzidek1988xx Zgłoś #13 Napisano 6 Grudnia 2010 czekam na nfo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #14 Napisano 6 Grudnia 2010 Ja zalozylem elektorzawor i juz ze dwa lata daje sobie rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marianopower Zgłoś #15 Napisano 9 Grudnia 2010 Wczoraj odebrałem samochód. Jedzie !!! to sukces. Praca silnika jak by bardziej miękka i jakby ciut lepiej się zbierał. Zdaję sobie sprawę że może to być zupełnie subiektywne odczucie. Spostrzeżenia odnośnie serwisu Bosch Śmietana PLUSY: - auto zostało przyjęte bez umawiania terminu - naprawa szybka 3 dni MINUSY - podejście do klienta - zleży na kogo traficie, biuro obsługują bardzo miłe Panie (w tym szefowa) Jednakże naprawę i ustalenia zakresu prac prowadził w moim przypadku Pan-mechanik. Niestety jego podejście jest w moim przekonaniu złe. Może jestem dziwny, ale jak płace prawie 3000 zł to chciałbym widzieć co dokładnie było zrobione i nie satysfakcjonuje mnie stwierdzenie, że "pompa wtryskowa" i że jest gwarancja. Ogólnie serwis ten polecam gdyż naprawa poszła im szybko i sprawnie a to jest najważniejsze. Mam jednak nadzieje że autko będzie hulało i więcej ich odwiedzał nie będę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #16 Napisano 9 Grudnia 2010 ja osobiście polecam Diesel technika miałem okazje już kilka razy wysyłac do nich pompy VP44 i nigdy nie było reklamacji sterownik zawsze zakładają nowy jak trzeba korpus pompy też dają nowy a cena to 1900zł gwarancja 1 rok koszta demontażu i montażu to od 200zł do 300zł jedyny minus to to że trzeba do nich wysłać i cierpliwie czekać aż przyślą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach