Skocz do zawartości

tofil

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tofil

  • Urodziny 19.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Johnstown

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Powinien ogarnąć. Dla pewności możesz rozebrać moduł blokady i porównać ze zdjęciami.
  2. Możesz podać jakieś szczegóły? Jak się objawia ten problem?
  3. 250kkm - dotychczas wymieniona sprężarka klimy na gwarancji, rozrząd przy 180kkm, tarcze i klocki przód i tył, termostat DSG i 2 tuleje w przednim zawieszeniu. Przebieg oryginalny.
  4. Marjan, możesz to zrobić bez żadnego kabla i softu odkręcając silniki z zacisków i kluczem wycofując tłoczki. Przy montażu silnika musisz zwrócić szczególną uwagę aby wałek napędowy wszedł odpowiednio w gniazdo zacisku. Jeżeli tak się nie stanie to hamulec wygeneruje błąd i przestanie działać. Tu masz przykładowy film Swoją drogą, zabawny gość
  5. Panowie, możecie polecić kogoś do usunięcia dpf'a w Bydgoszczy w B6 2.0 TDI BMR?
  6. Spróbuj rozpędzić na podnośniku z samą felgą, bez opony. Może to ci coś podpowie.
  7. Ja mam taki z dziurą i wygląda na fabryczny.
  8. Może macie wyłączoną tą funkcję (ograniczenie napięcia na żarówki)? Bajt 19 w centralnym zespole elektryki
  9. Ja nie widzę różnicy, a wcześniej miałem B6 DSG z BMR'em. Ostatnio w PL jeździłem BMR'em B6 w manualu i jakoś mi się słabiej zbierał niż mój CFGB.
  10. Mój CFGB ma 233000 km. Dotychczas wymieniony rozrząd, termostat DSG i profilaktycznie zabierak pompy. Spalanie 6 - 7l, większość trasa. Generalnie jestem bardzo zadowolony:marecek
  11. Możesz użyć np. takiego ściągacza http://allegro.pl/sciagacz-do-ramion-wycieraczek-lozysk-lozyska-klem-i5960692297.html
  12. Jak to się będzie miało do normy Euro spełnianej przez silnik?
  13. Miałem to samo, u mnie winny był termostat przy DSG. W twoim aucie może go jeszcze nie być bo VW montował je chyba dopiero w silnikach CR ale jak go dołożysz to powinno być OK. W B6 2007 BMR DSG też miałem ten problem i tam tego termostatu nie było. Poczytaj ten temat http://forum.vw-passat.pl/threads/143620-Problem-z-Passatem-B7-i-temperatur%C4%85-cieczy/page13?highlight=temperatura
  14. Wyczytałem ostatnio, że DEKRA sprawdzi osiągi aut przed i po modyfikacji. To powinno coś wyjaśnić w temacie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności