Skocz do zawartości
pepe

różnice pomiędzy VR6 a pozostałymi wersjami passata b3/4

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w konstrukcji passata VR6 a pozostałych wersji. Wiadomo, że silnik i cały osprzęt. Chodzi mi bardziej o budę, czyli to co VR ma a pozostałe wersje passata nie mają. Z tego co wiem to w VR są podwójne uszczelki w drzwiach i chyba buda wzmocniona. Zastanawiam się nad SWAPem do mojego 1.8 VR-a (coś na wzór VWoźnego) i nie wiem czy to tylko kwestia przełożenia całej mechaniki i okablowania od VR-a.

Szukajka mi nie pomogła więc zakładam nowy temat, jeżeli jest jednak podobny proszę o przeniesienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

inne masz między innymi:

sanki, wahacze

sprężyny i amory (VR jest fabrycznie obniżony o chyba 20mm)

hamulce (280mm w B3 i 288mm w B4) + EDS

karoseria ma dodatkowe wzmocnienia w drzwiach i dodatkowe maty wygłuszające + wygłuszenie maski

piasty na 5 śrub

o silniku i skrzyni chyba nie ma co wspominać :P

dodatkowe uszczelki drzwiowe

inna instalacja i ECU

 

i jeszcze pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem... :P Jak coś to posiadam prawie wszystkie wyżej wymienione części :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja też jestem ciekaw.. czy sama buda(poza tym co wymieniałeś Adams) różni się czymś od reszty?? coś mi się obiło o uszy, że buda od VR-a jest twardsza( jednak w jakim sensie?) :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
karoseria ma dodatkowe wzmocnienia w drzwiach i dodatkowe maty wygłuszające + wygłuszenie maski
pewnie chodzi o te wzmocnienia, jeżeli już coś takiego słyszałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to do przekładki spoooro gratów trzeba widzę. kurde, ale ja lubię swoją budę;/.

A jeżeli chodzi o środek to jakieś różnice??? inne fotele, jakieś bajery specjalnie do VR-ki czy inne takie pierdółki. buda w VR "twardsza" może i jest bo to większy silnik a i model najwyższy=najbardziej dopracowany, pewnie jest bardziej usztywniona w stosunku do pozostałych wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

środek się niczym specjalnym nie różni, wszystko to co występowało w VRce we wnętrzu można było mieć też przy innych B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc pozostaje kwestia budy. z tego co widzę to lepiej kupić VR-a niz przekładać. Ale z drugiej strony minie mnie frajda z przekładki, samodzielne przełożenie wszystkiego i doprowadzenie budy do stanu igła:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli fundusze Ci pozwalają, to przekładaj, wszystkiego dopilnujesz sam i dopieścisz samochód "pod siebie". coś jak to Adams ostatnio ... :P a jako niestety były już użytkownik trzech b3 VR6, powiem, ze nie bedziesz zalowal zmiany motoru na 2.8 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no też mi się tak wydaje:D przy delikatnej jeździe nie spali to 20l, a jak będę chciał pojechać szybciej to się chyba w 17 zmieszczę. Moje 1.8 też przy dobrym butowaniu tyle spali(jazda praktycznie na odcięciu). A i rezerwa mocy jest spora i do tego buda z B3 + pakiet GT jest o wiele ładniejsza od B4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności