pepe Zgłoś #1 Napisano 26 Listopada 2010 Chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w konstrukcji passata VR6 a pozostałych wersji. Wiadomo, że silnik i cały osprzęt. Chodzi mi bardziej o budę, czyli to co VR ma a pozostałe wersje passata nie mają. Z tego co wiem to w VR są podwójne uszczelki w drzwiach i chyba buda wzmocniona. Zastanawiam się nad SWAPem do mojego 1.8 VR-a (coś na wzór VWoźnego) i nie wiem czy to tylko kwestia przełożenia całej mechaniki i okablowania od VR-a. Szukajka mi nie pomogła więc zakładam nowy temat, jeżeli jest jednak podobny proszę o przeniesienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 26 Listopada 2010 inne masz między innymi: sanki, wahacze sprężyny i amory (VR jest fabrycznie obniżony o chyba 20mm) hamulce (280mm w B3 i 288mm w B4) + EDS karoseria ma dodatkowe wzmocnienia w drzwiach i dodatkowe maty wygłuszające + wygłuszenie maski piasty na 5 śrub o silniku i skrzyni chyba nie ma co wspominać dodatkowe uszczelki drzwiowe inna instalacja i ECU i jeszcze pewnie parę innych rzeczy o których zapomniałem... Jak coś to posiadam prawie wszystkie wyżej wymienione części Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vipergti Zgłoś #3 Napisano 26 Listopada 2010 No właśnie ja też jestem ciekaw.. czy sama buda(poza tym co wymieniałeś Adams) różni się czymś od reszty?? coś mi się obiło o uszy, że buda od VR-a jest twardsza( jednak w jakim sensie?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VampBeer Zgłoś #4 Napisano 26 Listopada 2010 karoseria ma dodatkowe wzmocnienia w drzwiach i dodatkowe maty wygłuszające + wygłuszenie maski pewnie chodzi o te wzmocnienia, jeżeli już coś takiego słyszałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #5 Napisano 26 Listopada 2010 to do przekładki spoooro gratów trzeba widzę. kurde, ale ja lubię swoją budę;/. A jeżeli chodzi o środek to jakieś różnice??? inne fotele, jakieś bajery specjalnie do VR-ki czy inne takie pierdółki. buda w VR "twardsza" może i jest bo to większy silnik a i model najwyższy=najbardziej dopracowany, pewnie jest bardziej usztywniona w stosunku do pozostałych wersji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #6 Napisano 26 Listopada 2010 środek się niczym specjalnym nie różni, wszystko to co występowało w VRce we wnętrzu można było mieć też przy innych B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #7 Napisano 26 Listopada 2010 więc pozostaje kwestia budy. z tego co widzę to lepiej kupić VR-a niz przekładać. Ale z drugiej strony minie mnie frajda z przekładki, samodzielne przełożenie wszystkiego i doprowadzenie budy do stanu igła:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lover Zgłoś #8 Napisano 27 Listopada 2010 Jeżeli fundusze Ci pozwalają, to przekładaj, wszystkiego dopilnujesz sam i dopieścisz samochód "pod siebie". coś jak to Adams ostatnio ... a jako niestety były już użytkownik trzech b3 VR6, powiem, ze nie bedziesz zalowal zmiany motoru na 2.8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepe Zgłoś #9 Napisano 29 Listopada 2010 no też mi się tak wydaje:D przy delikatnej jeździe nie spali to 20l, a jak będę chciał pojechać szybciej to się chyba w 17 zmieszczę. Moje 1.8 też przy dobrym butowaniu tyle spali(jazda praktycznie na odcięciu). A i rezerwa mocy jest spora i do tego buda z B3 + pakiet GT jest o wiele ładniejsza od B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach