rafalbazar Zgłoś #1 Napisano 22 Listopada 2010 na wstepie prosba do administratorów zeby nie przenosili mojego posta do smietnika ! bo stamtad nikt nie odpowiada, ani do diagnostyki vag, tam to juz nikt chyba nie zaglada . dopisanie odpowiedzi do posta z 2008 roku tez bez rezultatów wiec zakładam nowy. mianowicie : auto jak do tej pory jeździło ok pomimo wysokiego spalania 7-8 litrów. i srednio idealnego odpalania.od kupienia zawsze miałem bład :REGULACJA KĄTA POCZATKU WTRYSKU. az tu nagle pewnego dnia auto normalnie zgaszone nie odpala. po kilku minutach odpala. sprawdzam błedy i wyskakuje NASTAWNIK OBJETOSCI. swieci sie kontrolka swiec.czyli ze uszkodzony chyba, ale autem jade jakies 200 km i znów to samo . nie chce zapalic ale po odpaleniu znów robi jakies 200 km. az wreszcie podczas jazdy brak reakcji na gaz zamulone na maxa ale jeszcze 5 km jedzie i znów az zgasło. odpala ponownie jedzie 300 metrów i gasnie bezpowrotnie. podpinka pod komputer i bład notorycznie wyskakujacy zaraz po skasowaniu. NASTAWNIK OBJETOSCI. -PALIWO W FILTRZE JEST -ODPALA "NA PLAKA" -PODCZAS PRÓBY ODPALENIA PALIWO LECI Z WTRYSKIWACZY POD MAŁYM CISNIENIEM -PO WŁACZENIU ZAPŁONU COS SŁYCHAC W NASTAWNIKU JAKBY COS SIE CHCIAŁO USTAWIC I TAK BUCZY JAK TRANSFORMATOR. PO OK 5 SEK PRZESTAJE -WIDOCZNE OPIŁKI PO ODKRECENIU NASTAWNIKA OD POMPY -PRZEWODY EL. OK CZY GDY WYSLE NASTAWNIK DO KOGOS Z OFERUJACYCH SIE NA ALLEGRO TO ONI GO NAPRAWDE REGENERUJA CZY TYLKO CZYSZCZA ? CZYTAŁEM ZE GDY SILNIK NIERÓWNO PRACUJE NA JAŁOWYCH OBROTACH TO WINA JEST NASTAWNIK, U MNIE DO KONCA BYŁY JAŁOWE OK. ALE TAK ODRAZU NIE ODPALA ? BEDE WDZIECZNY ZA KAZDE ODPOWIEDZI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2010 Kup najlepiej całą używaną pompe, i będzie po problemie. Jest to najprostsze rozwiązanie. sam nastawnik mozna wyczyscic jak silnik szarpie, ale w Twoim przypadku duza ilosc opilków metalowych swiadczy tez o powazniejszej usterce byc moze sekcji tłoczącej. Masz dwa wyjscia oddac swoja pompe do pompiarza i całą wyremontowac lub kupic uzywke i po 2h cieszyc się jazdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bukaj Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2010 Kup inna pompę wyniesie Cie to o wiele mniej niż regeneracja, nie musi to być pompa od AFN. Po wymienienie korygujesz dawki paliwa i kąt wtrysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2010 Ale pompa kosztuje 600 zł a regeneracja 150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojte_B Zgłoś #5 Napisano 22 Listopada 2010 Ale pompa kosztuje 600 zł a regeneracja 150 zadajesz pytania a potem sam sobie odpowiadasz więc po co w ogóle zadawac pytania? koledzy dobrze podpowiadają żeby kupic druga pompe bo jeśli jest tak jak mówisz to faktycznie to nie tylko wina nastawnika ale mi to wygląda na uszkodzenie mechaniczne pompy, ja bym kupil drugą i cieszył sie radością z jazdy, a tamta pompe rozebrac i zobaczyc jak wygląda w środku, jeżeli będzie ok to złożyc, zrobic nastawnik i albo spowrotem zamontowac do auta albo sprzedac, chyba że auto nie jest potrzebne na szybko to po prostu zrobic wszystko ale z pominięciem kupna drugiej pompy tyle ode mnie pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalbazar Zgłoś #6 Napisano 22 Listopada 2010 zrobic wszystko ale z pominięciem kupna drugiej pompy no własnie i o to mi chodzi . zadaje pytania bo mam nadzieje ze odpisze mi ktoś kto juz miał taki przypadek i napisze jak go rozwiazał. pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #7 Napisano 22 Listopada 2010 ano rozwiazał w ten sposób: a) wyjac pompe i oddac w celu sprawdzenia/remontu do pompiarza. b) zakup drugiej pompy jeśli koszta remontu są znacznie wyzsze od kosztów zakupu uzywki to wybierasz punkt b, jeśli remont jest tanszy wybierz punkt a. I trzecia opcja bosz się ze uzywka nie jest najlepszym rozwiązaniem a koszta remontu sa porównywalne lub znacznie większe wybierz remont pompy, dostaniesz gwarancję i pewnosc ze za 2 tygodnie nie padnie. wybór nalezy do Ciebie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1marko Zgłoś #8 Napisano 18 Października 2013 (edytowane) lWitam. Doloze swoje 2 grosze do tematu. Mechanik stwierdzil ze nastawnik nie podaje dawki roruchowej i jest do wymiany. Ale dal wskazowke bym wlal stp do czyszczenia ukladu. U mnie pomoglo. Pali o niebo lepiej nie dymi przy rozruchu. Mysle ze w zaglebiu jest osoba godna polecenia. Pozdrawiam. Polecam wszyztkim by przed wym nastawnika sprobowac wlac ten preparat. Ja jestem zdumiony ze w tak krotkim czasie zaplon mi sie poprawil. A wlalem wczoraj Edytowane 18 Października 2013 przez 1marko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach