DeepHeet Zgłoś #1 Napisano 18 Listopada 2010 Mam uciążliwy problem związany z tylnymi elektrycznie podnoszonymi szybami. Jedna po stronie kierowcy nie jest w stanie się sama zamknąć przy wyłączonym silniku, druga robi to opornie ale jeszcze pójdzie. Przy włączonym silniku jest minimalnie lepiej bo zamykają się obie, ale wrażenie jest jakby to było ich ostanie tchnienie:niekumam Jak było ciepło to rozebrałem całe drzwi i użyłem wd-40 bez efektu? Jedyne co pomogło to psiknięcie w ramkę drzwi, ale po pewnym czasie wszystko wróciło do poprzedniego stanu. I już nie wiem o co chodzi, ktoś miał podobny problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 18 Listopada 2010 nie masz czasem za bardzo dociśniętych tych gum/uszczelek? Przez to szyba ma duży opór i nie chce się zamykać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #3 Napisano 18 Listopada 2010 Ja tam nic nie dociskałem, ale sprawdzę. A jeśli to co? porozginać jakoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 18 Listopada 2010 tak spróbuj poodginać te gumy troszkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #5 Napisano 18 Listopada 2010 Przydałby się cieplejszy dzień, bo czego się nie dotknąć idzie w drzazgi na tym chłodzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateusz_vw Zgłoś #6 Napisano 18 Listopada 2010 Spróbuj podmienic silniczki w podnosnikach moze juz sa wysluzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #7 Napisano 18 Listopada 2010 Nie to raczej nie to, bo szyba idzie poprawnie do połowy może trochę więcej a dalej już kicha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #8 Napisano 18 Listopada 2010 Poluzuj wszystkie prowadnice, i zobacz czy wtedy nie chodzą szyby lepiej. Jeśli tak, to spróbuj je ustawić w jak najlepszej pozycji, tak żeby szyby miały jak najlżej. A ogólnie to pasowałoby wszystko rozebrać, i ładnie posmarować jakimś dobrym smarem. Ja mam to samo, tylko nie chce mi się rozebrać. (polecam smar sylikonowy CX-80) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #9 Napisano 19 Listopada 2010 Coś postaram się podziałać, jak będą jakieś komfortowe warunki;) Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frolik Zgłoś #10 Napisano 20 Listopada 2010 za ciasno moze na uszczelkach albo prowadnicach ma? Albo prowadnica krzywo idzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rubix Zgłoś #11 Napisano 20 Listopada 2010 Sprawdź prowadnicę, jak zdejmiesz tapicerkę to jest w okolicach zewnętrznej klamki ja miałem ją lekko krzywo i też hamowało. Silniczek sprawdź tak daj szybę na sam dół i przytrzymaj ręką i włącz zamykanie zobaczysz jaką siłę mają silniczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeepHeet Zgłoś #12 Napisano 21 Listopada 2010 Silniczek sprawdź tak daj szybę na sam dół i przytrzymaj ręką i włącz zamykanie zobaczysz jaką siłę mają silniczki. Robiłem tak i powiem że bardzo silne są. Sprawdzę wszystko dokładnie jak piszecie i dam znać czy pomogło;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #13 Napisano 22 Listopada 2010 Jest jeszcze jedna kwestia, która była u mnie i w weekend z nią walczyłem. Jak tylne drzwi, to w prowadnicy przy klamce zewnętrznej jakby na wysokości linii drzwi łączą się uszczelki. Ta dolna, która jest w prowadnicy w drzwiach i ta górna, która jest przedłużeniem uszczelki w ramce drzwi. Na tym właśnie łączeniu uszczelki się zawijają, lub są zardzewiałe i spuchnięte ( w środku jest blaszka). U mnie pomogło wycięcie ok. 1cm tej uszczelki i wszystko działa jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Temex Zgłoś #14 Napisano 15 Lutego 2011 za ciasne uszczelki przez co jest opór. Ja tak miałem u siebie. Identyczny przypadek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #15 Napisano 16 Lutego 2011 Poluzuj wszystkie prowadnice, i zobacz czy wtedy nie chodzą szyby lepiej.Jeśli tak, to spróbuj je ustawić w jak najlepszej pozycji, tak żeby szyby miały jak najlżej. A ogólnie to pasowałoby wszystko rozebrać, i ładnie posmarować jakimś dobrym smarem. Dokładnie tak jak napisał kolega , efekt gwarantowany-przerabiałem to u siebie zeszłego lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach