Skocz do zawartości
sebek88

wymiana silnika 1.6 na 1.8

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam silnik 1.6 bezana chce wymienić na 1.8 czy da rade go wymienić bez żadnej wymiany skrzyni biegów???? silnik jest na gazniku mechanik chce zmienić 1.8 z 1 punktowego wtrysku na gaznik co o tym myślicie???? pomocy do jutra musze podjąć decyzje w starym pękł blok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno byc wiekszego problemu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie problemu tylko czy jest sens zmieniac na gaznik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zakładaj jednopunkta całego tj. silnik, wtrysk, wiazka i komp.

daj sobie spokoj z gaznikmi juz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze zakładaj jednopunkta.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hm nie mam kaski:( i chce to zrobić jak najmniejszym kosztem a w przyszłości można zmienić na 1 punkt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chce to zrobić jak najmniejszym kosztem

Rozumiem.

Masz mało popularny silnik na forum i tutaj dochodzi kwestia co ze starego silnika podejdzie do nowego,zatem skrzynia powinna jak najbardziej pasować tylko z kolektorami może być gorzej, jeśli są inne mocowania do silników to trzeba zaadoptować kolektory z nowego i co najwyżej flanszę dorobić przy łączeniu kolektora z wtryskiem na gaźnik, a wydech zawsze można potraktować spawem.

Może będziesz miał farta i za wiele różnic w tych silnikach nie ma , no i kwestia mechanika, jak sie zna na rzeczy to przekładkę zrobi naprawdę fachowo.

Zatem jeśli ten silnik który kupisz nie będzie "golcem" to przeszczep powinien się udać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak byś chciał to mam silnik 1,8l 8V 90KM RP na jednopunkcie na sprzedaż z cała elektryką itd, zamontowany, jeżdżący 100% sprawny. Auto jest z 88 roku , a ja kupiłem już sobie B4 2,8 VR6 dobrze wyposażonego. OC do prawie końca miesiąca listopada. Będzie szła na żyletki karoseria (bo rudy już mocno podłogę i progi zjada). Co mogę powiedzieć auto mam od ponad 3 lat. Przed kupnem robiona była kapitalka silnika dół, czyli wal, panewki, cała głowica i inne pierdoły jak pierścienie itd, nowe sprzęgło, gość na remont-mechanik zresztą wydał około 2,5tyś(mam numer do gościa). Ja po tym przejechałem ponad 70tyś km. Oleju na 8tyś km pali od 0,5 do 1litra w zależności jak się jeździ. Auto paliło mi zawsze do góra 10l LPG, minimalne na emeryta spokojna jazda za tirem 7,5 litra dwa razy udało mi się zanotować, a prawie zawsze 9-9,5 L/100km. Olej(najpierw Lotos 15W40 3 wymiany, potem i już do końca Mobil 15W40) wymieniany z filtrem na jednej stacji. Lałem minerał bo nie spytałem się sprzedawcy jaki lać, a po ponad 20 tyś bałem się przejścia na półsyntetyk. Na bieżąco wszystko robione. Jestem mobilnym Dj-em więc 80% to były trasy poza zabudowanym. Wszystko zmieniane na bieżąco, nowe świece i przewody w czerwcu tego roku(zrobione na nich z 3-4tyś km). Zmieniłem bo środek był zaniedbany, bez wyposażenia (jak to 88rok) i kobiety mnie wkurzały co druga z tekstem- kiedy zmieniasz auto. W B4 w exlusivie ze skorą już nie mają problemów.

 

Wszystko o tym aucie/silniku jest na forum w moich postach gdybyś chciał coś wiedzieć... Cena super atraktyjna.Całe auto wyceniam na 1 tyś, więc cena za silnik będzie atrakcyjna.Ewentualnie za bardzo małą cenę dodatkowo skrzynie długą ( przy 3000obr/min na 5 około 130-134km/h ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
skrzynie długą ( przy 3000obr/min na 5 około 130-134km/h )
i chce to zrobić jak najmniejszym kosztem

Sebek88 ja bym brał w ciemno całość, cztery lata wstecz za goły silnik (-nawet ciule koło zamachowe odkrecili-) dałem 1400 złociszy...złodziejstwo w biały dzień-później okazało sie ze ten co przywoził z niemcowni ten silnik po prostu go ograbił,nie drążyłem sprawy bo nie chciałem mieć z pseudomafiozami zatargów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebek, ja mam silniczek 1.6 (1F) na monowtrysku, praktycznie to samo jak RP. Proste w obsłudze, nie do zajechania i dobrze znoszą gaz. Za tysiaka to bym się nie zastanawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziekuje wszystkim za pomoc silnik już założony:) cały koszt 800 zł :) dzięki śliczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
silnik już założony

No to elegancko.

A jak z kolektorami ,pasowały?

Czy trzeba było kombinować?

cały koszt 800 zł

Całkiem znośnie. A silnik dostałeś golca czy jakieś gratisy Ci zostały?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności