Chemik211 Zgłoś #1 Napisano 7 Listopada 2010 Witam mam pytanie posiadam Passata z silnikiem 2E i on posiada 4 tłumiki, a oglądając różne schematy powinien mić 3tłumiki, najlepsze jest to że na każdym tłumiku jest nr,org, Podobny wydech widziałem w silniku KR czy może on pasować?? i następne pytanie jaka powinna być listwa wtryskowa w tym silniku?? wszystkie 4szt,wtrysków w jednej obudowie czy wszystkie osobno ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 7 Listopada 2010 posiadam Passata z silnikiem 2E i on posiada 4 tłumiki Katalizator to nie tłumik wszystkie 4szt,wtrysków w jednej obudowie czy wszystkie osobno ?? 4 oddzielne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #3 Napisano 7 Listopada 2010 Katalizator to nie tłumik Tyle to wiem bo jestem mechanikiem, silnik mam bez sondy więc katalizatora nie może być, patrzyłem na książkę sam naprawiam i wychodzi że powinno być 3-tłumiki, a mój układ wydechowy jak z silnika KR 4 oddzielne Kurczę to ja mam jakąś wy dumkę bo mam w listwie plastikowej połączone w środku, i podłączone są tylko jedną wtyczką, dlatego pytam bo będę montował sekwencję i nie ma jak odciąć oddzielnie wtryskiwaczy tylko trzeba wszystkie na raz odcinać, czyli muszę szukać innego kolektora z szyną wtryskową Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #4 Napisano 7 Listopada 2010 (edytowane) silnik mam bez sondy Na pewno masz 2E? więc katalizatora nie może być Brak sondy nie oznacza braku katalizatora, w 80 latach pojawiły sie auta z nierególowanym katalizatorem czyli bez sondy. Kurczę to ja mam jakąś wy dumkę bo mam w listwie plastikowej połączone w środku, i podłączone są tylko jedną wtyczką Jedna wtyczka bo to nie jest sekwencyjny wtrysk..pewności nie mam ale na pewno idzie wyjać pojedyńczo wtrysk gdyż listwa wtryskowa jest skręcana i wygląda jak jednolita całość.bo będę montował sekwencję i nie ma jak odciąć oddzielnie wtryskiwaczy Jeśli to 2E to masz w kieszeni pieniądze które byś wydał na emulator wtryskiwaczy, Wtrysk/wtryski w 2E odłącza sie jednocześnie. czyli muszę szukać innego kolektora z szyną wtryskową Nic nie musisz szukać ...jedynie kształt kolektora w 2E jest tak wydziwniony że ciężko podejść aby wywiercić dziury pod wtryski...bo mam nadzieje że rozmowa dotyczy sekwencji LPG. Edytowane 7 Listopada 2010 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #5 Napisano 7 Listopada 2010 Na pewno masz 2E?Raczej tak przynajmniej tak mi sie wydaje Jedna wtyczk bo to nie jest sekwencyjny wtrysk..pewnosci nie mam ale na pewno idzie wyjać pojedyńczo wtrysk gdyż listwa wtryskowa jest skrecana i wygląda jak jednolita całość. Tak jak piszesz da się rozebrać Jeśli to 2E to masz w kieszeni pieniadze które bys wydał na emulator wtryskiwaczy, Wtrysk/wtryski w 2E odłącza sie jednocześnie. Przy sekwencji żadnych emulatorów się nie stosuje, i tu mamy problem gdyż podłączenie pod tą jedną wtyczkę powoduje jednoczesne załączenie wtrysków gazowych, a tak podpinając się pod każdy wtrysk z osobna uzyskujemy łatwą możliwość diagnozowania w razie awarii któregoś wtrysku, i to że przełączanie na gaz następuje bardziej łagodnie gdyż przełączamy z odstępem pojedynczo wtryski , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #6 Napisano 7 Listopada 2010 Przy sekwencji żadnych emulatorów się nie stosuje No może faktycznie , ten emulator to chyba jest do I i II generacji. podłączenie pod tą jedną wtyczkę powoduje jednoczesne załączenie wtrysków gazowych Nie wierzę że nie ma sterownika do sekwencji który ten problem z łatwością rozwiąże. Poryj trochę w necie i na innych forach ...musi być sposób aby rozbić jeden sygnał jaki jest w 2E na wtryski na cztery kolejne aby uzyskać sekwencję... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #7 Napisano 7 Listopada 2010 Nie wierzę że nie ma sterownika do sekwencji który ten problem z łatwością rozwiąże. To cię zmartwię nie ma, jedyny sposób to wpięcie się na rozdzielonej już wiązce lub przy wtryskach, zajmuję się mechaniką i montażem instalacji lpg, jest możliwość zrobienia tego ale wymaga rozebrania tej listwy(z tym problemu nie ma)i rzeźbienia w środku, przez co będzie to wyglądało brzydko nie estetycznie , a że widziałem już wtryski pojedynczo w 2E to chyba kupię kolektor z wtryskami żeby były osobno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #8 Napisano 7 Listopada 2010 Pełnej sekwencji i tak nie będzie, bo ten silnik pracuje w full grupie. Rozbierz tą listwę wtryskową i podłącz normalnie pod każdy wtrysk z osobna, będzie płynne załączanie i diagnoza wtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #9 Napisano 7 Listopada 2010 Pełnej sekwencji i tak nie będzie, bo ten silnik pracuje w full grupie.To wiem, tylko ze ładnie nie idzie tego zrobić, i to mnie denerwuje,ale widziałem w golfie3 z takim silnikiem że były pojedyncze wtryski, więc nie wiem czy nbie zrobię małego moda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach