Skocz do zawartości
snoop15

przepływomierz - blaszki we wtyczce

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie odnośnie przepływomierza, a dokładnie o wtyczkę z wiązki którą się do niego wpina, jak wiadomo we wejściu przepływki jest 5 blaszek, we wtyczce z wiązki od passata są też takie blaszki ale jest ich tylko 4, czy to tak było produkowane bo ja juz nie wiem ? Z gory dzieki

 

chodzi mi o tą wtyczkę na zdjęciu (ta po środku z tym taki różowym plastikiem) i tam są cztery takie blaszki, a w przeplywomierzu jest ich 5.

 

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://obrazki.elektroda.net/66_1223321503.jpg&imgrefurl=http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1113144.html&usg=__Y0aqq95ZDIlqm_UtgtJaHWMjfsE=&h=1536&w=2048&sz=506&hl=pl&start=32&sig2=X90FnjZ7bBznSAVOJ8Vm8w&zoom=1&tbnid=-bcTKHpChCEV_M:&tbnh=161&tbnw=223&ei=pending&prev=/images%3Fq%3Dpassat%2Bprzep%25C5%2582ywomierz%2Bwtyczka%26um%3D1%26hl%3Dpl%26biw%3D1680%26bih%3D828%26tbs%3Disch:10%2C342&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=283&oei=ASXQTKHRFsaAswbF-Yj3AQ&esq=2&page=2&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:32&tx=99&ty=48&biw=1680&bih=828

Edytowane przez snoop15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej kolego. nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale czy też mam problem z przepływomierzem że Ci padł i zmula silnik przy określonej prędkości ? u mnie to wystepuje przy prędkosci 120km/h wkurzające, dzisiaj dowiedziałem sie że koszt nowego 300zł z Bosha, inne zamienniki ok 150zł wytrzymują bardzo krótko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mam problemu z przeplywomierzem, tylko odpiałem go żeby sprawdzić czy samochod bedzie przyspieszal tak samo jak z podpiętym przeplywomierzem, bo moj passat przyspiesza dosc w miare dobrze, ale wg mnie za slabo jak na 110 koni, a co do Twojego problemu, jesli mowisz ze przy 120km/h masz muła to wpada w tryb awaryjny, tzw 'notlauf', też to miałem ale mi różnie tak sie działo, i turbine dalem do czyszczenia i ustało, ale po jakimś czasie znów, ale rzadziej się tak robiło. Teraz jestem po wymianie wezykow podcisnieniowych i czuje jakby autko lepiej przyspieszalo i narazie nie zlapalem notlaufa. U ciebie moze byc kilka przyczyn:

 

1. Zapieczone kierownice turbiny

2. Przeplywomierz

3. Zaworek N75

4. Nieszczelność węży, wężyków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hej kolego. nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale czy też mam problem z przepływomierzem że Ci padł i zmula silnik przy określonej prędkości ? u mnie to wystepuje przy prędkosci 120km/h wkurzające, dzisiaj dowiedziałem sie że koszt nowego 300zł z Bosha, inne zamienniki ok 150zł wytrzymują bardzo krótko

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53928

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy ktos odpowie na moje pytanie?? czy to normalne ze w tej wtyczce sa 4 takie blaszki a nie 5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam 5 kabli w passacie 1.9 tdi 110

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.

Powiem ze ja tez mam 4 blaszki zamiast pięciu i zastanawiam sie czy to tak jest juz od nowosci bo przy 140 km włacza mi sie tryb awarujny ale do 120 ładnie mi przyśpiesza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Kolego dzisiaj również przerabiałem temat przepływomierza bo mi padł. U mnie wygląda to tak że we wtyczce jest 4 przewody natomiast przepływomierz ma 5. Jest to oryginalnie nikt tam paluchów wcześniej nie wkładał. Pierwszy pin w przepływce jest wolny. Moje oznaczenie przepływomierza to 0 281 002 463 silnik AVB 74 kW. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Kolego dzisiaj również przerabiałem temat przepływomierza bo mi padł. U mnie wygląda to tak że we wtyczce jest 4 przewody natomiast przepływomierz ma 5. Jest to oryginalnie nikt tam paluchów wcześniej nie wkładał. Pierwszy pin w przepływce jest wolny. Moje oznaczenie przepływomierza to 0 281 002 463 silnik AVB 74 kW. Pozdrawiam

wg etki powinno być 5 pinów

[ATTACH]45053[/ATTACH]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Też tak myślę że maja byc 4 piny a jeden wolny. A powiedz mi miałeś takie zdazenie , że przy 140 włączał sie tryb awaryjny? Powiem Ci ze mi na 5 biegu jak z 80 sie bujne to do 120 idzie i pedał gazu w podłodze i potem pomału muli do przodu jak jest u ciebie. Do ilu na 5 biegu ci przyspiesza szybko? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Też tak myślę że maja byc 4 piny a jeden wolny. A powiedz mi miałeś takie zdazenie , że przy 140 włączał sie tryb awaryjny? Powiem Ci ze mi na 5 biegu jak z 80 sie bujne to do 120 idzie i pedał gazu w podłodze i potem pomału muli do przodu jak jest u ciebie. Do ilu na 5 biegu ci przyspiesza szybko? Pozdrawiam

skoro tak muli to zrób logi a wszystko będzie jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi? Tzn podłączyc go pod komputer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności