szymkus Zgłoś #21 Napisano 7 Lutego 2011 mam taki sam prem. jechalem na tempomacie 160 km/h. ok. 3oo km. po zatrzymaniu, pedal sprzegla "uciekal", uniemorzliwiajac zmiane biegow. przed daniem sie do mechanika chcialbym sprawdzic poziom plynu. nie wiem jednak jak to zrobic. prosze o pomoc. Siema, zbiorniczka wyrównawczego płynu hamulcowego musisz szukać w okolicach ścianki grodziowej, miedzy silnikiem a akumulatorem. Żeby go dokładnie zobaczyć i sprawdzić płyn, najlepiej zdemontować przewód, na którym jest zamontowany przepływomierz powietrza. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #22 Napisano 8 Lutego 2011 własnie jestem po wymianie wysprzęglika, zobaczymy czy bedzie lepiej, stary był mokry, kupiłem SACHS w IC. robota 40 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol3 Zgłoś #23 Napisano 8 Lutego 2011 witam ja terz dzis wymieniłem wysprzęglik stary terz był mokry i jest ok ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:49 ---------- Witam.Jestem świeżo po wymianie kpl sprzęgła w ASO.Wymianie uległ też wysprzęglik.Po odebraniu auta zauważyłem że podczas zmiany biegów w momencie wysprzęglania słychać krótki świst i czuć mrowienie na pedale sprzęgła.Parę dni pózniej pojechałem do serwisu z pytaniem czy to normalne?Pracownik wsiadł,przejechał się i stwierdził że wszystko ok.Dodał też że ten typ tak ma i że producent dopuszcza występowanie takich objawów.Pytanie do Was - czy ten typ tak ma,czy serwis robi mnie w ......? ja terz mam ten świst ale u mojego kumpla jest to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekom Zgłoś #24 Napisano 8 Lutego 2011 Sprawdzilem stan plynu hamulcowego. Okazalo sie, ze jest peen zbiorniczek (az po korek). Ma to prawdopodobnie zwiazek z wymiana klockow hamulcowych. Znajomy mechanik twierdzi, ze to tez moglo byc przyczyna "uciekania sprzegla". samochod stal dobe. dzisiaj przejechalem nim 5 km po miescie. na razie wszystko gra. Niebawem wybieram sie w dluzsza trase i mam pewne obawy. Ps. podziekowania dla lukasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #25 Napisano 8 Lutego 2011 Witam.Jestem świeżo po wymianie kpl sprzęgła w ASO.Wymianie uległ też wysprzęglik.Po odebraniu auta zauważyłem że podczas zmiany biegów w momencie wysprzęglania słychać krótki świst i czuć mrowienie na pedale sprzęgła.Parę dni pózniej pojechałem do serwisu z pytaniem czy to normalne?Pracownik wsiadł,przejechał się i stwierdził że wszystko ok.Dodał też że ten typ tak ma i że producent dopuszcza występowanie takich objawów.Pytanie do Was - czy ten typ tak ma,czy serwis robi mnie w ......? o sowie pisałem w innym temacie. Ja już na niej zrobiłem 35 tyś i luzik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekom Zgłoś #26 Napisano 9 Lutego 2011 mam pytanie; czy nadmiar plynu hamulcowego (pod sama zakretke) mozy byc przyczyna miekkiego sprzegla. Znajomy mechanik twierdzi, ze tak, chociaz ja mam watpliwosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #27 Napisano 9 Lutego 2011 nadmiar raczej nie. Dziś testowałem auto na autostradzie, 160 do 180 przez dłuższy odcinek i wszystko gra, chyba ta wymiana wysprzęglika pomogła. nic złego teraz się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol3 Zgłoś #28 Napisano 15 Lutego 2011 kolego a zmieniłeś wysprzęglik ? mi to pomogło a może masz zapowietrzone sprzęgło ja odpowietrzałem 3 razy i dopiero mi pomogło i płynu terz mam na ful Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #29 Napisano 26 Lutego 2011 kolego a zmieniłeś wysprzęglik ? mi to pomogło a może masz zapowietrzone sprzęgło ja odpowietrzałem 3 razy i dopiero mi pomogło i płynu terz mam na ful wymieniłem wysprzęglik i na 100% opisywana usterka to własnie wysprzęglik Kupiłem Sachs w IC i gra! chodzi sprzęgło jak złoto! koszty śmieszne 120 zł wysprzeglik robota 50 zł radość bezcenna za resztę się nawaliłem piwem jak zawsze zresztą dodam że żaden z moich mechaników nie wierzył ze to moze być wysprzeglik! że to nie mozliwe bo co ma prędkość do wysprzęglika a jednak ma. teraz działa auto bez zarzutu 230 tyś na blacie i jade dalej, najmniej awaryjne aut jakie miałem ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MIREK 84 Zgłoś #30 Napisano 25 Października 2011 wiatam ja mam problem z tą złączką do wysprzeglika,wycieka przez nia płyn.no i trudno to gdziekolwiek kupić,w aso 350 zl za calość,może ktoś wie gdzie taką złączkę idzie dokupić??szukałem na giełdzie i szrotach ale lipa[ATTACH=CONFIG]68465[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]68466[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #31 Napisano 3 Listopada 2011 Przerabiam właśnie temat tej "złączki" szukałem wszędzie, chcąć zaoszczędzić kupiłem mufę i nypel od przewodów hamulcowych i wytoczyłem sobie taką złaczkę wsuwaną w wysprzęglik zadziałało idealnie ale podczas wymiany zacisnąłem przewód elastyczny kluczem aby płyn nie uciekał i go uszkodziłem Więc zamówiłem w ASO nowy przewód razem z tą feralną koncówką aluminiową lecz niestety czekam już prawie tydzień a auto stoi. Nie wiem dlaczego tak długo może ciągną to z Poznania od Kulczyka a on sprzedał interes do VW i dlatego mają jakieś zawirowania. Kupno ze szrotu załatwia sprawę tylko na jakiś i chyba warto odżałować te 350zeta i dalej latać. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #32 Napisano 4 Listopada 2011 (edytowane) Witam, odebrałem dzis z ASO zamówiony przewód sprzęgła i jakie było moje zdziwienie jak pan położył na ladzie inny przewód anieżeli ten który był w moim aucie. Przewód zakończony był odrazu aluminiowym wtykiem z dużym okrągłym pierścionkiem, ja miałem zakonczony tulejką z gwintem i to wkręcone w aluminiowy zaworek taki jak na fotografii powyżej. Sprzedawca powiedział mi że od 1998 roku nie byłe innego przewodu anieżeli ten co mi proponuje. Po małej przepychance słownej poszedł na zaplecze i przyniósł przewód dokładnie taki jaki miałem zamotowany w moim ATJ twierdząc że w ATJ nie ma tego zaworka, występuje on w AJM. Proszę kolegów o weryfikację tego stanu. Dodam tylko że ten przewód z zaworkiem kosztuje 250zł a ten bez 330zł Hmm... Coś mi tu nie pasuje. pozdrawiam i liczę na wasze wypowiedzi w tej sprawie. nr części którą kupiłem - 8E1 721 460 C Edytowane 4 Listopada 2011 przez BIGjack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sikor-s3 Zgłoś #33 Napisano 2 Marca 2012 Witam. Dziś rano wsiadłem do paszczaka i ku mojemu zdziwieniu sprzegło zrobiło sie miekkie a przy ruszaniu problem, tak jakby sprzegło się slizgało, ledwo brało i tak jakby pedał drżał. Na 1 biegu to tragedia, na wyzszych podczas jazdy juz az tak tego nie czuć, ale po dodaniu wiecej gazu ślizga się. Czy to możliwe ze tak nagle siadło sprzegło?? Jak myslicie co to moze być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach