Angel1989 Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2010 (edytowane) Witam od jakiegoś roku czasu słyszę jak mi turbo dzwoni , czy dobiega juz jego koniec ???? A skąd wiem ze to turbo?? Ponieważ ostatnio autko dwa razy przeszło w tryb awaryjny i turbo przestało pompowac w tym czasie nie było słychać dzwonienia,po zgaszeniu i powtórnym odpaleniu autka turbo zaczło pompować i było słychać dzwonienie. Znajomy mechanik odpioł jakiś wężyk i turbo przestało działać oraz nic nie dzwoniło po podpieciu go turbo działało i brzęczało.Turbo lepiej wymienic na nowe czy oddac do regeneracji,proszę o podanie kosztów jakie są związane z tymi rzeczami. Pozdrawiam i proszę o nie usuwanie tematu poniewaz nie znalazłem interesujących mnie informacji. Edytowane 27 Października 2010 przez Angel1989 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2010 to może dzwonić Ci plecionka lub wkład katalizatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2010 ale przeciesz to by dzwoniło ciągle a mi dzwoni tylko gdy turbo działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2010 Odnośnie turbiny i jej regeneracji odwołuję do poniższej lektury. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=4086 Maxdax dobrze podpowiada sprawdź złącze elastyczne. A tak a odnośnie turbiny to czy ty wiesz kiedy ona działa a kiedy nie? Dobrze pomyśl i nie pisz bzdur. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2010 a w jaki sposób to sprawdzic trzeba to odkrecic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #6 Napisano 27 Października 2010 a w jaki sposób to sprawdzic trzeba to odkrecic?? Po prostu zobacz czy nie jest to miejsce czy nie jet złącze okopcone lub pęknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #7 Napisano 27 Października 2010 ok dzieki a propo okopcenia to na turbinie widac ze jest okopcona w miejscu gdzie wchodzi ten gruby gumowy wąż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2010 Mylisz podzespoły. Masz sprawdzić samo złącze tzw. " plecionkę" czy nie jest okopcona ewentualnie pęknięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2010 ja wiem ta plecionka jest od strony katalizatora a mi chodzi o taka rure gumową co wchodzi od przodu do turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2010 Ta rurka nie będzie wprowadzała w drgania układu wydechowego. Dodatkowo możesz sprawdzić szczelność dolotu na odcinku turbo- intercooler. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #11 Napisano 27 Października 2010 ale skad tam wzioło sie te okopcenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #12 Napisano 28 Października 2010 Okopcenie w okolicy złącza elastycznego powstaje na wskutek pęknięcia samego złącza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #13 Napisano 28 Października 2010 ale skad tam wzioło sie te okopcenie wywalaj turbinę co by nie było. Wyjęcia nie unikniesz bo tryb awaryjny to minimum zastałe kierownice jak wyjmiesz to będziesz wiedział czy turbina tylko do czyszczenia czy do wymiany oraz skąd brzęczenie. Szkoda czasu na szukanie przyczyny bo jeśli nawet to brzęczenie to nie turbina to i tak kierownice trzeba czyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angel1989 Zgłoś #14 Napisano 28 Października 2010 tylko w moim przypadku byl walniety N75 po wymianie wszysko wróciło do normy na kazdym biegu sprawdzałem autko chyba juz z 10 razy do 4500tys obr i wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach